Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 15:11

Decaan die laat is.. heb wel meer te doen. Heb een afspraak om 14.00 dan verwacht ik ook dat je er om 14.00 bent, niet 14.15 of later

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:14

Dat ik sinds eind december al verkouden ben, het een weekje goed ging en nu 3x zo hard weer terug begint te komen :(

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:26

Mijn klasgenoten, de drukte in de klas.
Ik kan me er niet door focussen..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:28

Dat andere mensen net zo veel zijn afgevallen maar niet zo een dikke poedersuiker kop hebben. En hun dus wel slank lijken en ik nog steeds een dikke plofkip lijk.
Laatst bijgewerkt door Lau op 30-01-20 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:29

Castilja schreef:
Valerie93 schreef:
Dat ik zwaar nerveus en bang ben voor mijn afspraak. Zit nu te wachten voor mijn scopie.
Maar door trauma wil ik helemaal niet |(

Een gastroscopie? Dan snap ik dat je zenuwachtig bent -O- Het woord 'scope' klinkt al rot. Sterkte!

Helaas colon. Ging gelukkig snel en ben weer thuis.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:31

Dat mijn dekbed gewoon te lang is voor al m'n dekbedhoezen terwijl ik gewoon een dekbed van 200x200 heb en dekbedhoezen van 200x200 excl instopstrook. En toch steekt m'n dekbed gewoon bijna 20 cm uit de achterkant.
Ik hou echt enorm van een lekker fris en schoon dekbed maar dit gehannes maakt me zo gestoord! Heb dan echt de neiging om m'n dekbed niet in de hoes te stoppen maar gewoon maar op de hoes te leggen, maar daar wordt het dekbed ook niet beter op.
Denk dat ik maar moet wachten op loon straks en daar maar nieuwe dekbedden van moet kopen die 220cm lang zijn ipv 200 cm...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:34

Kat die al weken panisch is in huis , met moeite erin dan schrokt hij eten erin en dan panisch krabben aan de buitendeur en hard mauwen . Komt er bezoek rent hij snel naar de deur en hard krabben en panisch mauwen, door huis rennen al mauwend. Nu loopt hij ook door huis te ijsberen , mag er niet uit nu want ben er klaar mee en de sleur moet doorbroken worden

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:37

Lau schreef:
Dat andere mensen net zo veel zijn afgevallen maar niet zo een dikke poedersuiker kop hebben. En hun dus wel slank lijken en ik nog steeds een dikke plofkip lijk.

Nee niet waar Lau, je bent prachtig en je mag zo trots zijn op jezelf :(:) :*

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:13

Dat ik zo naar de bank moet om een paar kleine dingen te regelen.
Ik heb een gruwelijke hekel aan zulke regeldingetjes
Maar ik heb al 3 dingen geregeld dus nu alleen de bank nog

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:57

Eindelijk een 60x80 lijst gevonden, blijkt ie stuk te zijn -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:00

Dat ik ondanks dat het m'n eigen keuze is gestopt ben met de opleiding, het geeft me opluchting maar ook verdriet. Soms is het beter om een stapje terug te doen...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 17:01

Studiegenoten die mijn groepje lage cijfers geven omdat wij een groepje lager beoordeeld hebben. Kinderachtig hoor.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:16

Collega die met een behoorlijke griep komt werken. Leuk dat je collegiaal wil zijn, maar rot op met je bacillen. Ik heb volgende week vakantie -O-

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:23

Ik doe vandaag aan wc-pot knuffelen. Vanochtend om kwart voor 7 de eerste keer, gebeurt me wel vaker, maar als ik dan mijn maagbeschermer er in heb zitten, kalmeert de boel, dus ik ging er van uit vandaag ook wel. Maar nee hoor, juist wanneer ik een stakingsdag moet opvangen, dus van 8 tot half 4 een dienst heb, kan ik ongeveer ieder uur naar de wc om letterlijk een bak gal er uit te gooien. En dat is zo smérig bitter. Daarna functioneer ik wel weer gewoon, en omdat er meerdere zieken gemeld werden al, ben ik gewoon op mijn werk gebleven. De kinderen uitgelegd dat ik me niet zo lekker voel, dus niet zo wil stoeien als normaal (ben af en toe een half klimrek/duikelrek). Het ging allemaal prima, tot het energiegebrek en vochtgebrek toch wat begonnen op te spelen, en mijn team me zo ongeveer naar huis geschopt heeft ('maar' een uur eerder dan ik klaar zou zijn). Inmiddels al 8 keer de hele boel leeggegooid, maar ik kan nog steeds niets binnen houden en word het een beetje beu. Ik heb gigantisch dorst, en inmiddels hoofdpijn daarvan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:35

