DanielleB schreef:Ah dat wist ik nog niet!
Het is ook als je in een andere plaats geweest bent en je je km op heel dichtbij hebt staan. Als je dan weer thuis bent en je hebt een iemand met een hogere km stand dan is dat een match.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deau schreef:Argh irriteer mij echt aan tinder. Ik heb mijn km op maximaal 10 staan. Maar krijg nu alleen maar mensen die heel ver weg wonen. Een enkele die dichtbij woont.
Zullen al mijn kandidaten binnen mijn straal op zijn?
anne_bento schreef:Colien, herkenbaar! Bij mij zo'n beetje hetzelfde verhaal behalve dat we elkaar nog niet ontmoet hebben. Gaat wel erg snel allemaal. Vind het ook altijd zo gek dat sommigen jaren of maanden tinderen of daten en nog steeds vrijgezel zijn, en ik nog nooit lang vrijgezel ben geweest omdat ik vrijwel meteen weer iemand ontmoet... wordt dan ook wel enorm snel verliefd moet ik zeggen. Maar zie dat gevoel maar eens tegen te houden als je een gevoelsmens bent
Exitium schreef:We willen je niet kennen Colien.*kruipt weer onder meeleessteen*
Winged schreef:@anne_bento: Ik ben dan wel al 4 jaar vrijgezel, maar ik heb zeker wel gevoel hoorSnap alleen niet hoe mensen van de 'ene liefde van het leven' zo door kunnen hoppen naar de volgende
Of 'nu echt verliefd zijn'.... En dat dan 5x na elkaar.
Ik heb de RUMAGblog gelezen inderdaad ja. Voor de mensen die dit herkennen