Moesten wat "kleine" dingetjes gebeuren. Ja, nu zitten we al 2 dagen in een compleet stofhuis waarvan ik het einde nog niet zie...
Ik wil gewoon verhuizen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Beste vriendin die alweer over een afspraak van ons heen plant, dit keer met werk.
Ik begin het nu wel beu te worden.
Ineke2 schreef:Dat ik een week eerder thuis ben van vakantie dan gepland. Het contact met mijn zus verbroken is en ik mij gewoon heel rot voel.
Rytir schreef:hagelslag schreef:
Juist wel open zetten.
De vogels zullen je dankbaar zijn.
Of een takje klimop plant erin doen
Vanmiddag gedaan en de helft was geëmigreerd naar onder de klepOveral de kriebels en mijn eerste gedachte; in de fik ermee. Burn motherf*ckers, burn... Later leek mij dat een iets te hysterische oplossing
en een paar uur later waren ze iig op de rand van de bak een stuk minder massaal aanwezig. Maar toch... Plastic en zoutzuur is geen combinatie toch? Ik vraag dit voor een vriend
xelodi schreef:xPabloBokt schreef:Ikea matras als ik zo de bezorgkosten zie? Die zitten opgerold en kun je dus makkelijk over de bijrijdersstoel naar voren steken. Kan de auto vaak gewoon dicht
Ook in een toyota yaris uit 2003?zou echt ideaal zijn.. voor mijn gevoel is dat zo'n klein bakkie dat dat gewoon onmogelijk is
_San87_ schreef:Ik krijg net een lijstje van snelwegopritten/afritten die afgezet gaan worden door boeren en ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind dat ze dat van plan zijn...
Appeltje_1 schreef:_San87_ schreef:Ik krijg net een lijstje van snelwegopritten/afritten die afgezet gaan worden door boeren en ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind dat ze dat van plan zijn...
Ik vind het ook niet de juiste oplossing![]()
Ze zorgen ervoor dat ze veel aandacht krijgen, maar of dat goede aandacht is...
Appeltje_1 schreef:_San87_ schreef:Ik krijg net een lijstje van snelwegopritten/afritten die afgezet gaan worden door boeren en ik moet zeggen dat ik het nogal vervelend vind dat ze dat van plan zijn...
Ik vind het ook niet de juiste oplossing![]()
Ze zorgen ervoor dat ze veel aandacht krijgen, maar of dat goede aandacht is...
_San87_ schreef:Mja, die actie in Stroe vond ik prima. Dat was aangekondigd, er waren opties, daar was de intentie niet bewust wegen te blokkeren.
Dit vind ik niet sympathiek. En het heeft mijn steun ook niet.
Appeltje_1 schreef:_San87_ schreef:Mja, die actie in Stroe vond ik prima. Dat was aangekondigd, er waren opties, daar was de intentie niet bewust wegen te blokkeren.
Dit vind ik niet sympathiek. En het heeft mijn steun ook niet.
Ja vond ik ook hoor.
Maar zo blokkeer je vooral de gewone burger. Ik ben voor de boer, heb ook veel vrienden die boer zijn, maar alsnog.