Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Napie schreef:Twee vakantie zijn bij mij verpest door het weer namelijk Kroatië en Sardinië omdat het dag in dag uit 34 graden was. Het is maar net wat je fijn vind. Op Nederlands weer kn je je kleden. Die vieze hitte kan je niks tegen.
Jolliegirl schreef:Napie schreef:Twee vakantie zijn bij mij verpest door het weer namelijk Kroatië en Sardinië omdat het dag in dag uit 34 graden was. Het is maar net wat je fijn vind. Op Nederlands weer kn je je kleden. Die vieze hitte kan je niks tegen.
Tuurlijk wwl, de hele dag in de zee liggen of met de boot weggaan als je die luxe hebt natuurlijk.
Wij hebben nooit last van het warme weer, dan varen we de zee op en vermaken we ons daar wel heel de dag. Tussen de dolfijnen notabene
Fitzroy schreef:Ik wil heel graag naar Maleisië en Borneo maar ik sla geheel vrijwillig wel even over.
Ik dacht nu aan een roadtrip Italië. Gelukkig heb ik nog 3 maanden om erover na te denken.
Mag iedereen hier trouwens zijn vakantie verplaatsen ? Of word je gehouden aan je oorspronkelijke planning?
Nadir schreef:Oke, als jouw kinderen van rotweer houden en jullie in de vakantie binnen uitjes willen doen dan is het idd een optie om in NL op vakantie te gaan. Wij houden erg van de zon, ik wil echt niet in NL op vakantie. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Nadir schreef:Oke, als jouw kinderen van rotweer houden en jullie in de vakantie binnen uitjes willen doen dan is het idd een optie om in NL op vakantie te gaan. Wij houden erg van de zon, ik wil echt niet in NL op vakantie. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
LadyMadonna schreef:Maar wat is er erg aan thuis zitten? Heel misschien dat wij nog een paar dagen Hongarije doen, maar verder worden het gewoon dagjes uit... Niet zoals we ons voorgesteld hadden, maar t is niet anders
Marie_Anne schreef:Nadir schreef:Oke, als jouw kinderen van rotweer houden en jullie in de vakantie binnen uitjes willen doen dan is het idd een optie om in NL op vakantie te gaan. Wij houden erg van de zon, ik wil echt niet in NL op vakantie. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Ik ging als kind nooit naar het buitenland op vakantie, en wij hebben in Nederland altijd geweldige vakanties gehad. Ook als het regende hoor. Nee, ik hield niet van "rotweer" en we deden nooit binnenuitjes. Maar veel kinderen maakt dat helemaal niet zoveel uit, wij gingen in de regen gewoon buiten spelen, of als het te erg werd een spelletje binnen. Het is ook wat je er zelf van maakt toch.
Continu regen is echt een uitzondering, ook in Nederland. Die pech heb ik zelf ooit alleen ooit in Frankrijk gehad, 10 dagen onafgebroken regen, in een klein tentje met mijn toenmalige vriendje
LadyMadonna schreef:Maar wat is er erg aan thuis zitten? Heel misschien dat wij nog een paar dagen Hongarije doen, maar verder worden het gewoon dagjes uit... Niet zoals we ons voorgesteld hadden, maar t is niet anders
LadyMadonna schreef:Ik ben dan niet alleen, maar ben geen tuinzitter... heb een nieuwe fiets besteld, en ik doe aan Geocaching