Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 12:37

Onderweg naar het HomeComputerMuseum :D

Siggislief

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 15:11

Dat we weer een werkende modem hebben, en die gelukkig tot nu toe goed werkt. :D

Gisteren liepen we in een uur tijd 6 x naar beneden omdat ie er weer uit lag (het volledige internet)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 15:13

Net een hele fijne grondwerksessie a la TRT gedaan met mijn paard. We komen steeds een stapje verder

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 16:51

Prachtige echte vintage zomerjurk van m'n schoonmoeder gekregen <3.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 17:00

Onze kater is verhuisd naar mijn schoonmoeder.
Die klik is echt mega!

Kater was niet happy in onze buurt. Veel vechten, veel ongecastreerde katers, boven op de shi..tzu van de overburen springen.
Binnenhouden ging prima..maar toch de stress voor hem.

Hij is nog geen 10 minuten bij mn schoonmoeder. Meneer is nu al koning ter rijk! Helemaal in zn nopjes.

Geen katten, geen honden, alleen een vrouw die hem enorm verwend!

Win win situatie!

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 18:05

Cambionn schreef:
Onderweg naar het HomeComputerMuseum :D
Nu extra blij! Bucketlist item kunnen afstrepen.

Heb op de Nintendo Virtual Boy mogen spellen *\o/* . Ze hebben hem voor speciaal voor mij uit de vitrine gehaald. Rest van het museum was ook super leuk. Voelde me echt net een kind in de speeltuin :D .
Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 18:11

Een mega lief jongetje van 7 jaar kwam vandaag op mijn pad en liet mij trots een klein Buddha poppetje zien. Hij wilde die kopen, 'omdat het een knotje in zijn haar heeft'. Uiteindelijk zaten we samen op de grond in dezelfde houding als het poppetje in kleermakerzit. Ondertussen vroeg het jochie de oren van je hoofd en sprak hij iedereen die langskwam aan. Zijn moeder vroeg al of hij dat niet de hele dag kon volhouden, dan had zij ook een beetje rust. Nou, ze mag hem wel te oppas brengen hoor! Wat een mooi knulletje is dat. Ik heb hem nog bedankt dat hij mijn dag een stukje mooier gemaakt heeft door er gewoon te zijn. Zijn moeder kon dat wel beamen: het is echt een zonnetje, nooit kwaad in de zin.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 20:17

Wat lief <3

Wij komen zojuist terug van een ballonvaart en vlieger dag. Niet zelf gevaren hoor, en ook alleen maar bij het opstijgen van de ballonnen geweest, maar was heel erg indrukwekkend. Heel gaaf!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 21:53

Wij zijn op vakantie in een *** gat in Friesland maar in het dorpje hebben ze zo n leuke speeltuin dat ik gewoon plaats vervangend blij was voor mijn kinderen :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 16:20

Douche lamp gemaakt. Bleek iets meer aan de hand. En ook maar goed dat ik gekeken heb. De lamp hing al aan zijn draadjes nu bleken de draadjes verroest te zijn. Terwijl ik aan het rommelen was liet eerst 1 los.

Eind resultaat draadjes ingekort en nu opgehangen aan zijn haakje. En betere lamp erin en heb weer licht. *\o/*

Wel stroom eraf gehaald, maar of het nu veilig was om met zere knieën op een trap staan laten we maar even weg. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 17:14

denisesilver schreef:
Wat lief <3

Wij komen zojuist terug van een ballonvaart en vlieger dag. Niet zelf gevaren hoor, en ook alleen maar bij het opstijgen van de ballonnen geweest, maar was heel erg indrukwekkend. Heel gaaf!

Volgende keer zelf meevaren, is echt gaaf! :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 17:49

Mijn hoogtevrees/valangst kan dat niet aan :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 19:20

Hmmmm.... dat is inderdaad niet fijn. Nu moet ik zeggen dat ik zelf hoogteangst heb, maar met de ballonvaart nergens last van had.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 19:28

Ik waag me er niet aan, maar vind het wel mooi om naar te kijken.

Vanmorgen even gekeken wat ik nog aan wedstrijdkleding had liggen en alles ligt er en pas ik nog *\o/*
Dat ik me voor van het weekend al moest afmelden ivm blessure bij mijn paard, laten we maar in het midden :(:)

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 20:02

Weer een heerlijke buitenrit gehad, weer op Pumpkin vandaag. Voor het eerst een paard dat ik eerder heb gehad, maar dat gaf niet want het is een leuk dier :j . Een extra lange van ruim 3 uur gedaan, geleid door staleigenaar Willem Schollaardt zelf. Had al meerdere verhalen gehoord over zijn ritten, en het beviel zeker goed. Kan eerlijk zeggen, dit was de leukste rit zo ver!

