Ik heb veel meegelezen, ik wens je dierbaren heel veel sterkte en jou natuurlijk ook nog zo op je laatste dag. Ik gun je rust en een waardig levenseinde.
Hele dikke knuffel voor jou en iedereen om je heen
Sintara
Geplaatst: 12-05-25 10:03
Wat vervelend dat het nu echt het eindstation is, maar wel fijn dat je deze keuze kon maken.
Ik wens je heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes, en gun je zo de rust waar je naar verlangt
Hey lieve Poetser. Stille meelezer hier. Wat een reis is dit geweest en wat een uitdagingen in je leven heb jij voor je kiezen gehad. Ik wens je een goede laatste reis en je zo gewenste rust, het is je gegund. Wat ben jij sterk geweest al die tijd.
Veel sterkte aan je naasten en een ontzettend grote knuffel vanaf hier.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-05-25 10:05
Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Fijn dat er dierbaren bij je zijn als je aan je laatste reis begint.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 12-05-25 10:06
Goede reis. Ik hoop dat je vandaag nog mooie momenten hebt met je dierbaren
xSagan
Geplaatst: 12-05-25 10:06
Bellatrix schreef:
Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Fijn dat er dierbaren bij je zijn als je aan je laatste reis begint.
Hier sluit ik mij bij aan, rust zacht
Desty
Geplaatst: 12-05-25 10:08
Ik wens je een hele fijne zachte pijnvrije reis naar daar waar jij je het alerfijnste voelt. Ik denk aan je
Heel veel kracht en sterkte voor jou en je dierbaren. Ik hoop dat je rustig en vol liefde aan je laatste reis kunt beginnen..omringd door de mensen die je liefhebt.
Lieve Poetser, wat heb je veel te verduren gehad en wat ben je sterk geweest. Het is heel snel gegaan en ik hoop dat jij je verdiende rust mag vinden. Ik zal jou en je verhaal in ieder geval nooit vergeten... Heel veel sterkte deze dag
vionnesem
Geplaatst: 12-05-25 10:14
Lynn_Nikita schreef:
Goede reis. Ik hoop dat je vandaag nog mooie momenten hebt met je dierbaren
Ik vind het lastig om wat op papier te krijgen, maar sluit me hierbij aan
fohadie
Geplaatst: 12-05-25 10:19
Ik heb alleen meegelezen in dit topic, nooit gereageerd en wellicht lees je dit niet eens meer.
Rust zacht. En veel sterkte voor de nabestaanden. En Darkangel: je bent een topper! Wat fijn wat jij voor TS kon betekenen in de laatste paar maanden.
__danielle__
Geplaatst: 12-05-25 10:20
Ik vind het ook moeilijk om iets te zeggen. Ik hoop dat je vandaag nog mooie momenten mag beleven en wens je heel veel sterkte en rust toe.
Jeetje Poetser, wat is jouw afscheid bizar snel.. ik had jou nog zoveel mooie tijd gegund. Ik wil jou ongelofelijk veel sterkte wensen deze dag en hoop dat deze dag tegelijk waardevol en mooi mag zijn met jouw geliefden. Rust zacht.. ik wens jou een goede reis toe
Ik wens je vandaag een dag zonder pijn en met een fijn afscheid van iedereen die je lief hebt. Sterkte vandaag voor jou en je dierbaren. Dat je rustig mag gaan.