Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
.
ben nog maar in bed blijven liggen met een muziekje maar slapen is er niet meer van gekomen. Uiteindelijk om 7 uur eruit gegaan want om 8 uur moesten we gaan wandelen richting een ander deel van het ziekenhuis voor mijn eerste bestraling van vandaag om 10 voor half 9. Alles ging goed, maar ik kan nou niet zeggen dat ik die eerste erg lekker vond gaan. Doordat je zolang in 1 houding zit en nergens echt naar kunt kijken kun je weinig anders dan op jezelf letten waardoor je vanalles gaat voelen dat er niet is; ik kan me heel goed voorstellen dat mensen er paniekerig van worden, ik zat er zelf ook niet veel vandaan. Gelukkig ging het vanmiddag stukken beter. Op aanraden van mijn mams me geconcentreerd op mijn eigen meegenomen CD'tje dat opstond en naar 1 punt blijven kijken, toen ging het super
heb verder nog geen last van bijwerkingen gehad; bijwerkingen in het begin kunnen misselijkheid, droge mond, erge vermoeidheid en een droge huid zijn. Om de misselijkheid te voorkomen krijg ik preventief een hoop medicijnen, om de droge mond te voorkomen drink ik een hoop, de vermoeidheid valt niet te voorkomen en tegen de droogheid van mijn huid smeer ik me meerdere keren per dag helemaal in met een vaseline body lotion die ik hier gekregen heb. Het is niet echt een prettig vooruitzicht dat mijn slijmvliezen door deze bestralingen volgende week open zullen liggen, maar het is niet anders. Toen ik in het apparaat zat vanmorgen en vanmiddag had ik ook wel een beetje zo'n gevoel van 'HA, nu gaan jullie (leukemietjes) allemaal STUK!'. 
vandaag was dat de tweede bestraling die zo goed ging, sam die ik toch nog even heb kunnen zien, het spelletje op de PS2 dat ik met mijn vader en mijn moeder haar vriend heb gespeeld en wat heel gezellig was...
en zo ga ik het morgen weer doen etc etc.
Shadow0 schreef:Yellowfish: ik ben al 91 pagina's bewonderend om het feit dat jij zo ontzettend positief bent dat ik meestal met een glimlach dit topic lees, ondanks allesIk vind het dan ook een hele goede tip van de zuster, maar wees ook trots op jezelf hoor: het focussen op de goeie dingen is natuurlijk wat je al deze tijd al hebt gedaan, en dat is geweldig knap.
Zeer zeker waar! 
Sterkte voor jou en je naasten! 

het moment dat ik post krijg, en dat is hier 2 x per dag, breekt de dag een beetje.. een momentje om naar uit te kijken! 

Shanna16 schreef:Fijn dat het nog steeds zo goed gaat, Romaan!
Hoop dat je mijn spulletjes ook snel binnen hebt, volgende week kom ik t een langs brengen en de ander gaat over de post
Heb je het kaartje uit Londen al? Geen idee hoe lang dat duurt, haha.
Edit: als je verbrand bent, kun je proberen Ice Power te smeren. Weet niet of het mag hoor, wordt gebruikt bij spieren enz.
Ik was vorig jaar in Egypte vreselijk verbrand, heb uiteindelijk dat erop gesmeerd. Met 40 graden sliep ik ineens weer onder een deken, koud dat ik het had! Dus je moet er wel mee uitkijken, haha. Maar wilde het toch even zeggen.
maar die verlichten gelukkig ook!