Okey, ik eet geen vis meer van de gourmet.
die zwemt iets te enthousiast door. Maar ondanks dat? Wèl borrel, geen buikpijn.
Morgen met mn man gourmetten, dan zonder vis, kijken of dat wat beter gaat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Foaly schreef:De kat kwam om half 7 heel lief bij mij onder de deken liggen. Iets minder lief dat ie vervolgens daar ging kotsen
En daarna had ie mijn Loops gevonden en ik dacht heel even dat ie er eentje had opgegeten. Neem katten zeiden ze
F_T schreef:Dit klinkt als een verhaal met twee kanten...
Rekening houden met jonge kinderen is prima, maar dat mensen niet alle gebruiken en familietradities willen aanpassen omdat er een nieuw familielid bij gekomen is, is natuurlijk ook volkomen terecht...

Farjen schreef:F_T schreef:Dit klinkt als een verhaal met twee kanten...
Rekening houden met jonge kinderen is prima, maar dat mensen niet alle gebruiken en familietradities willen aanpassen omdat er een nieuw familielid bij gekomen is, is natuurlijk ook volkomen terecht...
Er zit inderdaad al wat geschiedenis aan het verhaal, maar dat ga ik niet helemaal openbaar delen![]()
Maar er zijn meerdere suggesties en voorstellen geweest, eigenlijk wou iedereen het zo houden.
Als dat niet zo was, hadden wij gerust gesplitst en ging ik of mijn man naar huis met kindje.
Polarize schreef:Hier is de AH al bijna een uur open
Ik wou naar het strand vanochtend, had het de 24e en gister tegen mijn ouders gezegd, kreeg elke keer een ja terug. En nu zitten mn ouders bij oma en weten niks van een plan om naar het strand te gaan af.