Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 23:05

Urbanus schreef:
Pb me haar naam want ik ben haar kwijt.

Maar wat een vreemd figuur he?

Oh nvm ik heb haar gevonden.

Mag ik ook meedelen in het vermaak?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 23:40

fjordjes schreef:
Ik volg sinds kort iemand op tiktok die steeds hetzelfde herhaald over zichzelf, ze is denk ik psychisch niet helemaal goed maar omdat het zo apart is vind ik het leuk om te volgen, haar ouders ook al even opgezocht op Facebook en dat zijn ook van die aparte types.

Komt ze toevallig uit presikhaaf? Daar wonen wel pareltjes hoor. Soms mis ik het wonen er wel :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 00:06

capopjekop schreef:
fjordjes schreef:
Ik volg sinds kort iemand op tiktok die steeds hetzelfde herhaald over zichzelf, ze is denk ik psychisch niet helemaal goed maar omdat het zo apart is vind ik het leuk om te volgen, haar ouders ook al even opgezocht op Facebook en dat zijn ook van die aparte types.

Komt ze toevallig uit presikhaaf? Daar wonen wel pareltjes hoor. Soms mis ik het wonen er wel :')

JA!

Ik wil daar ook wonen.

Ailill

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 00:13

Zoiets wil je niet :')

Ik woonde ooit, in een ver ver verleden, in zo'n afvoerputjes-flat, wat op zich leuk was, veel gedoe en actie, je leert nog eens iets. Tot een of andere kneus zo dom was om al de bewoners met een huisdier te verzoeken deze dan en dan mee naar buiten te nemen.

Meneer kreeg van de woningbouw geen nieuwe keuken. Dus besloot hij zijn huis op te blazen.

Naast mijn huis.

Nadat hij 2 weken daarvoor was komen shoppen in mijn huis.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 00:19

Urbanus schreef:
Ik kan echt uren met mezelf in gesprek zijn over wat er mis is met haar.

Oooh ook graag pb met wie het is

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 00:33

Hier ook graag :))

Ik roep altijd tiktok is voor kinderen maar soms ga ik er ook zo ontzettend lekker op :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 05:49

Urbanus schreef:
capopjekop schreef:

JA!

Ik wil daar ook wonen.

Ik heb het hier al eens gedropt maar ik ben nog steeds lid van de rommelhoek op fb. Gewoon voor de herres en het vermaak

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 06:49

Presikhaaf? Is dat een woonplaats? }:0 En natuurlijk ook benieuwd naar de link. O:)

Wow Ailill heftig zeg.

Mijn biecht: ik hoop komende vaderdag een bepaald figuur uit mijn familie niet tegen te komen. Zo'n haat aan dat geval. :evaw:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 07:33

Nee een volkswijk in Arnhem

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 07:47

Ik wil ook graag weten wie het is :))

Presikhaaf is echt de broedplaats voor parels :')
Al heb je ook nog wel goede delen van Presikhaaf hoor, mijn oom en tante wonen gelukkig net in zo'n goed deel, zonder tokkies en parels, maar een wijkje verderop is het weer vollop kans :))

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 07:49

Aantal jaar gewoond en de meest wonderlijke mensen voorbij zien komen. En later ook voor mijn werk een aantal mooie kunnen begeleiden. Als is klarendal plattenburg en geitenkamp minstens zon parelhoeve.
Maar naam in dm ben wel erg benieuwd naar dese parel

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 08:06

VogeltjeM schreef:
(Ik loop een paar pagina's achter met bijlezen := )

[ [url=m/a9pAxf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schattige hamster maar wtf is dit voor superbug?? :wow:

Het is een honden knaagding dat hamsters mogen hebben. Het heeft de vorm van een bever!

En geen idee of hij gewend is ik ben niet thuis haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 08:15

In het stuk waar ik woonde was het nooit saai. Onze buurman heeft ooit in z'n onderbroek het verkeer staan regelen op een kruispunt. Ik heb daar de filmpjes van gezien. Meerdere keren een arrestatieteam in de portiek gehad voor onze bovenbuurman. M'n onderbuur was kierewiet. Die had briefjes op z'n raam dat ie geen pedo was. Voor de herres is het daar ideaal wonen. De overlast van buren mis ik dan weer niet.

Malburgen is ook zo'n wijk. Daar vaak met verbazing de post rondgebracht

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 08:27

Oh Presikhaaf :')

Had ze daar altijd dagelijks onder scooter liggen onderweg naar de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen want kijken ho maar en dan vooral heel er schelden daarna... _O-

En als we in tussenuur even naar centrum gingen, gingen we er ook ff zitten. Mensen kijken is leuk, maar daar al helemaal :=

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 08:56

Wat geweldig dat zoveel mensen Presikhaaf kennen _O- ben zelf opgegroeid in Arnhem Zuid. En gebruik dat vaak als term voor andere wijken in steden met mijn vriend: ‘oh oh, we zijn in Arnhem Zuid beland’ :=

Weet nog dat ik een keer naar een huisje ging kijken in Presikhaaf, was er nog geen 10 minuten en zag een man even zijn mega grote levende slang uitlaten. _O-

Mijn vader woonde in de Geitenkamp, heeft ook voor veel sensatie gezorgd O:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:01

