afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:57

Ja hè, ik vond mijn lesauto ook zo fijn! Ik heb een keer in onze auto (Ford Transit, bus) gereden, maar dat was zoooo raar :P

xelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:18

Ik heb aankomende vrijdag mijn TTT, Spannend!

Heb hem om 09.50, opzich wel een mooie tijd toch ? :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:48

xelx schreef:

Dat is een hele fijne tijd. :D

Mijn instructreur probeert al z'n leerlingen om die tijd te krijgen.
Inclusief ikzelf dus. :Y)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:51

imd schreef:
:# :# :# :# :# :# :# :#

Ik ben geslaagd :D

Ik had een best wel chille examinator. Ik moest (voor kenners) naar Politiebureau op de Korreweg rijden, toen gingen we de ringweg op en zo via vinkhuizen terug naar 't cbr. Ik nam twee keer een bocht in de 3 die ik in de 2 had moeten doen, een keer flink in de remmen (zelf) voor een voetganger die ik op het laatst zag, en een keer sloeg m'n auto af. Maar hij gaf mij nog een complimentje over de andere voetgangers die ik heel goed zag, en we hebben een rotbocht als je de ringweg af rijdt richting vinkhuizen, die moet je echt met 30 nemen anders vlieg je eruit en dat ging ook heel goed :)
Bij bijzondere verrichtingen: eerst keren, toen wou ik eerst gaan keren op de weg, maar toen bedacht ik me dat ik toch beter bochtje achteruit kon doen, dus dat heb ik gedaan. En daarna moest ik de stopopdracht doen. Ik wist helemaal niet meer hoe die moest :oo Dus eerst ging ik gewoon aan de kant staan en reed ik weg, toen daarna ging ik achter een auto staan, achteruit en toen weg, en de derde keer deed ik het goed. :)

Zo, dan heb je echt een flexe examinator gehad! Mijn TTT-examinator had mij laten zakken als het een echt examen was geweest, omdat ik 1 bocht in z'n 2 nam die in z'n 3 had gekund en that's it. :Y)

Stopopdracht moet ook gewoon in 1x goed anders ben je de Sjaak. :+

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:28

xelx schreef:

Oh dat is relaxed! Ik moest om peeep 8 uur sochtends :') En ik ben nogal een nachtmens en ik haat ochtenden :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:17

Saskiaatje schreef:
imd schreef:
:# :# :# :# :# :# :# :#

Ik ben geslaagd :D

Ik had een best wel chille examinator. Ik moest (voor kenners) naar Politiebureau op de Korreweg rijden, toen gingen we de ringweg op en zo via vinkhuizen terug naar 't cbr. Ik nam twee keer een bocht in de 3 die ik in de 2 had moeten doen, een keer flink in de remmen (zelf) voor een voetganger die ik op het laatst zag, en een keer sloeg m'n auto af. Maar hij gaf mij nog een complimentje over de andere voetgangers die ik heel goed zag, en we hebben een rotbocht als je de ringweg af rijdt richting vinkhuizen, die moet je echt met 30 nemen anders vlieg je eruit en dat ging ook heel goed :)
Bij bijzondere verrichtingen: eerst keren, toen wou ik eerst gaan keren op de weg, maar toen bedacht ik me dat ik toch beter bochtje achteruit kon doen, dus dat heb ik gedaan. En daarna moest ik de stopopdracht doen. Ik wist helemaal niet meer hoe die moest :oo Dus eerst ging ik gewoon aan de kant staan en reed ik weg, toen daarna ging ik achter een auto staan, achteruit en toen weg, en de derde keer deed ik het goed. :)

Zo, dan heb je echt een flexe examinator gehad! Mijn TTT-examinator had mij laten zakken als het een echt examen was geweest, omdat ik 1 bocht in z'n 2 nam die in z'n 3 had gekund en that's it. :Y)

Stopopdracht moet ook gewoon in 1x goed anders ben je de Sjaak. :+

Dan had jij wel een eikel zeg! Ik heb altijd geleerd dat je 1 BV mag verprutsen, *zolang je goed kijkt*, en eentje moet je gewoon goed doen.. Maar m'n examinator was niet streng idd :D

xelx schreef:

Die tijd had ik eerst voor m'n examen, totdat hij afgelast werd.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:33

heb TTT en examen op 9:50 gehad. Beide keren zonnetje, blauwe lucht...:D

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:34

_Florien_ schreef:
xelx schreef:

Oh dat is relaxed! Ik moest om peeep 8 uur sochtends :') En ik ben nogal een nachtmens en ik haat ochtenden :')

Ik heb mijn examen om 8 uur..En ik heb een uur van te voren ook nog rijles...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:57

