Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:07

Mexx2 schreef:
sorry! maar nu word ik toch echt pislink!!!!!!
natasha en alle andere wijsnuizen:als je zonodig dom commentaar wilt geven,lees dan eerst alle 89 pagina;s door!!!!!!
dan pas weet je wat er allemaal speelt,en al is geprobeerd\!!!!!!

nu is al 20× geopperd,om de school,haar tante's te bellen:dachten jullie dat dit superbokt team dat al niet gedaan hebben!!!!
en schiphol is niet het enigste luchthaven in nederland:rotterdamairport,mischien zijn ze eerst naar Antwerpen gereden!

ik word zo nijdig dat men hier gaat speculeren of het wel waar is!
ga dan fijn ergens anders topics vervuilen,en laat deze vrij,voor mensen die er hard aan werken om haar veilig terug te krijgen!

zo,dat lucht op!

Ik weet zeker dat ik geen dom commentaar geef, en ik heb zelf al t nodige meegemaakt in mijn jeugd, ik weet een beetje van Abraham en de mosterd! Boos!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:07

Laten we wel ons hoofd koel houden en in ons achterhoofd houden dat zolang wij niks kunnen doen en weten wij ramptoeristen zijn die naar een ongeluk kijken en daar niks mee doen.
In principe geven wij alleen maar negatieve energie af op dit moment.
En dan niet degenen inbegrepen die wel wat doen.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:08

Laten we alsjeblieft geen ruzie gaan zitten maken, dit kan er echt niet bijkomen, laat alles maar lekker liggen, of ruzie het via pb uit, dat zou een stuk handiger zijn

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:09

zie geen pb hoor. waarom is twijfelen niet gepast hier, we proberen toch de waarheid te achterhalen? dan moet je wel de dingen ter discussie stellen.

Laura

Hmmm flightarrivals.com zegt ook niet dat er de afgelopen 5 uur iets geland is uit Lisbon.

Shiloh

pfffffffffffffffffff wat gaat het hier snel.. hoop zo dat alles goed zit... hoop steeds meer dat ik zodirecht op algemeen klik en ik zie dat de account naam van jamy schuin gedrukt staat en dat ze ons een verlossend antwoord geeft....

wie duimt er mee?

Karin

SuperPepeijn schreef:
waarom mogen mensen niet twijfelen?

Met gezonde twijfel is IMO niets mis. Ik vraag me in dit topic ook continu dingen af, neem niets zomaar voor waar aan. Wij weten tenslotte niet wat er allemaal is gebeurd, dat weet alleen Lotte zelf. Wij kunnen alleen afgaan op haar verhalen en van degenen die haar persoonlijk kennen en/of kort geleden nog hebben gesproken (bijvoorbeeld Nathalie).

kojack

frostwood schreef:
Daar is Lotte al geweest, maar ze kunnen haar bijvoorbeeld toch niet zomaar terug halen?

Jawel dit zou wel kunnen maar dan moeten ze wel weten waar ze zit, en dat weten we natuurlijk niet.

Eventueel zou als het echt ernstig is ook contact opgenomen kunnen worden met Boris Dietrich van D66.

[edit:BartVB]Mega quote verwijderd[/edit]

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:10

SuperPepeijn schreef:
sinds wanneer mag je niet meer aan iets waarvan je niet weet of het waar is of niet twijfelen? lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.

Gezonder, beter, sterker, slimmer..
Misschien moet je dat ook nog even in je onderschrift opnemen

Het lijkt mij ook gezond om bezorgd te zijn over Lotte. Dat jij twijfelt is prima, maar van zulke opmerkingen gaan mijn tenen krom staan.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:10

kojack schreef:
Op welke school zit ze ? En in welke gemeente ?
Een vriendin van mijn moeder is 1 van de beste leerplichtambtenaren van nederland, die kan ik wel om raad vragen.

Ze zit op het Jacques P Thijsse in Castricum?
Waarom kan dit van nut zijn dan?Haar school is toch al gebeld?

Ik vind dat je best mag twijfelen aan dit verhaal maar zet dat niet in dit topic....Reageer dan liever niet.

Ik heb een heel stuk terug al gereageerd maar heb het pas vanavond weer gelezen... Scheve mond
Wat een verhaal......

