En na

En de bladkorf waar al het blad in is gegaan
Voor

En na

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 zoveel blad elk jaar!                                                         

Neonlight schreef:Platanen hebben wij ook 5 staan, maar die verliezen nog niet zo hard. De eikenbomen daarentegen..... Het is nu de tijd van iedere dag bladblazen, en iedere 2 dagen met de loader naar de bladcontainer, dan zijn er 2 bakken aangestampt vol. Gelukkig wel een grote bladcontainer staan, want die hier op de foto hebben wij met 1 loaderbak vol.
Voor en na foto's heb ik niet, maar heeft ook bijna geen zin. Ligt vrij snel al weer vol met blad.
 maar die energie heb ik even niet.Mri schreef:Voor
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En na
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En de bladkorf waar al het blad in is gegaan
Voor
[ Afbeelding ]
En na
[ Afbeelding ]

_Lorette_ schreef:Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn zadelkamer was prima, maar de indeling voldeed niet meer nu er 2 pensionpaarden komen (en ik ipv meerdere (trainings)paarden slechts 1 rijpaard heb).
https://youtube.com/shorts/GXAg6EAnRV8? ... 3DUXHoxJI-

Qimm schreef:Helaas een bekend tafereel, I feel your pain. Ik heb een (niet helemaal waterdichte) cabrio. Maar dit is een goeie reminder om even alle afvoeren te checken!
Op een dag als vandaag met de deuren open in de zon zetten werkt ook behoorlijk goed, maar daar is het nu te laat voor natuurlijk.
Succes met alle nattigheid eruit krijgen!

maar de lekkage is vooral bij de rubbers. Die dakjes (zeker die stoffen dakjes) kunnen nog wel aardig wat hebben. Heb bij de vorige zo'n PVC dakje gehad. Dat gaat verstaffen en scheuren