Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:44

boeflover schreef:
Sterkte allemaal! Ik zit ook in quarantaine en ben het nu al weer beu, maar wachten tot de klachten weg zijn.

Het valt me op dat er weinig mensen zijn die iets vragen voor hun paard, is dat bewust? Willen jullie een echt “me”-pakket of is het meer vanwege het budget dat er niet echt om wordt gevraagd? Ik heb nog best veel paardenspullen liggen en vraag me dus af of ik daar iemand die nog wel een paard heeft blij mee maak? Maar zie nauwelijks maten ed aangegeven worden. Denk bv aan dekjes, bandages enzovoorts.

Beterschap en succes met thuis zitten!

Denk dat je vaak wel hebt wat je nodig hebt, en het ook echt met budget te maken heeft, veel haal je niet voor 10-15 euro.

Vorig jaar heb ik bv wel nieuwe wedstrijdknot gevraagd, dat was heel fijn om die te krijgen, maar verder is het al snel te duur.

Maar, als mijn ss het wil weten, ik rijd wel fanatiek dressuur, paard heeft maat full en doe niks met bandages.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:45

Ik ben met veel blij, maar paardenspullen zijn niet zo praktisch aangezien ik geen paard heb en er ook niet zo gek vaak een van dichtbij zie. :D :D

germie

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:52

Veel paardenspullen zijn duurder. Natuurlijk mag je het vragen en misschien vindt de santa het dan eventueel tweedehands.
Maar ik heb genoeg borstels en halsters, bitten en hoofdstellen, dus mij maak je er niet echt blij mee. Maar als iemand zoiets wel kan gebruiken, dan mag het van mij genoemd worden, en als het budgettair niet past, dan koop je het gewoon niet. Vermeld dan wel even of tweedehands zou mogen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:04

Mocht er iemand wel paardenspul willen hebben, graag even aangeven. Ik heb bijvoorbeeld een gloednieuw schabrak voor een dressuurzadel liggen en ik rij niet meer. Dat zie ik dan trouwens niet als onder het budget. Vorige keer ging ik ook over het budget heen als je daarnaar kijkt, maar nieuwe dingen die iemand graag wil en die ik heb en niet gebruik, hoppa erbij.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:09

Ik heb een heel leuk bijrijdpaard, hij heeft in principe alles maar als iemand iets leuks heeft liggen is t welkom. Hij heeft een dressuurzadel en is maatje full (slechts 1,80m groot :+ ). Hij lust ook best wat lekkers, is te dun dus hij mag eten wat hij wil. Bandages zijn overigens geen goed idee, die heb ik nog nooit gebruikt.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:11

Ik heb niets aan dekjes want ik rij western. :')

Halster heb ik pas nieuw gekocht en borstels hebben we genoeg. Verder hebben we 3 kasten op stal...need I say more?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:11

Voor mij mag paardenspullen wel

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:18

Body mist kende ik niet maar vind ik wel heel leuk!!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:19

Voor mijn paard ben ik inderdaad best lastig, dingen die smaakgevoelig zijn (dekjes, halster, beschermers) ben ik heel specifiek in wat ik mooi vind en ik wil het Santa niet te moeilijk maken. Qua eten mag mijn merrie veel niet hebben ivm gevoeligheid voor suiker. Wortels krijgt ze wel af en toe, maar daar heb ik met stalgenootjes een gedeelde voorraad van waar we de winter wel mee door gaan komen.
Mocht Santa toch een super leuk idee hebben; we rijden vooral dressuur en mijn dame heeft maat full

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:21

Oh, snoepjes mag King wel hebben! :))

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:24

Hier mogen paardenspellen zeker ook! Ik rijd recreatief boomloos western, uitsluitend buitenritten. Dus mocht iemand daar iets leuks voor kunnen bedenken ;) Vooral nu de winter eraan komt zijn warm-en-droog-houd-dingen handig, en natuurlijk reflectie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:32

Ik heb wel nog een paard, maar die staat in pensioen 400km verder op.

Puzzels heb ik geen geduld voor trouwens. Spelletjes voor met twee vinden we wel erg leuk. We spelen graag regenwormen en keer op keer.
Bakken doe ik ook graag, maar geen koekjes of cake aangezien ik geen cake vorm of bakplaat heb. :')

Dondon, hoe gaat het ondertussen met jullie zoontje?

