Marlou91 schreef:Ik had het RL beren truitje toch maar opnieuw op vinted gezet, omdat het te klein was voor mijn dochter. Nu een hoop gezeur van de koopster dat de staat niet zoals omschreven is, want er zitten wat pillen op.
Het is idd niet meer als nieuw, maar itt het bedrag waar ik hem voor gekocht had, was de prijs daar ook naar (15,-). Verder eerlijk aangegeven dat hij erg klein valt, maar verder geen beschadigingen of vale kleur dus gewoon op “heel goed” gezet. In mijn ogen ook terecht als ik zie wat er onder “goed” wordt aangeboden. Dat zijn vaak artikelen met bijv vlekken of waar iets kapot is.
De koopster wil nu een oplossing, maar kan ik zeggen dat ze hem terug mag sturen? Ik heb hem liever retour dan dat ik nog meer van de prijs ga halen (ik heb het idee dat het laatste haar doel is). Alleen ben ik een beetje bang voor een negatieve review (ik heb er nog niet zo veel, dus 1 negatieve springt er dan zo uit)
Producten die niet meer als nieuw zijn met wat pillen er op durf ik niet als heel goed aan te bieden, want kopers hebben vaak een andere verwachting bij 'heel goed'. Ik zou hem retour nemen en dan verkopen met duidelijkere foto's en onder 'goed'.