Haha, hier ook in Presikhaaf gewoond.. en Klarendal, vond ik nog wel een tikkie erger. En Malburgen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:03

Suliko schreef:
Wat geweldig dat zoveel mensen Presikhaaf kennen _O- ben zelf opgegroeid in Arnhem Zuid. En gebruik dat vaak als term voor andere wijken in steden met mijn vriend: ‘oh oh, we zijn in Arnhem Zuid beland’ :=

Weet nog dat ik een keer naar een huisje ging kijken in Presikhaaf, was er nog geen 10 minuten en zag een man even zijn mega grote levende slang uitlaten. _O-

Mijn vader woonde in de Geitenkamp, heeft ook voor veel sensatie gezorgd O:)

:') statenkwartier is ook leuk om doorheen te rijden met fiets of scooter. Alles leeft en staat in de voortuin. En regelmatig ruzies gezien over de heg :j

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:07

Ik moest bij Statenkwartier even denken aan die uit mijn geboorteplaats... dat is een poep chique wijk in Den Haag... maar daar gaat het niet over zie ik nu :')

De schilderswijk daarintegen :P

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:13

Arnhem is ook gewoon the place to be voor drama en rare mensen _O-

Ik woon nu alweer 4 jaar in Utrecht, waarvan momenteel ook in een typische buurt (Ondiep), en toch valt het in het niets vergeleken met dingen die ik in Arnhem heb gezien. := Zelfs twee keer meegemaakt dat ik de hond uit was laten, hoorde schoten, paar minuten later loop ik langs kogelhulzen die op de grond liggen en hoor in de verte al sirenes. Of de zonen van een achterbuurman die ik al sinds kleins af aan ken die zijn opgepakt vanwege het voorbereiden van een terroristische aanslag waar een behoorlijk zware inval van de ME mee gepaard ging (die weet jij ook nog wel denk ik @Marocje). Hier kan je wel drama halen door bij de buurtbakker in de rij te gaan staan waar alle oudere buurtbewoners elkaar kennen en samen klagen, love it.
Oh ja, mijn huidige woning was wel van een drugsdealer wiens raam door zijn eigen broer was ingeslagen. Hij zit nu in de gevangenis en ik krijg nog steeds om de zoveel dagen allerlei aanmaningen, gerechtelijke brieven en schuldeisers. Ook al 2 keer op rare tijdstippen mensen voor de deur gehad die duidelijk voor drugs kwamen. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:14

VogeltjeM schreef:

Ik dacht even een kakkerlak. :x

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:24

MarlindeRooz schreef:
VogeltjeM schreef:

Het is een honden knaagding dat hamsters mogen hebben. Het heeft de vorm van een bever!

En geen idee of hij gewend is ik ben niet thuis haha.

Ooh een whimzees! Die gaf ik ook altijd :j

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:26

Mijn broer heeft in Presikhaaf gewoond, was altijd een feestje om op bezoek te gaan. Wat een bijzondere wijk.
Ik woon zelf al jaren in kleine dorpjes, dus ik keek mijn ogen uit.

Ik heb zelf een half jaartje op de Hambaken gewoond in Den Bosch..kon 3x mijn eigen straat niet in omdat die afgesloten was door de politie ivm met verdachte overlijdens. Dat was ook wel een bijzondere ervaring.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:31

c_alsemgeest schreef:
Ik moest bij Statenkwartier even denken aan die uit mijn geboorteplaats... dat is een poep chique wijk in Den Haag... maar daar gaat het niet over zie ik nu :')

De schilderswijk daarintegen :P

Hahahah nee de Statenkwartier waar ik het over heb is niet poepie chique :') is ook in Arnhem die ik bedoel haha.

Dus wie meld zich aan voor een boktmeeting bij Presikhaaf?
Stoeltje mee, mensen kijken en wat eten := _O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:35

Wel een biecht, ik ontvang dus echt bizar veel brieven van de vorige bewoner van mijn huis die in de gevangenis zit. Ik stuur ze allemaal netjes retour. Alleen laatst was ik er een beetje klaar mee (dit is al 8 maanden aan de gang met wekelijks 2-8 brieven). En heb ik het stapeltje wat ik toen aantrof door midden gescheurd om ze weg te gooien. Uit nieuwsgierigheid heb ik ze toen gelezen en die gast zit echt diep in de problemen, man man man, de schulden en boetes en daarop weer boetes en weer nieuwe aanmaningen. Heb toen nog gedacht het aan elkaar te plakken en weer retour te sturen maar durfde niet en nu voel ik me schuldig :')
Aan de andere kant denk ik niet dat het opschiet, ook het retour sturen niet, want ik krijg nog steeds van dezelfde instanties brieven en aanmaningen. Er heeft ook al meerdere keren dezelfde persoon van justitie voor de deur gehad en elke keer zeg ik dat hij hier niet meer woont. Geen idee hoe het werkt, maar ik vind het best apart dat als je uit huis gezet wordt en in de gevangenis beland, je niet ook uitgeschreven wordt van je oude adres. >;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:42

Ik biecht op

Ik hou van Tokkies, kan er uren naar kijken. Als ze zien dat ik kijk ga ik altijd lief lachen….. werkt altijd