Ik heb niet het hele topic doorgelezen,maar er is dus nog wel contact met Lotte geweest?Of in ieder geval had zij een smsje gestuurd?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:11

Natasha schreef:
Ik blijf erbij:
blijven inpraten op iemand is altijd t beste.

niet bij labiele mensen over de telefoon oid!!!
dan alleen enface zou dit enig effect kunnen hebben en dan nog alleen
dat je minimaal door gaat tot dat je die persoon aan het denken hebt
en aangezien we niet met zekerheid kunnen zeggen of hij wel of niet labiel
is kun je beter NIET bellen oid!!!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:11

lis schreef:
Het lijkt mij ook gezond om bezorgd te zijn over Lotte. Dat jij twijfelt is prima, maar van zulke opmerkingen gaan mijn tenen krom staan.
oh ik ben bezorgd en hoop van harte dat ze goed terug komt. welke opmerkingen bedoel je precies?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:12

SuperPepeijn schreef:
zie geen pb hoor. waarom is twijfelen niet gepast hier, we proberen toch de waarheid te achterhalen? dan moet je wel de dingen ter discussie stellen.

Je hebt gelijk, en reageert verstandig!

Anoniem

kojack schreef:
Eventueel zou als het echt ernstig is ook contact opgenomen kunnen worden met Boris Dietrich van D66.

Boris is inderdaad de aangewezen persoon om te benaderen als er echt oliebol is. Uit ervaring weet ik dat hij veel doet.

Maar ik denk niet dat het nodig is in dit geval.......

Noie

Ook Face to face wou die man niet luisteren, dat hebben mensen in hun omgeven volgens mij al meer dan genoeg geprobeerd.

Kelan

Laura schreef:
Hmmm flightarrivals.com zegt ook niet dat er de afgelopen 5 uur iets geland is uit Lisbon.

Ik zit ook even op flightarrivals.com te kijken, en die zegt ook dat er de afgelopen paar uur geen enkel vliegtuig op Schiphol is geland, kan ik me niet voorstellen, lijkt me waarschijnlijker dat die site het niet helemaal doet.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:13

Laura schreef:

Laura ouwehoert niet, maar zoekt uit! OK dan!

Madelief28

....gaaap..... Ik zit de hele dag gewoon achter me pc mee te lezen met dit topic....ik ga nu slapen...mocht ik nog iets moeten doen pb me!!

lies

Deze;
Citaat:
lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:14

SuperPepeijn"]
[quote="Mexx2 schreef:
ls jij alle 90 blz gelezen hebt,dan mag je zeuren,maar je reactie over die inentingen klopte al niet,want dar is in blz?? al op gereageerd,door een reisadvizeuse!!(volgens mij was jij dat tenminste!)
zeg dametje als jij niet zo selectief gelezen had had je kunnen zien dat ik dat al gerectificeerd had. waarom mogen mensen niet twijfelen?
[/quote]

ik heb je gepbt!
ik vind dit niet gepast om hier in dit topic te gaan bekvechten!

Anoniem

volgens flightarrivals.com is er tussen nu en 5 uur geleden geen vlucht vanuit lissabon geland in brazilië.
( zou het niet kunnen dat ze niet in brazilië is, dat ze eventueel onder dwang dit heeft moeten sms-en)

kojack

Als de mensen een beetje hun best doen en de school meewerkt is de vader binnen de kortste keren uit de ouderlijke macht gezet en zij terug.

Shiloh

als wij nu gaan zitten bellen is de kans groot dat die vader helemaal woest word en ze niet eens meer bij internet laat, zodat ze ons niet eens meer op de hoogte kan brengen.. om de situatiev an lotte het beste te houden lijkt het mij geowon het beste om ons rustig te houden en te wachten op bericht van lotte... en vooral haar wens om niet gesmst (en dus ook niet gebeld!!!) te worden op het nummer vna haar vader...

verder is dit na onze lieftalige dorine volgens mij het meest spraakmakende wat bokt in een oproer heeft gebracht....

lotte ik duim nog steeds voor je! is het misshcien mogelijk om uit te zoeken hoever het vliegveld in brazilie van de door lotte in het smsje genoemde plaats ligt... zo kunnen we misschien kijken hoe lang het nog zou duren voor lotte ongeveer op de plaats van bestemming zou kunnen zijn...

Madelief28

ohja...mochten jullie nog nrs zoeken van mensen...ik werk bij kpn...dus misschien kan ik ze vinden!!!

ik begin alleen helaas maandag weer..

Karin

Flightarrivals geeft mij ook ongeloofwaardige resultaten, die site vind ik dus niet zo betrouwbaar.