Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik had ook patat gegeten voor het zout... net heeeerlijk door de zeikende regen naar huis gefietst. Voel me echt een stuk beter.
casperzazoe schreef:Ik was na maanden tobben weer wat stabieler en gelukkiger. Nu een leuke gast ontmoet en toch meer issues over gehouden uit m'n fiets up relatie dan ik had verwacht. Dan voel ik me al oliebol en komen alle andere zorgen van de afgelopen maanden daar ook weer bij en ik voel mezelf weer bergafwaarts glijden..
casperzazoe schreef:Voor iedereen die last heeft van de hitte: ORS werkt super. Een sportdrankje ook maar vergeet je zouten niet. Een zakje naturel chips is echt geen cheat met dit weer![]()
-
Ik was na maanden tobben weer wat stabieler en gelukkiger. Nu een leuke gast ontmoet en toch meer issues over gehouden uit m'n fiets up relatie dan ik had verwacht. Dan voel ik me al oliebol en komen alle andere zorgen van de afgelopen maanden daar ook weer bij en ik voel mezelf weer bergafwaarts glijden..
casperzazoe schreef:-
Ik was na maanden tobben weer wat stabieler en gelukkiger. Nu een leuke gast ontmoet en toch meer issues over gehouden uit m'n fiets up relatie dan ik had verwacht. Dan voel ik me al oliebol en komen alle andere zorgen van de afgelopen maanden daar ook weer bij en ik voel mezelf weer bergafwaarts glijden..