Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:12

Britta31 schreef:
Michelle,kan jou schoonmoeder ongevraagt bij jullie komen?Kan het gedeelte waar jullie wonen afgesloten worden?Zodat je schoonmoeder niet zomaar bij jou in de woonkamer kan staan.En natuurlijk dan niet de sleutel van jullie deur geven.

Wij wonen zelf een paar deuren verder en zij heeft de sleutel idd.

Bij haar op zolder waar wij nu zitten is wel een deur met slot, maar ivm brandveigheid doe ik hem eigenlijk nooit op slot. (Wat natuurlijk niet betekend dat je zomaar binnen kan komen wandelen :+ )

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:18

Zeikende mensen die over écht de meest futiele dingen moeten zeiken. Zelf voelen ze zich zo goed, maar wel zeiken op een ander of wat een ander doet. Schijnheilen. :r :r

Miekje23

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:24

Onder betaald worden, verwijl ik de voeten ond eer mn lijf weg loop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:28

Technologie. :x

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:45

michelle___ schreef:
Britta31 schreef:
Michelle,kan jou schoonmoeder ongevraagt bij jullie komen?Kan het gedeelte waar jullie wonen afgesloten worden?Zodat je schoonmoeder niet zomaar bij jou in de woonkamer kan staan.En natuurlijk dan niet de sleutel van jullie deur geven.

Wij wonen zelf een paar deuren verder en zij heeft de sleutel idd.

Bij haar op zolder waar wij nu zitten is wel een deur met slot, maar ivm brandveigheid doe ik hem eigenlijk nooit op slot. (Wat natuurlijk niet betekend dat je zomaar binnen kan komen wandelen :+ )

Zeker de sleutel terugvragen!
Als ze nu al zo binnen loopt blijft ze dat doen, dit is ook de reden dat mijn moeder nooit een sleutel heeft gehad van ons huis!
Zou even op mijn strepen gaan staan bij vriendlief en anders lekker in je klushuis gaan zitten.
Succes!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:54

Moderatoropmerking:
Bericht leeggehaald, het bespreken van andere Bokkers is niet toegestaan zoals in de OP te lezen is
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 22-02-21 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht leeggehaald

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:54

michelle___ schreef:
Dat ik geen grenzen kan aangeven naar mijn schoonmoeder toe, blijkbaar?

Mag ik even gallen? =:)

Wij wonen er nu tijdelijk in op zolder, omdat zij onlangs weduwe is geworden en wij zijn toch aan het verbouwen. Maar ik word nu ingezet als schoonmaakster, boodschappenmeid, kapster en zo voort. Ik kom niet meer aan mijn eigen dingen toe. :

Zoals vandaag, de douche van zolder schoon gemaakt, boodschappen gaan doen en nu even in ons eigen huis gaan uitpuffen. Ik heb onwijs last van mijn rug en voel mij met de dag chagrijniger worden. Zit twee tellen, en dan hoor ik de sleutel alweer in het steulgat gaan.. Daar is ze weer... De douche is niet goed schoon, en of ik die van haar ook even wil doen. En als ik dan zeg dat ik het vd week doe is het "je bent toch je baan kwijt, zoveel heb je niet te doen.." of "met die smoesjes kan ik niet zoveel hoor het niet gewoon gebeuren". :x Zo heb ik ineens twee huishoudens.

Ik vind het echt niet erg om mee te draaien in het huishouden, maar om nou de schoonmaakster af te bellen "omdat Michelle tòch geen werk heeft".. Ben ik een kleeeein beetje zat.

En vriendlief neemt het uiteraard voor mama op. +:)+ Dus daar komen we er ook niet mee uit.