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:44

Spulletjes voor het paard zoals een borstel, hoevenkrabber of halstertouw is altijd welkom!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:45

Paardenspullen zijn hier ook zeker welkom, maar past inderdaad niet echt in het budget ben ik bang :+

Al zijn paardensnoepjes altijd zeer welkom, die van mij lust, eet en mag alles :D Geldt trouwens ook voor mijn hond!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:46

Hier al een tijdje geen paard meer. Rij helaas ook vrijwel nooit meer. Leuke spelletjes voor 2 personen zijn wel weer welkom

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:20

Ik had een poosje geleden 5 paarden en nu "nog maar" 2. Ik heb dus ruim voldoende spullen :7 . Ik doe niet aan matchende setjes. Bandages liever niet, die gebruik ik zelden of nooit en heb ik nog ruim voldoende liggen.
Ik voer mijn paarden niet uit de hand, dus ook geen paardensnoepjes.
Het enige wat altijd van pas komt zijn halsters. Er sneuvelt nog wel eens iets of het raakt zoek. Mijn zwarte schoonheden hebben kleine hoofdjes en dragen maat Cob. En voor de herkenbaarheid heb ik meestal iets met (knal)geel.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:23

Mocht er iets qua paarden spullen gegeven willen worden is teugels hier wel heel welkom. Boots kauwt overal op. Heeft in paar maanden tijd al 7 sets teugels kapot gemaakt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:27

Paardensnoepjes hoef ik dus weer niet, ik geef wel een handje biks extra dan.

7 sets teugels? Oei. Je hebt gewoon een leervreter, haha.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:32

Himalaya liksteen is hier als paardenspul ook welkom. En veulenhalster, voor d-pony veulen, liefst eentje die hetzelfde werkt als een gewoon halster, dus met knip. Vind het altijd zo'n prutswerk om met een gesp vast te maken, zeker als die donderstenen niet stil willen blijven staan.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:36

boeflover schreef:
Sterkte allemaal! Ik zit ook in quarantaine en ben het nu al weer beu, maar wachten tot de klachten weg zijn.

Het valt me op dat er weinig mensen zijn die iets vragen voor hun paard, is dat bewust? Willen jullie een echt “me”-pakket of is het meer vanwege het budget dat er niet echt om wordt gevraagd? Ik heb nog best veel paardenspullen liggen en vraag me dus af of ik daar iemand die nog wel een paard heeft blij mee maak? Maar zie nauwelijks maten ed aangegeven worden. Denk bv aan dekjes, bandages enzovoorts.

Mijn pony's zijn mini-shetlanders met maat veulen, dus daar heb ik geen dingen voor nodig behalve dekens en dekens kost nieuw boven de 30 euro dus dat is compleet buiten budget. Snoepjes heb ik ook genoeg voor ze. Een zelfgemaakt touwhalster ofzo zou ik wel leuk vinden voor ze, maar dan moet ik specifieke neusmaten opgeven want de standaard maten zijn niet goed genoeg voor ze en of te smal of te ruim. Volgens mij was hun neusomtrek iets van 42 cm, even uit mijn hoofd gezegd. Maar verder dragen ze van die mega-verstelbare veulenhalsters van Harry's Horse. Ik borstel alleen met magic brushes, maar ik wil nog wel eens zo'n furminator in de vorm van een blok hout met een mes uit proberen op ze.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:37

germie schreef:
Paardensnoepjes hoef ik dus weer niet, ik geef wel een handje biks extra dan.

7 sets teugels? Oei. Je hebt gewoon een leervreter, haha.

Nah, het liefst kauwt hij op alles behalve op mensen. :')
Maar leer gaat sneller kapot bij hem ofzo. :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:42

Ik heb geen eigen paard, rijd 1x per week op de manege maar mocht je per se iets willen geven, snoepjes of paardrijsokken zijn altijd handig :j Andere dingen gebruik ik denk ik neit echt, maar ik heb altijd Stapp sokken en die zijn denk ik boven budget. Oh of handschoentjes want ik heb nu 2 verschillende en die slijten erg snel (ik kan alleen met van die dunne plakjes rijden). Maar niet-paarden dingen vind ik ook super leuk haha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:44

Hier geen paard of pony, ook geen verzorg of iets dergelijks. Sterker nog, mijn zolder ligt nog vol paardenspullen waar ik niks mee doe. Dus als iemand moet vies is van tweede of derde hands spullen kan het nog wel een groot pakketje worden :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:53

Likstenen komt mijn paard ook niet aan. Die moet ik dus altijd weer weggeven, erg jammer.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:06

Nou de liksteen hier begint wel aardig aan z’n eind te komen dus die zou hier welkom zijn!