Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Gelukkig zijn er nog mensen die wel blij zijn met hun bezorgers.
Als leidinggevende zie ik de laatste tijd zoveel gezeur en geklaag voorbij komen dat ik er bijna aan begin te twijfelen.
[ [url=m/VTs8qH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke start van een werkdag dit
Oh, en mochten jullie dit nou zelf ook wel eens denken. Neem gewoon contact op met de klantenservice van PostNL, kunnen vooral de bezorgers wel heel erg waarderen.
Citaat:PostNL gooit geen briefje meer in de bus bij niet thuis
1 uur geleden
in FINANCIEEL
PostNL Koninklijke
3.5012.61%
DEN HAAG (ANP) - PostNL laat vanaf deze zomer niet langer briefjes achter als een pakketbezorger voor een dichte deur heeft gestaan. Vanaf 1 juli informeert het post- en pakketbezorgingsbedrijf mensen die niet thuis waren op het moment van bezorging alleen per e-mail of via de eigen app. Volgens PostNL scheelt dat jaarlijks 70.000 kilo papier.
Exitium schreef:Vorig jaar een keer gehad dat m'n werk een verrassingspakketje naar alle werknemers had gestuurd. Kwam toen de buurman een keer tegen die vertelde dat er al vijf dagen een pakketje bij hem lag voor me, PostNL had nooit een briefje in de bus gedaan en ik wist niet dat er wat onderweg was.