Merileth schreef:
Ik doe vandaag aan wc-pot knuffelen. Vanochtend om kwart voor 7 de eerste keer, gebeurt me wel vaker, maar als ik dan mijn maagbeschermer er in heb zitten, kalmeert de boel, dus ik ging er van uit vandaag ook wel. Maar nee hoor, juist wanneer ik een stakingsdag moet opvangen, dus van 8 tot half 4 een dienst heb, kan ik ongeveer ieder uur naar de wc om letterlijk een bak gal er uit te gooien. En dat is zo smérig bitter. Daarna functioneer ik wel weer gewoon, en omdat er meerdere zieken gemeld werden al, ben ik gewoon op mijn werk gebleven. De kinderen uitgelegd dat ik me niet zo lekker voel, dus niet zo wil stoeien als normaal (ben af en toe een half klimrek/duikelrek). Het ging allemaal prima, tot het energiegebrek en vochtgebrek toch wat begonnen op te spelen, en mijn team me zo ongeveer naar huis geschopt heeft ('maar' een uur eerder dan ik klaar zou zijn). Inmiddels al 8 keer de hele boel leeggegooid, maar ik kan nog steeds niets binnen houden en word het een beetje beu. Ik heb gigantisch dorst, en inmiddels hoofdpijn daarvan.

Beetje ironisch na mijn post, maar waarom ga je dan in vredensnaam naar je werk?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:43

Dat we gisteren Surinaams eten hadden gehaald en ik zo ziek ben geworden, vreselijk duizelig en spugen :(:) mijn man had iets anders dan ik en had gelukkig nergens last van.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:52

De fotograaf van onze bruiloft.... Krijgen we na 4 maanden (zijn 19 september getrouwd) eindelijk een preview van ons fotoboek, is de helft van wat we aangepast wilden hebben niet aangepast, en is de frontfoto die we niet wilden en al helemaal niet in zwart wit, toch gebruikt en in het zwart wit.... Alles op papier gezet hoe en wat, en het dan nog niet voor elkaar krijgen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:14

Dat ik hoopte voor het weekend naar huis te mogen. Komt de arts vertellen dat niet voor maandag thuis ben.. tegenvaller!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:26

Mezelf

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:43

Sjolvir schreef:
Mezelf

:(:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:55

Dat een vriendin van me tot twee keer toe een eetafspraak op het laatste moment af zegt. Ik hou er rekening mee, ben excited, zoek recepten op, en dan op het laatste moment 'ja ben niet helemaal fit komt toch niet goed uit'.. Damn girl. Als je geen zin hebt in de treinreis kun je het ook gewoon zeggen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:27

Niobe schreef:
Merileth schreef:

Beetje ironisch na mijn post, maar waarom ga je dan in vredensnaam naar je werk?

Omdat normaal na het innemen van mijn maagbeschermer het wegtrekt, er al meerdere collega's ziek waren (En ik weet niet of je wat hebt gelezen over de personeelstekorten in de kinderopvang, maar die zijn zowel absoluut als procentueel groter dan in het onderwijs), dus onderbezetting. En normaal trekt gal opgeven in de loop van de dag weg. Alles wees er in eerste instantie op dat het net zo zou verlopen als normaal.

Maar, inmiddels is het zo heftig aan het worden dat, mede door andere klachten die hier niet mee samen hangen, ik zo een bezoekje aan de huisartsenpost mag brengen. Mijn dienst van morgen is overgenomen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:24

Niobe schreef:
Collega die met een behoorlijke griep komt werken. Leuk dat je collegiaal wil zijn, maar rot op met je bacillen. Ik heb volgende week vakantie -O-

Wat heeft griep met bacillen te maken?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:39

oomens schreef:
Niobe schreef:

Wat heeft griep met bacillen te maken?

Virusdeeltjes dan? Het is hoe dan ook besmettelijk en behoorlijk irritant al dat gesnuif

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 21:12

Dat de bloeduitslagen van paard lief vaag zijn