De kipjes are going strong!

Ze komen dan ook niets te kort.. na de mooie stokken en schommel, nu ook een stofbadje

Om maar gelijk mee te beginnen; deze maand een klus die al héél lang hoog op m'n wensenlijstje stond

De openingen in de paddocks krijgen mooie poorten

En zo handig om paarden wel een uitloop te geven vanuit de stal, maar de zandpaddock tijdelijk af te kunnen sluiten voor 1 paard, zodat een ander paard lekker even alleen op het zand kan. Het is natuurlijk een vrij open stalling, maar niet alle paarden kunnen samen. Op deze manier kan ik alle paarden wel een uitloop bieden, vanuit de (grote 3.5x4) stal, maar kan ik ze afwisselend op de zandpaddock laten

En 't is toch wel echt veel mooier... Inmiddels zijn de poorten natuurlijk net zo verkleurd als het hek

Verder met de voorbereiding in dit hoekje.. nog even wachten tot alle bloemen zijn uitgebloeid, dan pakken we dat stukje er ook bij en kunnen we het af gaan maken

Nu omgespit en met Tamme-mest

Mijn pot met goud

Elke paardeneigenaar, zonder automatische drinkbakken, herkent dit wel: de kraan open laten staan

Mooie afsplitsing, zodat de beide mini-vertrekken een automatische drinkbak kunnen krijgen

Gelijk een mooi stoepje gelegd! Blij!

De buurman heeft ons gematst en we mogen een deel van zijn bosje opruimen, in ruil voor het hout dat we eruit opruimen!

Gelijk ook zoveel mogelijk verwerken naar hapklare brokken voor de open haard

En stapelen! Érg blij mee! En hopelijk de buurman ook

Natuurlijk ook druk met de paardjes bezig geweest.. zelfs af en toe samen staan trainen! Dat is leuk

En deze dame kreeg nog een goeie wasbeurt, kijk d'r eens shinen!

Want die heeft inderdaad een nieuw thuis gekregen!!

Blijkbaar was 't soms best warm

Maar hard werken kan ze wel ja

Deze maand heb ik ook deze merrie weg mogen brengen.. maar.. verrassing !! die ging terug naar de eigenaresse!! Zij wilde graag weer zonder angst en gedoe buiten kunnen rijden, en doordat ze hier ook regelmatig (alleen) mee naar buiten is genomen, werd dit weer een mogelijkheid voor hen samen!! En aangezien de eigenaresse toch ook wel veel moeite bleek te hebben met het verkopen, was dit eigenlijk wel de beste en mooiste oplossing

Op deze buitenritten ook af en toe een ontmoeting met deze knapperds

Hooi voeren met deze monsters om je heen wordt toch wel lastig

Maar het is wel gezellig

Bloemetjes staan er nog steeds mooi te bloeien

We hebben een strawberry-hill gemaakt

En de stallen waren wel erg leeg inmiddels... dus tijd voor een nieuwe uitdaging!

All Star, een Zangersheide springmerrie

En de zondvloed is begonnen...

Ook saampjes hebben we nog leuke dingen gedaan, zoals een dagje Efteling.. waar ik niet meer kan rondlopen zonder deze heerlijke churros te hebben gegeten

En richting halloween was er hier in de buurt een indoor speelhal, voor kinderen, omgetoverd tot halloween locatie voor volwassenen!! Dát was leuk.. mogen wij ook een keer spelen

En een DJ en bier...