Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:19

DanielleB schreef:
Ah dat wist ik nog niet!

Het is ook als je in een andere plaats geweest bent en je je km op heel dichtbij hebt staan. Als je dan weer thuis bent en je hebt een iemand met een hogere km stand dan is dat een match.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:23

oliebol, moet ik nog opletten ook wie er boven de 74 km zitten :+

Overigens denk Tinder inderdaad vaak dat je op je vorige locatie bent. Had verwacht dat hij de locatie elke keer als je de app opent wel even zou updaten.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:24

Zo aardig wat pagina's bij kunnen lezen 8)7

Niet alles goed onthouden maarja.

Surelee fijn dat je date zo leuk is geweest ben benieuwd hoe het verder gaat lopen haha.

Pascalle ik zou ook niet tegen zulke tanden kunnen , ik kijk toch altijd wel naar het gebit ook.
toch wel fijn dat hij er goed op reageerde ik vind het ook altijd banketstaaf om te moeten afkappen.

Danielle jou date gaat geloof ik ook best goed *\o/*

Jooproo heb je al aangestuurd of gevraagd voor een nieuwe date of nog niet ?

Ik had vrijdag een date - was heel gezellig en gisteren heeft hij mij mee uit eten genomen :j Best wel onwennig, maar ben niet tussendoor gillend weg gerend dus we gaan de goede kant op *\o/* af en toe wel een opmerking tussendoor waar ik dan bijna een paniek reactie van krijg, maar we gaan het wel zien. Heb nog geen toekomst plannen ofzo :')

En wbt alleen seks in een relatie: Kan fijner zijn maar ook minder fijn. Iemand die ik af en toe eens zie en we elkaar even helpen daar hoef ik minder rekening te houden met zijn gevoelens. ~~}>

In een relatie houd je toch vaak wel veel rekening met elkaar ( waarmee ik niet zeg dat het dan slecht is hoor ) Dus zonder relatie kan toch best wel eens fijn zijn :=

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:47

Pff ik heb het zwaar te pakken hoor. En hij ook.
Heel veel gebeld en geappt gisteren. Helaas lukte afspreken niet omdat ik mijn auto aan mijn ex had meegegeven. Anders was ik er gisterenavond nog heen gegaan.
Nu hebben we voor woensdag afgesproken. Ik heb dan een vergadering in Den haag en blijf dan bij hem slapen... super spannend. Als ik merk hoe de aantrekkingskracht alleen al is aan de app en als we elkaar aan de telefoon hebben... pfoe.
Gisteren was ik zo vrolijk en blij dat ik liep te zingen. Stuurde een stukje naar hem... hij was zwaar onder de indruk. Tja ik had zoveel gevoel in mijn donder... dat kwam blijkbaar over.
Het klinkt bijna als een droom. Die dingen die hij zegt en hij me laat voelen... wauw.
Kan iemand me knijpen??

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:57

leuk voor je..
maar ik ben dan altijd wat sceptisch :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:05

Haha, ik ook. Na dit een keer of vijf meegemaakt te hebben en die vent er ineens uit naaide ben ik voorzichtig. Maar hij klinkt heel leuk! Hopelijk zet het zo door :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:06

Hahah en ik zie dan vaak de goedheid in een mens... dus geniet er gewoon van en op tijd een beetje elkaar kenbaar maken hoe en wat je het ziet/wil

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:07

Leuk sure-lee! Bij mij ging het ook zo, instantly stapelverliefd. Na 3 dagen gingen we voor de 2e keer daten, ging hij mee naar huis en hij is nooit meer weggegaan. Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder :D
Volop van genieten dus!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:14

Genieten inderdaad!!! Wellicht is dit hem wel :D
Zo leuk voor je!!

Ik merk dat ik ook mijn date weer snel wil zien, we appen wel de hele dag door een beetje maar ik wil uitvinden of er meer in zit!! Helaas weet hij nog niet hoe of wat deze week dus ik moest t maar elke dag vragen want was goed voor zn ego _O- was meer een grapje van hem maar je snapt natuurlijk dat ik dat nu elke dag vraag :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:18

Hahah tot hij er gek van wordt :P

Hoe vaak heb je je date gezien Yonker?

