Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:40

Bedenken dat je je eigen huis verkoop klaar gaat maken.
Moesten wat "kleine" dingetjes gebeuren. Ja, nu zitten we al 2 dagen in een compleet stofhuis waarvan ik het einde nog niet zie...

Ik wil gewoon verhuizen!! :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:45

Brief krijgen dat er onderhoud aan de huizen komt vanaf vandaag. Maar geen indicatie wanneer welk blok aan de beurt is. Dat is elke keer zo en ik ga niet de hele week of langer de achterdeur dicht houden en de poort open. Heb een hond die niet lief is tegen vreemden. En de poort kan of letterlijk openstaan, of de klip erop. Zelfs zonder hond vind ik echt open niet prettig :n

Maar wat is er nu moeilijk aan gewoon een beter tijdstip doorgeven. Zeg gewoon die datum beginnen we op nummer zoveel.

Oh en nog leuker, ze zijn niet aansprakelijk voor schade aan eigendommen om het huis. De losse dingen moeten we weghalen (eh, helpen jullie tillen) en de vaste dingen, tja als het stuk gaat is het jammer maar helaas???

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 09:01

Even ziekmelden gaat zo moeilijk echt 4 telefoontjes plegen als ik ergens nerveus van wordt.

Nog 2 te gaan :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 09:16

xPabloBokt schreef:
Beste vriendin die alweer over een afspraak van ons heen plant, dit keer met werk.

Ik begin het nu wel beu te worden.

Beetje laat maar, bij dit soort dingen probeer ik mij altijd in mijn hoofd te houden wat een vriendin ooit tegen mij zei:
Maak van iemand geen prioriteit als jij voor diegene alleen maar een optie bent.

Dat klinkt echt heel hard, maar heeft mij enorm geholpen met het uitsoorten van mijn vriendschappen en momenteel ook met mijn familiebanden.
Vroeger liet ik voor alle vrienden, kennissen en familieleden alles vallen als ze belde, maar werd ik zelf keer op keer teleurgesteld.
Tegenwoordig weet ik voor welke mensen ik alles kan laten vallen, omdat ik weet dat zij dit ook voor mij zouden doen.
En dan zijn er nog de mensen voor wie mijn telefoon regelmatig gewoon even uit staat... Omdat ik weet dat zij ook geen 24/7 voor mij klaar staan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 09:20

Ineke2 schreef:
Dat ik een week eerder thuis ben van vakantie dan gepland. Het contact met mijn zus verbroken is en ik mij gewoon heel rot voel.

Sterkte!

Rytir schreef:
hagelslag schreef:

Juist wel open zetten.
De vogels zullen je dankbaar zijn.
Of een takje klimop plant erin doen

Vanmiddag gedaan en de helft was geëmigreerd naar onder de klep ;( Overal de kriebels en mijn eerste gedachte; in de fik ermee. Burn motherf*ckers, burn... Later leek mij dat een iets te hysterische oplossing :') en een paar uur later waren ze iig op de rand van de bak een stuk minder massaal aanwezig. Maar toch... Plastic en zoutzuur is geen combinatie toch? Ik vraag dit voor een vriend O:)

Wat je ook doet, doe geen water in die bak!!!!

Een vriendin en ik hebben ooit op stal een gemuteerde versie gemaakt die kon zwemmen, zooooooo ranzig :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 09:47

PostNL die de bezorgtijd van een pakket maar blijft bijwerken. Eerst kwam hij zaterdag maar was dan niet thuis, dus gezegd doe maar naar een PostNL punt. Dat bleef eerst zaterdag, toen werd het zondag, gister stond hij op vandaag en nu krijg ik ineens een mail dat het naar morgen is verzet??

Heb het pakketje vandaag nodig dus het is mooi klote. En bij de Epplejeck bestel ik ook niets meer online, wat een gezeik. Heb afgelopen dinsdag besteld en dus nog steeds niet alles binnen.

Oh ja en de stijgbeugels die ik heb geprobeerd te annuleren omdat ze niet op tijd binnen zouden komen en waarvan de dame bij de klantenservice zei dat ze ze nog ging tegenhouden komen ineens wel en alsnog vandaag. Heb nu al stijgbeugels in de winkel gekocht dus nu zit ik daar weer mee.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 09:52

Altijd rot als je iets besteld en t niet op tijd binnen is idd.
Al heb ik met de EJ nooit problemen gehad.
Wel toen ik mn scheermessen door hun liet slijpen. Ingeleverd in Breda, en ik kreeg een telefoontje vanuit Drachten dat ik ze bij hun op kon komen halen.... Ja, bijna :')

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:23

Nog steeds geen vakantiegeld, transitie vergoeding en verklaring waarom 200 euro ingehouden.

Heb er nu de FNV bond erop gezet na netjes een week gewachten te hebben.