Vind dit wel echt naar voor je. En het ergst is misschien dan nog wel dat je vriend partij kiest voor zijn moeder in dit geval.
Zou het echt op een of andere manier zo maken dat ze niet meer zomaar binnen kan stormen. Desnoods een grendel erop ofzo. Sterkte!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:57

Mand schreef:
Moderatoropmerking:
Bericht leeggehaald, het bespreken van andere Bokkers is niet toegestaan zoals in de OP te lezen is

Ik geloof dat je eerder erover na moet denken om niet in dit topic te berichten over een andere bokker?
Dat is toch best laag

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:00

hagelslag schreef:
Mand schreef:
Moderatoropmerking:

Ik geloof dat je eerder erover na moet denken om niet in dit topic te berichten over een andere bokker?
Dat is toch best laag

Het gebeurd overal constant. Niet alleen een Bokt ergenis hoor ;)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:02

@mand, het is overduidelijk wie jij ermee bedoeld

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:04

Als jij dat zo ziet, prima. Het is een algemene ergenis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:07

hagelslag schreef:
Niet als je er niet nog extra de aandacht op vestigt. :+

Ik moet koken, maar m'n keuken is echt nog in klusstaat. -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:44

Onzinnige vragen in een enquete. Waarom moet je weten of ik man of vrouw ben en waarom krijg ik geen anders/nvt als optie. En waarom verwacht je dat ik mijn werkelijke leeftijd invul? Ik wil best een range aankruisen maar nu moest het precies. 150 pakte hij niet, 100 wel... Mooi dan ben ik 100.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:49

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:59

Nymbous schreef:
hagelslag schreef:

Ik dacht dat dat een algemene ergenis was, die ik ook snap gezien het nog zoveel gebeurd, maar door deze reactie krijg ik pas door dat het dus om iets anders kan gaan.

Zo overduidelijk was het dus niet voor iedereen :D

+1

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:02

Bloemetje75 schreef:
Onzinnige vragen in een enquete. Waarom moet je weten of ik man of vrouw ben en waarom krijg ik geen anders/nvt als optie. En waarom verwacht je dat ik mijn werkelijke leeftijd invul? Ik wil best een range aankruisen maar nu moest het precies. 150 pakte hij niet, 100 wel... Mooi dan ben ik 100.

Die eerste, maar dan met bestelformulieren van webshops. Wat gaat jou mijn geslacht aan, ik wil gewoon mn spullen :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:15

Foaly, dat dus! Bovendien bestel ik ook wel eens voor mijn vader (woont in verzorgingshuis en winkels dicht en ik woon aan de andere kant van de grens dus online is het echt het simpelste). Als ik graag om wat voor reden dan ook, iets bestel wat officieel voor het andere geslacht is, dan moet dat de verkoper toch niet uitmaken? Verkoper verkoopt dan toch gewoon die broek, dat overhemd of die sokken of wat dan ook....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:17

Ik ben pas gaan zoeken op bokt waar die ergernis over ging, toen er hier over door werd gegaan.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:30

Vriend die nog steeds aan het werk is terwijl ik wil eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:41

De vraag of ik in beroep ga tegen het besluit van de uni dat ze me een minder diploma willen geven omdat ik vorig jaar een doktersbriefje niet heb ingeleverd voor de deadline. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:12

Marije_1997 schreef:
[Gaat ook niet om een vriendschap, maar om de potentiële toekomstige vader van mijn kinderen zeg maar.

Nou niet dus, als er zoveel drama is moet je je niet willen voortplanten met iemand. Lekker verder kijken.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:14

Mkango schreef:
De vraag of ik in beroep ga tegen het besluit van de uni dat ze me een minder diploma willen geven omdat ik vorig jaar een doktersbriefje niet heb ingeleverd voor de deadline. -O-

Zo dan, ik zou daar niet zomaar mee akkoord gaan. Zou zeker een poging wagen..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:31

Dat ik net vol in het mandje van de airfryer greep die op 200 graden was voorverwarmd. Ik heb wel eens betere ideeën gehad ^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:46

Mijn hand slaapt morgen maar fysio bellen. Zit dan weer met zenuw beknelling.

Nu had al vorige week een verkeerde knak in mijn rug dus wel weer wervel aan de wandel zijn.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:22

Mkango schreef:

Zoooooo en of in beroep gaan. Nederlandse uni of buitenlandse uni?