

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wen_en_Jelle schreef:Toen ik stage liep voor klasse-assistent (wow al erg lang geleden) had ik nakijkwerk van het taalboekje van groep 5.
Ging over het gebruiken van een trema... Links staat de vraag, rechts en dikgedrukt wat jongetje in kwestie had ingevuld:
Maak er meer van (luidde de opdracht).
Zee - Zeeën
Ree - Reeën
Idee - Ideeën
Twee - Drie
vergeet ik nooit meer!!!! Ik heb me ziek gelachen en ik heb het half goed gerekend
Tries_en_Faf schreef:O leuk heb er ook een:
Reactie van meisje weet niet hoe oud precies, op een foto van Sem (mijn zoontje)
Die oren zijn dus geen oren, maar mijn vingers, hij ligt met zijn hoofje in mijn hand...
Zegt ze : wat heeft ie rare oren?!
Moeder zegt, dat zijn geen oren, maar vingers.
Zegt ze : Hé vingers op zijn hoofd?!?!
HAHAaaaaaaaaaaa
Sem begint nu te praten, snoep is KOET, Vuurwerk is TOETA en zijn piem noemt ie MOOS.
Soms is ie ondeugend, zeg ik tegen hem SEM KRIEK!! zegt ie 'em .... iek '
zooooooooooooooooo schattig is dat allemaal.
Wen_en_Jelle schreef:Toen ik stage liep voor klasse-assistent (wow al erg lang geleden) had ik nakijkwerk van het taalboekje van groep 5.
Ging over het gebruiken van een trema... Links staat de vraag, rechts en dikgedrukt wat jongetje in kwestie had ingevuld:
Maak er meer van (luidde de opdracht).
Zee - Zeeën
Ree - Reeën
Idee - Ideeën
Twee - Drie
vergeet ik nooit meer!!!! Ik heb me ziek gelachen en ik heb het half goed gerekend