Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geslaagd
Ik had een best wel chille examinator. Ik moest (voor kenners) naar Politiebureau op de Korreweg rijden, toen gingen we de ringweg op en zo via vinkhuizen terug naar 't cbr. Ik nam twee keer een bocht in de 3 die ik in de 2 had moeten doen, een keer flink in de remmen (zelf) voor een voetganger die ik op het laatst zag, en een keer sloeg m'n auto af. Maar hij gaf mij nog een complimentje over de andere voetgangers die ik heel goed zag, en we hebben een rotbocht als je de ringweg af rijdt richting vinkhuizen, die moet je echt met 30 nemen anders vlieg je eruit en dat ging ook heel goed
Bij bijzondere verrichtingen: eerst keren, toen wou ik eerst gaan keren op de weg, maar toen bedacht ik me dat ik toch beter bochtje achteruit kon doen, dus dat heb ik gedaan. En daarna moest ik de stopopdracht doen. Ik wist helemaal niet meer hoe die moestDus eerst ging ik gewoon aan de kant staan en reed ik weg, toen daarna ging ik achter een auto staan, achteruit en toen weg, en de derde keer deed ik het goed.
Saskiaatje schreef:imd schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geslaagd
Ik had een best wel chille examinator. Ik moest (voor kenners) naar Politiebureau op de Korreweg rijden, toen gingen we de ringweg op en zo via vinkhuizen terug naar 't cbr. Ik nam twee keer een bocht in de 3 die ik in de 2 had moeten doen, een keer flink in de remmen (zelf) voor een voetganger die ik op het laatst zag, en een keer sloeg m'n auto af. Maar hij gaf mij nog een complimentje over de andere voetgangers die ik heel goed zag, en we hebben een rotbocht als je de ringweg af rijdt richting vinkhuizen, die moet je echt met 30 nemen anders vlieg je eruit en dat ging ook heel goed
Bij bijzondere verrichtingen: eerst keren, toen wou ik eerst gaan keren op de weg, maar toen bedacht ik me dat ik toch beter bochtje achteruit kon doen, dus dat heb ik gedaan. En daarna moest ik de stopopdracht doen. Ik wist helemaal niet meer hoe die moestDus eerst ging ik gewoon aan de kant staan en reed ik weg, toen daarna ging ik achter een auto staan, achteruit en toen weg, en de derde keer deed ik het goed.
Zo, dan heb je echt een flexe examinator gehad! Mijn TTT-examinator had mij laten zakken als het een echt examen was geweest, omdat ik 1 bocht in z'n 2 nam die in z'n 3 had gekund en that's it.
Stopopdracht moet ook gewoon in 1x goed anders ben je de Sjaak.
xelx schreef:Ik heb aankomende vrijdag mijn TTT, Spannend!
Heb hem om 09.50, opzich wel een mooie tijd toch ?
_Florien_ schreef:xelx schreef:Ik heb aankomende vrijdag mijn TTT, Spannend!
Heb hem om 09.50, opzich wel een mooie tijd toch ?
Oh dat is relaxed! Ik moest om peeep 8 uur sochtendsEn ik ben nogal een nachtmens en ik haat ochtenden
imd schreef:Kan iemand mij vertellen wat de prijzen en wachttijden zijn voor gewoon & met spoed aanvragen? Kan 't eigenlijk nergens vinden
Pommepidou schreef:Even een vraagje:
Hoe kies je een goede rijschool? Ik ben een beetje aan het googlen, maar heb echt geen flauw idee waar ik op moet letten.
En het lijkt mij handig om dan een pakket te nemen, maar hoe weet je hoeveel lessen je moet kiezen, hoeveel lessen hebben jullie erover gedaan?
Alvast bedankt!
lovewally schreef:Ik meld me ook![]()
Morgen om 10.45 Examen. (goede tijd?)
Hier heerst de griep ontzettend en ik ben ook al niet lekker, pff wat zie ik er tegen op zeg.
Iedereen succes!