Oooh dat lijkt me echt een kl*te tijd :=
Morgenochtend sta ik om half negen bij 't gemeentehuis :D

Kan iemand mij vertellen wat de prijzen en wachttijden zijn voor gewoon & met spoed aanvragen? Kan 't eigenlijk nergens vinden :\

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:09

imd schreef:
Kan iemand mij vertellen wat de prijzen en wachttijden zijn voor gewoon & met spoed aanvragen? Kan 't eigenlijk nergens vinden :\

voor gewoon aanvragen is een week wachttijd
en met spoed is het 24 uur

de prijzen verschillen..hier kost het (gemeente emmen-drenthe) 40 euro voor gewoon aanvragen en 30 euro extra voor spoed aanvragen :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:08

Pfooeeee! Dat scheelt nog wel veel geld zeg! :oo
Beetje jammer..

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:14

In Nieuw Zeeland is het érg handig om er 1tje te hebben indd. :D

En druk op de weg daar is het al als er 8 auto's op rijden dus, komt goed. ;)

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:17

ik zal me hier ook eens aanmelden ik heb morgen de TTT om 2 uur! en de 30e examen! ben echt benieuwd doe volgende week heel de week autorijden en dan de vrijdag examen wil het echt graag halen :P

Pommepidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:15

Even een vraagje:
Hoe kies je een goede rijschool? Ik ben een beetje aan het googlen, maar heb echt geen flauw idee waar ik op moet letten.
En het lijkt mij handig om dan een pakket te nemen, maar hoe weet je hoeveel lessen je moet kiezen, hoeveel lessen hebben jullie erover gedaan?
Alvast bedankt!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:33

bij mij kreeg ik eersdt een proefles van 2 uur en dan gingen ze kijken hoe alles ging en hoe snel je dingen oppakte en dan gaven ze je een advies mee over hoeveel lessen ze dachten dat je nodig had en dan kan je zelf nog kiezen of je wel wilt lessen bij die rijschool :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:51

Pommepidou schreef:
Even een vraagje:
Hoe kies je een goede rijschool? Ik ben een beetje aan het googlen, maar heb echt geen flauw idee waar ik op moet letten.
En het lijkt mij handig om dan een pakket te nemen, maar hoe weet je hoeveel lessen je moet kiezen, hoeveel lessen hebben jullie erover gedaan?
Alvast bedankt!

Als ik jou was zou ik eerst op de site van het cbr (www.cbr.nl) kijken naar de slagingspercentages. Het is ook altijd handig om een rijschoool te kiezen die je door een kennis wordt aangeraden, die heeft ervaring met hoe ze écht zijn..

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:17

Ik meld me ook :)
Morgen om 10.45 Examen. (goede tijd?)
Hier heerst de griep ontzettend en ik ben ook al niet lekker, pff wat zie ik er tegen op zeg.
Iedereen succes!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:00

10:45 is mooi inderdaad :) Beterschap!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:23

Ik moet volgende week om 3uur! Volgens mij niet echt een géweldige tijd..maarja!
Vorige keer ging het neit door, vanwege de gladheid.. Las toen dt er hier ook slachtoffers van waren, moeten die binnekort ook afrijden? Of zijn die al geweest?

Succes voor de mensen die morgen moetenn!!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:28

Ik moet nu ineens vrijdag om 5 voor 3... is dat een gunstige tijd ? (het is nu verschillende keren verschoven, eerst zou het woensdag zijn om 9 uur, toen naar dinsdag 1 uur, toen naar maandag nu naar vrijdag en nu is het vast zeggen ze..)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:28

Ik moest ook om 10.45. :j Fijne tijd, geen spits, geen loslopend wild (lees; kinderen). :D

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:29

IMD gefeliciteert!

lovewally schreef:
Ik meld me ook :)
Morgen om 10.45 Examen. (goede tijd?)
Hier heerst de griep ontzettend en ik ben ook al niet lekker, pff wat zie ik er tegen op zeg.
Iedereen succes!

Volgens mij wel een goeie tijd om te rijden, heb je niet last van ouders die de kinderen van school gaan halen.

suc 6 morgen zet hem op!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:29

Muzefee jij ook suc 6 :D

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:30

3 februarie rond 10 uur ben ik weer de sjaak :P 3e keer en deze keer moet en zal ik het halen.

heb dan helaas ook og een examen bediening :P liggen spontaan alle vorken de verkeerde kant op :P

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:33

Ik zie heeeeel erg tegen de coordinatie punten op.. ik ken ze wel maar alleen VANAF het CBR naar het punt toe. en de rugweg ken ik niet... of zeer moeilijk en als ik vanaf een ander straatje of wat terug zou moeten rijden zou ik de kluts al kwijt izjn...

pff