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:37

xelodi schreef:
xPabloBokt schreef:
Ikea matras als ik zo de bezorgkosten zie? Die zitten opgerold en kun je dus makkelijk over de bijrijdersstoel naar voren steken. Kan de auto vaak gewoon dicht :)

Ook in een toyota yaris uit 2003? := zou echt ideaal zijn.. voor mijn gevoel is dat zo'n klein bakkie dat dat gewoon onmogelijk is

Wij hebben een bureau van 160 bij 80 vervoerd in een Fiat Panda. En dat is niet op te rollen :D :oo

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:49

Maar een Fiat panda is goud kwa ruimte hahah. Ooit een grote tuinkas verkocht die in stukjes in een Fiat panda pasten :D
Zelf een keer een grote papagaaien kooi in een Fiat panda gestopt. Gouden karretjes :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:54

Ik krijg net een lijstje van snelwegopritten/afritten die afgezet gaan worden door boeren en ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind dat ze dat van plan zijn...

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:57

_San87_ schreef:
Ik krijg net een lijstje van snelwegopritten/afritten die afgezet gaan worden door boeren en ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind dat ze dat van plan zijn...

Ik vind het ook niet de juiste oplossing :n
Ze zorgen ervoor dat ze veel aandacht krijgen, maar of dat goede aandacht is...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:17

Weer over mijn auto in de garage. De kosten lopen inmiddels op tot 1000 euro.

Kregen we vandaag een belletje van de monteur, die aangaf dat de reden dat de koppelingsplaat en lagers beschadigd waren, was dat de koppelingsplaat er verkeerd om in was gezet toen hij de vorige keer vervangen was. Nu had de verkoper aan ons verteld dat hij vlak voordat wij de auto kochten, de koppelingsplaat had vervangen.

Dus ik al helemaal hoopvol, contact gehad met juridisch loket, en ja ik zou door de verklaring van de garage sowieso recht hebben op het volledige reparatie bedrag. Dus ik wilde al contact op gaan nemen met de verkoper.

Voor de zekerheid nog een keer met de garage gebeld, of ze echt zeker wisten dat dit het probleem was. "Het is onmogelijk om deze schade te rijden in 6 maanden als de koppelingsplaat correct gerepareerd was."
"Oke dus de schade komt door de verkeerde reparatie?"
"Ja dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik ga geen uitspraken doen."

Maar twee uur geleden deed hij die uitspraak dus wel met volle zekerheid |(

Nu weet ik dus even niet meer wat ik moet doen

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:22

Filerijden. Wij kunnen rechts nog honderden meters doorrijden tot vlak voor het rode kruis. Dat mag. Dus wij naar de rechterbaan, is er iets verderop een vrachtwagen die op de linkerbaan staat en de vrachtwagen zo naar rechts gooit en scheef over beide rijstroken staat. Zodat wij er niet meer langs kunnen.

Top fijn. Gewoon even twee rijstroken blokkeren. Jij had met je vrachtwaggel ook rechts mogen blijven rijden tot bijna het einde.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:36

De bezorgde blik van de assistente bij de huisarts.

Ik vroeg of ze nog een x mijn urine kunnen controleren....
Krijg ze de uitslag. T zal benieuwen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:38

herexamen echt verpest -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:39

Het is hier opeens heel donker

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:43

fotolijstje schreef:
herexamen echt verpest -O-

Oh nee!!! Ech echt, of voor je gevoel?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:44

Appeltje_1 schreef:
_San87_ schreef:

Het draagvlak voor hun acties wordt zo wel heel erg klein.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:45

Appeltje_1 schreef:
_San87_ schreef:

Mja, die actie in Stroe vond ik prima. Dat was aangekondigd, er waren opties, daar was de intentie niet bewust wegen te blokkeren.

Dit vind ik niet sympathiek. En het heeft mijn steun ook niet.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:47

_San87_ schreef:
Mja, die actie in Stroe vond ik prima. Dat was aangekondigd, er waren opties, daar was de intentie niet bewust wegen te blokkeren.

Ja vond ik ook hoor.
Maar zo blokkeer je vooral de gewone burger. Ik ben voor de boer, heb ook veel vrienden die boer zijn, maar alsnog.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:47

Je zal met je paard in die lange file staan. Of met spoed naar de kliniek moeten.
Of je bent zelf onderweg naar het ziekenhuis voor een afspraak.
Je bent er dan maar mooi klaar mee. Of nog lang niet klaar, 't is maar net hoe je het bekijkt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:49

Appeltje_1 schreef:
_San87_ schreef:

Ja vond ik ook hoor.
Maar zo blokkeer je vooral de gewone burger. Ik ben voor de boer, heb ook veel vrienden die boer zijn, maar alsnog.

Precies. De burger die totaal geen invloed heeft op wat de politiek beslist.

Naast dat ik wel van mening ben dat e.e.a. moet veranderen qua veehouderij.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 14:03

Ik ben voor de acties van de boer, ze worden constant als boeman weg gezet, als niemand wil luisteren, dan moet iedereen er maar last van hebben, hoe meer mensen er last van hebben, hoe groter de druk op de politiek, dat is altijd zo geweest.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 14:04

Zou jij er ook nog zo over denken als je voor de tweede, derde of vierde keer uren in de file staat dankzij hen?