Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 11:55

Als iemand het broodje dat diegene wil pakt en dat het enige is wat hij aanraakt, prima, liever dan dat ze als een soort kermisattractie eerst alles pletten omdat het met de tang niet lukt. Maar :r als ze alle broodjes betasten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 11:59

Anoniem schreef:
Als iemand het broodje dat diegene wil pakt en dat het enige is wat hij aanraakt, prima, liever dan dat ze als een soort kermisattractie eerst alles pletten omdat het met de tang niet lukt. Maar :r als ze alle broodjes betasten.

Ik doe het ook met de tang maar jéééétje af en toe ligt het zo bom vol dat je er helemaal niet makkelijk mee kan manoeuvreren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:00

Dan pak ik idd heel voorzichtig één broodje met de hand zonder de rest aan te raken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:07

Anoniem schreef:
Dan pak ik idd heel voorzichtig één broodje met de hand zonder de rest aan te raken.

Dit ja...

Gefeliciteerd Denies *\o/*
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 16-06-19 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:07

Uiteraard, voor ons dus logisch maar blijkbaar voor vele andere niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:12

Zakje voor het broodje binnenste buiten en dan je hand erin en zo het broodje pakken :)) , zakje eromheen knoopje erin en geen gestoei met tangen !

Erger mij aan de kat te zeuren om eten terwijl er brokjes staan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:19

Rebecca schreef:
Zakje voor het broodje binnenste buiten en dan je hand erin en zo het broodje pakken :)) , zakje eromheen knoopje erin en geen gestoei met tangen !

Erger mij aan de kat te zeuren om eten terwijl er brokjes staan

Oo dat is inderdaad ook een goede, alleen werkt niet zo handig bij meerdere broodjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:16

iirrssjjee schreef:
San_ner schreef:
Dat de buren (6 huizen) een barbecue met muziek en schreeuwende kinderen houden op hun parkeerplaats. Op de dichtstbijzijnde plek tegen ons gebouw aan. -O- Echt, zodra we kunnen verhuizen.. kan niet wachten.

En dat is in heel veel gemeentes ook niet zo. Ja misschien als ze meer dan 150 mensen uit nodigen. Vaak worden buurt initiatieven zelfs gestimuleerd.
Hopelijk hebben ze het niet te laat gemaakt

Helaas wel.. ik heb de halve nacht niet kunnen slapen. Om half twee heb ik ze erop aangesproken, maar aangezien ze genoeg hadden gedronken stonden ze me maar dom aan te staren.
De muziek ging daarna gelukkig wel uit. Anders hadden we het wel gemeld. Waren meer in ons gebouw die niet konden slapen. :(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:20

Dat ik om de stomste dingen emotioneel word vandaag. Zal wel ongesteld moeten worden of zo, hinderlijk dit. :')

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:58

Sinds de plaatselijke karwei verbouwd is en er ander personeel is aangenomen, is de kennis en service ver te zoeken. Ik koop bijna uitsluitend spullen met kortingsbonnen en iedere keer zeggen ze aan de kassa dat de korting niet geldt terwijl dit in de folder en online wel staat aangegeven. Vandaag ook weer. Ik heb voet bij stuk gehouden en uiteindelijk 'goh mevrouw u heeft gelijk er gaat nog €9,00 korting af.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 14:04

Anoniem schreef:

Ik pak inderdaad ook altijd heel voorzichtig het broodje wat ik wil.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:56

Ik ben helemaal vies van die dikke blauwe vliegen.... Er is niks te vreten hier, ga weg. :r

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:35

LaPluche schreef:
Ik ben helemaal vies van die dikke blauwe vliegen.... Er is niks te vreten hier, ga weg. :r

Jammer voor je, maar waarschijnlijk hebben die vliegen toch gewoon gelijk met zijn allen, en ligt er wel echt iets doods in de buurt.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:59

oomens schreef:
Jammer voor je, maar waarschijnlijk hebben die vliegen toch gewoon gelijk met zijn allen, en ligt er wel echt iets doods in de buurt.

Misschien bij de buren in de vijver...
Ik heb alles nagezocht.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:58

Dat je voorzichtig 1 broodje pakt ?
Nog iets of wat cava, maar eerst in vettig haar krabben en dan gewoon in de bak grabbelen ? :x
Hier idd ook bij de jumbo.
Broodjes waren juist vers gebakken, maar heb me na dat tafereel toch omgedraaid

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:07

Ik vanavond mijn laaste kans is om mijn oude verzorgmerrie nog een keer te rijden en afscheid te nemen. Dat weet mijn vriend en toch moet hij nog even weg zou niet te lang wegblijven ... maar hij is er nog niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:09

GUSTIxBILL schreef:
Dat je voorzichtig 1 broodje pakt ?
Nog iets of wat cava, maar eerst in vettig haar krabben en dan gewoon in de bak grabbelen ? :x
Hier idd ook bij de jumbo.
Broodjes waren juist vers gebakken, maar heb me na dat tafereel toch omgedraaid

Denk dat ik eerst vrij luid ‘ Gatverdamme ‘ had geroepen.
:o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:18

Een van de konijnen had diarree aan zijn kont / natte vacht. Zag er verder prima uit dus alleen even schoongemaakt ivm de vliegen. Hij liet het super toe maar toch met warm water in een gieter een konijnenanus + piemel wassen die onder de poep zit is geen hobby. _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:21

wemkelover schreef:
Ik vanavond mijn laaste kans is om mijn oude verzorgmerrie nog een keer te rijden en afscheid te nemen. Dat weet mijn vriend en toch moet hij nog even weg zou niet te lang wegblijven ... maar hij is er nog niet

Kan je niet alleen gaan?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:21

Dat ik nog eten klaar moet maken, maar geen zin. Ook met de wetenschap dat mijn hoofd dan omrolt.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:27

Banyu schreef:
wemkelover schreef:

Kan je niet alleen gaan?

Ik ga ook alleen... maar ik kan nu niet weg ivm dat mijn kinderen op bed liggen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:50

Dat ik nu nog met de hond een uur moet wandelen maar ik eigenlijk gewoon eens rustig op de bank wil zitten :Z

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:30

MarlindeRooz schreef:
Een van de konijnen had diarree aan zijn kont / natte vacht. Zag er verder prima uit dus alleen even schoongemaakt ivm de vliegen. Hij liet het super toe maar toch met warm water in een gieter een konijnenanus + piemel wassen die onder de poep zit is geen hobby. _O-

Ik voel je, alleen ging het hier om een voedster en het stonk best wel. :')

Dat we op vakantie zijn in Italië en mijn vriend asociaal bruin is geworden en ik nauwelijks verkleurd.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:36

Dat mijn collega niet reageert op m'n berichtje. Nu weet ik dus niet of ik morgen met haar meerij of dat ik zelf in Amsterdam moet zien te komen met het openbaar vervoer :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:37

Whale schreef:
Dat mijn collega niet reageert op m'n berichtje. Nu weet ik dus niet of ik morgen met haar meerij of dat ik zelf in Amsterdam moet zien te komen met het openbaar vervoer :roll:

Even bellen?