Balenciaga schreef:Weet iemand hoe veel je kan fotograferen met de Instax mini 9 voordat er nieuwe batterijen in moeten?
Veel. Bij mij zitten er 1.5 jaar de zelfde batterijen in en al heel wat foto's gemaakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Stel... je wil na je dood in een mausoleum geplaatst worden.
Die je zelf wil bouwen, eventueel op eigen grond. Of op een bestaande begraafplaats.
Wat is hier de wetgeving voor? Of is dat per gemeente verschillend?
c_alsemgeest schreef:Stel... je wil na je dood in een mausoleum geplaatst worden.
Die je zelf wil bouwen, eventueel op eigen grond. Of op een bestaande begraafplaats.
Wat is hier de wetgeving voor? Of is dat per gemeente verschillend?
Trui schreef:als ik in 2021 mijn ID moet laten verlengen mag ik dan de pasfoto gebruiken die vandaag is gemaakt?
njiloj schreef:Trui schreef:als ik in 2021 mijn ID moet laten verlengen mag ik dan de pasfoto gebruiken die vandaag is gemaakt?
Officieel mag het niet. Het moet een recente pasfoto zijn. De gemeentes hier vinden 1 maand recentelijk (heb 13 jaar pasfoto’s gemaakt). Maar als je er nog op lijkt en er niks over zegt, kom tie er meestal wel doorheen hoor.
Trui schreef:njiloj schreef:Officieel mag het niet. Het moet een recente pasfoto zijn. De gemeentes hier vinden 1 maand recentelijk (heb 13 jaar pasfoto’s gemaakt). Maar als je er nog op lijkt en er niks over zegt, kom tie er meestal wel doorheen hoor.
ja er staat op de site van de overheid dat er geen maximum voor is maar dat je er maar op moet lijken. maar k vraag me dan altijd af hoe erg je er op kan lijken
Myrsky schreef:Brillen mogen ook niet op bij een pasfoto. Dus zodra je normaal gesproken een bril draagt, lijkt je al niet meer op je pasfoto(oké, je kan hem afzetten maargoed)
Whale schreef:Myrsky schreef:Brillen mogen ook niet op bij een pasfoto. Dus zodra je normaal gesproken een bril draagt, lijkt je al niet meer op je pasfoto(oké, je kan hem afzetten maargoed)
Je mag gewoon een bril dragen op je pasfoto hoor? Heb een tijdje terug nog de eisen doorgelezen toen ik een pasfoto moest laten maken.
Myrsky schreef:De laatste keer dat ik er een moest maken is toch echt gezegd dat hij af moest tegenwoordig. Ik wilde ook met laten maken, maar dat mocht absoluut niet meer volgens de fotograaf.
Whale schreef:Myrsky schreef:De laatste keer dat ik er een moest maken is toch echt gezegd dat hij af moest tegenwoordig. Ik wilde ook met laten maken, maar dat mocht absoluut niet meer volgens de fotograaf.
Dat is raar, hier staat gewoon dat het mag: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... t-id-kaart