Urbanus schreef:Pb me haar naam want ik ben haar kwijt.
Maar wat een vreemd figuur he?
Oh nvm ik heb haar gevonden.
Mag ik ook meedelen in het vermaak?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik volg sinds kort iemand op tiktok die steeds hetzelfde herhaald over zichzelf, ze is denk ik psychisch niet helemaal goed maar omdat het zo apart is vind ik het leuk om te volgen, haar ouders ook al even opgezocht op Facebook en dat zijn ook van die aparte types.
capopjekop schreef:fjordjes schreef:Ik volg sinds kort iemand op tiktok die steeds hetzelfde herhaald over zichzelf, ze is denk ik psychisch niet helemaal goed maar omdat het zo apart is vind ik het leuk om te volgen, haar ouders ook al even opgezocht op Facebook en dat zijn ook van die aparte types.
Komt ze toevallig uit presikhaaf? Daar wonen wel pareltjes hoor. Soms mis ik het wonen er wel
Suliko schreef:Wat geweldig dat zoveel mensen Presikhaaf kennenben zelf opgegroeid in Arnhem Zuid. En gebruik dat vaak als term voor andere wijken in steden met mijn vriend: ‘oh oh, we zijn in Arnhem Zuid beland’
![]()
Weet nog dat ik een keer naar een huisje ging kijken in Presikhaaf, was er nog geen 10 minuten en zag een man even zijn mega grote levende slang uitlaten.![]()
Mijn vader woonde in de Geitenkamp, heeft ook voor veel sensatie gezorgd
MarlindeRooz schreef:VogeltjeM schreef:(Ik loop een paar pagina's achter met bijlezen)
[ [url=m/a9pAxf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schattige hamster maar wtf is dit voor superbug??
Het is een honden knaagding dat hamsters mogen hebben. Het heeft de vorm van een bever!
En geen idee of hij gewend is ik ben niet thuis haha.
c_alsemgeest schreef:Ik moest bij Statenkwartier even denken aan die uit mijn geboorteplaats... dat is een poep chique wijk in Den Haag... maar daar gaat het niet over zie ik nu
De schilderswijk daarintegen