Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:34

upendo schreef:
Ik ook. Ben ook een keer door de mestvaalt gebaggerd zodat ik goed geld kon vangen voor een stel afgetrapte sneakers hoor. Anders waren ze de kliko in gegaan.. :')

Ik ook _O-
Het voelde zò vreemd, maar ik heb er toen 20 euro voor gekregen terwijl ze echt compleet op en goor waren.
ik kan de desbetreffende persoon niet meer vinden, ik heb namelijk nog legio schoenen die ik best even flink vies wil maken voor wat centjes :D

YoniB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:54

upendo schreef:
Ik zou het bijna willen proberen. Zelfde slag volk als die mensen die gebruikte sokken en sneakers zoeken, liefst van paardenmeisjes? :')

Yes, zulke mensen. Of eerst een normale vraag (hoe lang is hij) om daarna te vragen "slaat hij hard?".

Vuile schoenen verkopen wil ik ook wel! Hoe komen jullie aan die mensen dan haha?

nine1987

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:07

Gewoon random schoenen op mp zetten.. De rest volgt vanzelf.. :j

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:08

X
Laatst bijgewerkt door upendo op 23-02-24 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:23

Ik heb ook zulke mensen nodig joh :')
Heb ook wel eens gehoord toen ik nog mn mbo deed dat een medestudent voet fotos verzond en daar serieus geld voor kreeg, ik dacht toen ook dat wil ik ook. Deze student heeft geld nodig :')

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:42

Op alle laarzen die ik te koop heb gehad op marktplaats heb ik reactie gehad of ik een foto wilde maken met blote voeten/benen erin of gewoon aanfoto's met paardrijbroek. En de meest rare vragen. Of je er wel mee kan racen in de auto, of ze lekker zitten op de fiets.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:27

Ik heb net zo'n 25 paarden kinderboeken op Marktplaats gezet van vroeger. Geennnn ideeee waar ik vroeger fan van was hoor. := :')

Die afgetrapte sneakers ga ik proberen. Heb nog wel 2 paar liggen die voor 20 euro per stuk zeker weg zouden mogen!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:58

Hier paar simpele verkopen gehad. Nu kan ik alleen iemand beoordelen die het niet gekocht heeft. Terwijl degene die het wel gekocht heeft ik niet kan beoordelen.

Hoop niet dat slechte beoordeling krijg want ik ga diegene zelf geen beoordeling geven. Heb met zoveel contact gehad dat ik geen idee meer heb of het soepel verliep

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:56

Na onze verhuizing ben ik nog opzoek naar wat kastjes en een dressoir voor in de hal.
Had ik op fb een leuk dressoir gezien. Maar door de beperkte ruimte vroeg ik wat de afmetingen waren en wat de vraagprijs is.

Krijg ik terug : 75

Eh.. 75 wat? Euro? Cm?

Nogmaals gevraagd naar de afmetingen aangezien wij niet breder dan 160 kwijt kunnen.
En nu krijg ik geen reactie meer -O-

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:10

Biebz schreef:
Na onze verhuizing ben ik nog opzoek naar wat kastjes en een dressoir voor in de hal.
Had ik op fb een leuk dressoir gezien. Maar door de beperkte ruimte vroeg ik wat de afmetingen waren en wat de vraagprijs is.

Krijg ik terug : 75

Eh.. 75 wat? Euro? Cm?

Nogmaals gevraagd naar de afmetingen aangezien wij niet breder dan 160 kwijt kunnen.
En nu krijg ik geen reactie meer -O-

Vind dat altijd zo hinderlijk vanuit een verkoper, dan denk ik echt wil je nou wat verkopen of niet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:27

Ach ja zo ben ik nog steeds bezig met die vrouw van het kinderfietsje, maar schiet er echt niks mee op en duurt tergend langzaam voor er een reactie komt.

Had ondertussen een ander bericht gedaan maar die reageert helemaal niet... zet het dan ook niet op Mp als je niet wilt verkopen...
Wil graag voor mijn dochter dr verjaardag een leuk fietsje kopen maar met dit soort mensen gaat dat niet lukken voor dinsdag.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:30

Ik heb net een reactie ontvangen op de afgetrapte sneakers. De vraag is of hij kans maakt op 'stinky shoes' want daar houdt hij van. :')

Als ie er 20 euro voor wil betalen vind ik het best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:31

Die mannen gaan niet weten wat hun overkomt met al die sneakers die online gaan komen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:33

Ik heb hier ook nog wel wat oude sneakers liggen, hebben wel echt hun beste tijd gehad. Maar wil ze gerust vies maken hoor :+

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:46

Hij vraagt nu of hij er ook 'gebruikte accessoires' bij kan krijgen. :')

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:50

FlameHorse schreef:
Hij vraagt nu of hij er ook 'gebruikte accessoires' bij kan krijgen. :')

Je kan er een setje veters bij doen en vragen of de hond er ook overheen moet plassen. Omg. Zulke mensen kap ik vaak snel af. Die vragen banalers en kopen uiteindelijk niks

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:50

Gadver, echt? Mannen met een schoenen fetish?

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:04

Hij wilde de schoenen graag binnenkort ophalen dus ik ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk komt. Zijn vraag over accessoires heb ik overigens beantwoord met dat ik daar niks van te koop had staan. :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:22

FlameHorse schreef:
Hij wilde de schoenen graag binnenkort ophalen dus ik ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk komt. Zijn vraag over accessoires heb ik overigens beantwoord met dat ik daar niks van te koop had staan. :+

Brr... wil je zo iemand wel aan de deur? Ik zou het op versturen houden.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:33

Princess_ schreef:
FlameHorse schreef:

Brr... wil je zo iemand wel aan de deur? Ik zou het op versturen houden.

Ik ben nooit alleen thuis dus dan vind ik het niet zo’n probleem. Anders had ik inderdaad alleen verzenden gezegd. :)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:34

FlameHorse schreef:
Ik ben nooit alleen thuis dus dan vind ik het niet zo’n probleem. Anders had ik inderdaad alleen verzenden gezegd. :)

Ohja, haha ik vergeet wel eens dat niet iedereen alleen woont zoals ik :Y)

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:37

Ik geloof dat ik toch af zou spreken bij een algemene parkeerplaats. Zo een gaf ik echt niet mijn huisadres.

Misschien krijg je 10 euro meer voor een paar vieze oude sokken?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 18:53

Ach ik zou hem ook op laten halen hoor, ik heb wel eens een man in huis gehad die een lak leren rokje wilde passen ;) briljant hij blij en ik blij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:26

Iemand die begin van de week zegt op vrijdag om 1900 te komen en op vrijdag niet komt, om 2000 wel je berichtje ziet met de vraag waar hij was en gewoon niet reageert.

Heb je voor niets de hele week dat artikel apart gehouden... -O-

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:05

Ik kan me hier al aan irriteren, mensen die enkel een getal berichten. :') Normaal antwoord ik uitgebreid in normale zinnen, maar ben er een beetje klaar mee.. _O-
Afbeelding