Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muze schreef:Met kopersbescherming kan je als verkoper ook opgelicht worden toch?
Ik heb een zanikende “ koper”.. wil perse koperbescherming..

kan ik mijn verzameling weer mooi aanvullen
S8903N schreef:Hier iemand die kostte wat kost contant geld wil hebben. Helaas drie pin automaten langs geweest en allemaal leeg…
Op de vraag of contant per see nodig is (misschien staat persoon onder bewind ofzo?) krijg ik als antwoord: nee ik heb contant geld nodig.
Met andere woorden je hebt zelf geen zin om naar een automaat te rijden maar ik moet voor jou wel naar drie dorpen verderop rijden omdat jij dat wel handig vindt?
Heb het maar afgeblazen, ben geen geldtransport bedrijf
flintstones schreef:Niet op marktplaats maar op een verkoopgroep op facebook.
2 dozen kattenbakvulling die normaal 3a4 euro kosten 'samen voor 15 euro'
StalNollie schreef:Hier ook contant betalen en niet allemaal met tikkie of wat er dan ook allemaal meer bestaat
SweetVanille schreef:StalNollie schreef:Hier ook contant betalen en niet allemaal met tikkie of wat er dan ook allemaal meer bestaat
Hier ook hoor. Vind het vrij logisch dat als je iets ophaalt je het contant en gepast meeneemt. (Al gaat dat tegenwoordig toch vaak in overleg om misverstanden te voorkomen)
Dat is het nadeel van die digitalisering, mensen vinden betalen met contant geld opeens raar, ofzo.