Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Als iemand het broodje dat diegene wil pakt en dat het enige is wat hij aanraakt, prima, liever dan dat ze als een soort kermisattractie eerst alles pletten omdat het met de tang niet lukt. Maarals ze alle broodjes betasten.
Rebecca schreef:Zakje voor het broodje binnenste buiten en dan je hand erin en zo het broodje pakken, zakje eromheen knoopje erin en geen gestoei met tangen !
Erger mij aan de kat te zeuren om eten terwijl er brokjes staan
iirrssjjee schreef:San_ner schreef:Dat de buren (6 huizen) een barbecue met muziek en schreeuwende kinderen houden op hun parkeerplaats. Op de dichtstbijzijnde plek tegen ons gebouw aan.Echt, zodra we kunnen verhuizen.. kan niet wachten.
En dat is in heel veel gemeentes ook niet zo. Ja misschien als ze meer dan 150 mensen uit nodigen. Vaak worden buurt initiatieven zelfs gestimuleerd.
Hopelijk hebben ze het niet te laat gemaakt
Anoniem schreef:Als iemand het broodje dat diegene wil pakt en dat het enige is wat hij aanraakt, prima, liever dan dat ze als een soort kermisattractie eerst alles pletten omdat het met de tang niet lukt. Maarals ze alle broodjes betasten.
GUSTIxBILL schreef:Dat je voorzichtig 1 broodje pakt ?
Nog iets of wat cava, maar eerst in vettig haar krabben en dan gewoon in de bak grabbelen ?![]()
Hier idd ook bij de jumbo.
Broodjes waren juist vers gebakken, maar heb me na dat tafereel toch omgedraaid
Banyu schreef:wemkelover schreef:Ik vanavond mijn laaste kans is om mijn oude verzorgmerrie nog een keer te rijden en afscheid te nemen. Dat weet mijn vriend en toch moet hij nog even weg zou niet te lang wegblijven ... maar hij is er nog niet
Kan je niet alleen gaan?
MarlindeRooz schreef:Een van de konijnen had diarree aan zijn kont / natte vacht. Zag er verder prima uit dus alleen even schoongemaakt ivm de vliegen. Hij liet het super toe maar toch met warm water in een gieter een konijnenanus + piemel wassen die onder de poep zit is geen hobby.