Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siersma schreef:Hier komt ie ook aan! Donker en veel wind opeens. Zie t ook al flink weerlichten. Is nog wel droog. Maar volgens BR komt er echt vreselijk paasei weer aan
Shettepret schreef:Kom even bruut binnenvallen naar aanleiding van het weer nu.
Jullie zijn kenners.
Klopt het nou dat je deze onweersbui een supercell noemt?
Wat Femke-Tweety zegt was hier ook in Leersum. Zo bizar. Nog nooit gezien.
Lithya schreef:Eindelijk weer een lekkere bui regen. Die wind en onweer mogen ze houden. Omgeving Heerenveen.
MarrieLeen schreef:We reden uurtje geleden naar huis, omgeving Almelo-Albergen zat een unit van een bui. Niet normaal.Ontzettend hoge intensiteit flitsen maar weinig donders en veel wind aan de rand van de bui, daarna fikse regen. Nu komt er een nieuwe bui aan met echt harde donders.
Alwiene schreef:MarrieLeen schreef:We reden uurtje geleden naar huis, omgeving Almelo-Albergen zat een unit van een bui. Niet normaal.Ontzettend hoge intensiteit flitsen maar weinig donders en veel wind aan de rand van de bui, daarna fikse regen. Nu komt er een nieuwe bui aan met echt harde donders.
Ik gok dat dat de bui was die ik hier vanuit Denekamp bekeek, was blij dat we er niet in zaten.
Heeft iemand een inschatting of die bui die vanuit Duitsland onze kant op komt Denekamp gaat raken? Ik lig hier wel goed in mijn caravan maar de voortent is iets minder gecharmeerd van met name de windklappen.