Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Valerie93 schreef:Dat ik zwaar nerveus en bang ben voor mijn afspraak. Zit nu te wachten voor mijn scopie.
Maar door trauma wil ik helemaal niet
Een gastroscopie? Dan snap ik dat je zenuwachtig bentHet woord 'scope' klinkt al rot. Sterkte!
Merileth schreef:Ik doe vandaag aan wc-pot knuffelen. Vanochtend om kwart voor 7 de eerste keer, gebeurt me wel vaker, maar als ik dan mijn maagbeschermer er in heb zitten, kalmeert de boel, dus ik ging er van uit vandaag ook wel. Maar nee hoor, juist wanneer ik een stakingsdag moet opvangen, dus van 8 tot half 4 een dienst heb, kan ik ongeveer ieder uur naar de wc om letterlijk een bak gal er uit te gooien. En dat is zo smérig bitter. Daarna functioneer ik wel weer gewoon, en omdat er meerdere zieken gemeld werden al, ben ik gewoon op mijn werk gebleven. De kinderen uitgelegd dat ik me niet zo lekker voel, dus niet zo wil stoeien als normaal (ben af en toe een half klimrek/duikelrek). Het ging allemaal prima, tot het energiegebrek en vochtgebrek toch wat begonnen op te spelen, en mijn team me zo ongeveer naar huis geschopt heeft ('maar' een uur eerder dan ik klaar zou zijn). Inmiddels al 8 keer de hele boel leeggegooid, maar ik kan nog steeds niets binnen houden en word het een beetje beu. Ik heb gigantisch dorst, en inmiddels hoofdpijn daarvan.
Niobe schreef:Merileth schreef:Ik doe vandaag aan wc-pot knuffelen. Vanochtend om kwart voor 7 de eerste keer, gebeurt me wel vaker, maar als ik dan mijn maagbeschermer er in heb zitten, kalmeert de boel, dus ik ging er van uit vandaag ook wel. Maar nee hoor, juist wanneer ik een stakingsdag moet opvangen, dus van 8 tot half 4 een dienst heb, kan ik ongeveer ieder uur naar de wc om letterlijk een bak gal er uit te gooien. En dat is zo smérig bitter. Daarna functioneer ik wel weer gewoon, en omdat er meerdere zieken gemeld werden al, ben ik gewoon op mijn werk gebleven. De kinderen uitgelegd dat ik me niet zo lekker voel, dus niet zo wil stoeien als normaal (ben af en toe een half klimrek/duikelrek). Het ging allemaal prima, tot het energiegebrek en vochtgebrek toch wat begonnen op te spelen, en mijn team me zo ongeveer naar huis geschopt heeft ('maar' een uur eerder dan ik klaar zou zijn). Inmiddels al 8 keer de hele boel leeggegooid, maar ik kan nog steeds niets binnen houden en word het een beetje beu. Ik heb gigantisch dorst, en inmiddels hoofdpijn daarvan.
Beetje ironisch na mijn post, maar waarom ga je dan in vredensnaam naar je werk?