Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tirzasarah10 schreef:Ik was 1.5 week terug vergeten medicatie te bestellen voor mijn schildklier en daardoor heb ik een paar dagen niet genomen. De apotheek had het helaas niet op voorraad waardoor het nog langer duurde. Ik ben er zo beroerd van en mijn haar dat eindelijk na jaren er weer een beetje mooi uitzag, laat met plukken tegelijk los.![]()
Maandag naar even het ziekenhuis bellen
Zebrastreep schreef:Het weer is wel een ergernis vandaag zeg! Bijna augustus en de komende 2 weken is het niet echt weer voor augustus
En dat ik traag ben vandaag. Ik ga op een huis passen waar onder andere paarden staan en ik moet nog 100 dingen doen thuis gevoelsmatig voordat ik wegkan
chanicha schreef:tirzasarah10 schreef:Ik was 1.5 week terug vergeten medicatie te bestellen voor mijn schildklier en daardoor heb ik een paar dagen niet genomen. De apotheek had het helaas niet op voorraad waardoor het nog langer duurde. Ik ben er zo beroerd van en mijn haar dat eindelijk na jaren er weer een beetje mooi uitzag, laat met plukken tegelijk los.![]()
Maandag naar even het ziekenhuis bellen
Nou dat is wel snel dan tirzasarah!
Normaal duurt dat eventjes!
Inderdaad herhaalrecept laten instellen, ik krijg altijd een mail als het klaarligt.
JJ4 schreef:Dat ik ondanks allerlei stevige medicijnen nog steeds continu pijn heb. Ik heb een hernia met uitval (klapvoet) vanwege een zenuw beknelling en nu heb ik steeds een soort van groeipijnen in dat been. Gek wordt ik ervan. Maakt niet uit of ik loop of lig.Ga nu mijn 11e dag in….. Pfffff
tirzasarah10 schreef:JJ4 schreef:Dat ik ondanks allerlei stevige medicijnen nog steeds continu pijn heb. Ik heb een hernia met uitval (klapvoet) vanwege een zenuw beknelling en nu heb ik steeds een soort van groeipijnen in dat been. Gek wordt ik ervan. Maakt niet uit of ik loop of lig.Ga nu mijn 11e dag in….. Pfffff
Sterkte! Uitval is trouwens wel iets om een arts over te contacteren mocht je dat nog niet gedaan hebben. De pijn behandeling zou dan naar voren geschoven kunnen worden, dat was bij mijn vader 2 jaar terug het geval.