Ook leuk dat hij wat minder gefocussed is op mensen bij elkaar houden en meer vrijheid gaf en meer focuss op gewoon lekker rijden. Zat na een tijdje te galopperen met hem ruim 30 meter verder al de hoek om achter de bossen verdwenen (als het niet verder was. Steeds net dichtbij genoeg dat als je oplette welke kant hij afsloeg je hem wel weer terug vind maar verder gaan met die banaan), en de rest ruim 20 meter achter me. Dan voel je je toch ff heerlijk samen met enkel je paard. En dan merk je ook dat een paard anders reageert op voetgangers enzo als de groep niet meer in zicht mee loopt. Alles is veel enger alleen := .

Ook leuk om te zien hoe snel hij koeien te paard kan wegjagen :D . Die stonden bij het hek waar we doorheen moesten, alsof ze klaar stonden voor iemand om de deur open te doen dus die moeste ff aan de kant. Nou dat was echt zo gebeurd haha.

Nu gaan we zien hoe een dresuurzadel weer voelt naar 3 weken op een westernzadel, want morgen gaat de manege weer open :+ .

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 20:54

Dat mijn zoontje van 4 keihard moest lachen toen ik hem zei dat hij 'heul, heul, heul' snel moest gaan slapen (met de 'heul' als een soort blaf zoals die caberetier dat doet)
<3

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 21:45

Indy_Mouse_9 schreef:
Dat mijn zoontje van 4 keihard moest lachen toen ik hem zei dat hij 'heul, heul, heul' snel moest gaan slapen (met de 'heul' als een soort blaf zoals die caberetier dat doet)
<3

Jochem!!! :j *\o/*

Dag twee, na verhuizing van kater.

Schoonmoeder verliefd.
Kater is koning in dat huis.
Helemaal happy.

Onze drie poezen?
Nog nooit zoveel rust en weinig gegrom.

Sinds er twee ongecastreerde katers in de straat zijn komen wonen, was niks meer veilig voor onze gecastreerde kater. Ballen of niet, hij moest vechten.

Nu kan hij dat niet meer en is daar helemaal content mee.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 22:48

Heerlijke dag gehad, :)) en dinsdag al naar de efteling dus veel zin in *\o/*

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 23:08

_O- ik ben in mijn sport in mijn cluppie officieel benoemd tot bloedgroep 0. Wat ze daarmee bedoelen is dat ik inzetbaar ben als begeleider voor alle nieuwe spelers. Het maakt niet uit wie je bent als nieuweling, als je mij als begeleider hebt dan komt het vanzelf goed. Er zijn dus blijkbaar sporters die je niet zomaar aan een random begeleider kunt koppelen. Maar als je ze aan mij koppelt dan is het OK. _O-

Next stop: een zwaar autistisch jochie van een jaar of 15. Gelukkig (mwah) heb ik een autistische broer…..maar niet zo autistisch als dit jochie. Challenge accepted. :D

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 00:16

Heerlijke dag gehad bij Caprera en de terugweg viel reuze mee ondanks de afsluitingen bij Utrecht. Nu blijft Bloemendaal - omgeving Maastricht een roteind rijden, maar ik had absoluut niet verwacht voor middernacht thuis te zijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:34

Afbeelding

Afbeelding

Rugleuning aan raamkant vast en klaar.
Hailey is er helemaal blij mee! :')
Ik weet niet wie blijer is.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 13:44

Gedwongen pauze van mijn boek omdat mevrouw een dutje wou doen, hier kan je toch alleen maar blij van worden

Afbeelding

Afbeelding

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 15:37

Heerlijk polarzie en mooie bank maralyn!
Hier enorm blij met de canvassen die binnen zijn gekomen *\o/*

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 17:22

Wat een mooie berichten.

Lieve hond, mooie bank en iemand die anderen helpt bij het sporten.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 17:56

Ah polarize, die hond. <3 En leuk die canvassen!

Hier blij omdat ik voor de vakantie wat minder blij was op mijn werk, maar nu is alles weer als vanouds en dat is fijn. :D