Mijn date had afbakbroodjes mee genomen voor zondag als ontbijt :9

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:20

1 keer pas, dus daarom wil ik t verder uitzoeken! Hahahah dat zei ik dus ook tot vervelends toe maar hij zei nee want dan staat er allang een afspraak. Hij wil ook wel graag :)

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:40

Haha Sure-Lee heel herkenbaar je verhaal! Superleuk om te lezen :) Bij mij ging het net zo, allebei waren we gelijk stapelverliefd. Op woensdagavond eerste date naar de bios, vrijdagavond samen uit eten, vrijdag erna heb ik zijn ouders ontmoet en was het zo goed als officieel :D Gisteren waren we een halfjaar getrouwd. <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:48

Ik snap dat sommigen mensen sceptisch zijn hoor. Het klinkt ook bijna te mooi om waar te zijn.
Maar zoals ook te lezen valt komt het ook regelmatig voor dat het echt zo is...
Ik ga dus lekker genieten van mijn droomvent op dit moment.
Wordt het uiteindelijk toch niks verder.... ben ik weer een ervaring rijker. Want zo verliefd ben ik niet eerder geweest.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:31

Wat een heerlijk verhaal Sure_lee! Hopelijk blijft het zo en anders is het voor nu lekker genieten. :D

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:31

ja joh vooral gewoon heel erg genieten van het moment en wat er komt dat zie je wel :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:42

Ik wil me ook graag melden hier :D stiekem lees ik al maanden mee, ik ken jullie dus al een beetje en jullie mij niet (klinkt freaky _O- )

Ik kom net uit een relatie die op een niet leuke manier is gestopt, was op zoek naar wat afleiding en dacht, laat ik dat Tinder gebeuren eens gaan bekijken. Totaal niet met het idee om iemand te ontmoeten maar gewoon voor de afleiding.
Ik vond het eerst maar niks, kon de ene na de andere kerel naar links swipen :wave:
Bedacht me toen dat ik in ieder geval in mijn profiel kon zetten wat ik belangrijk vind, ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan rokers (sorry), ik weet inmiddels uit ervaring dat ik daarmee gewoon geen relatie kan hebben. Dus dat erin gezet, is dat al getackeld :evaw:

Toen kwamen er wel wat leuke voorbij, dus zo nu en dan wat naar rechts geswiped, en ineens de ene match na de ander := heb nog nooit iets met een datingsite gedaan dus moet er aan wennen haha, weet niet wat ik moet zeggen tegen iemand die ik totaal nog niet ken. Ben zelf snel uitgepraat als er geen humor is..

Totdat ik na 1 uur swipen een ontzettend leuke kerel tegen kwam, ziet er enorm goed uit en dezelfde interesses als mij. Meteen een match en gaan appen, en dat is sinds gistermiddag niet meer gestopt :wow: we komen echt in alles overeen en maken de ene grap na de ander, ik voelde me 24 uur geleden nog rot door m'n ex en heb daarna alleen nog maar gelachen _O-
Verstand zegt natuurlijk, doe rustig aan, gevoel zegt, kom maar op, jij bent een erg leuke afleiding, en ik ben toch vrijgezel dus so what? Kortom, we kunnen nog dagenlang ouwehoeren maar hij komt vanavond gewoon gezellig langs, ben benieuwd. Nu al zenuwachtig, ondanks dat het voelt alsof ik hem al jaren ken _O-

Ik kan niet de hele dag op jullie berichten reageren maar doe m'n best regelmatig bij te lezen want jullie verhalen zijn heerlijk haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:46

Deau schreef:
Argh irriteer mij echt aan tinder. Ik heb mijn km op maximaal 10 staan. Maar krijg nu alleen maar mensen die heel ver weg wonen. Een enkele die dichtbij woont.

Zullen al mijn kandidaten binnen mijn straal op zijn?

Ik had dit ook ja! Heb de afstand vrij dichtbij staan maar er kwamen voorbij die km's ver zaten -O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:57

Laat ik me ook eens melden na wat twijfelen.
Nadat ik 1,5 week weer vrijgezel werd (lang verhaal, maar laatste jaar liep voor mij al niet goed), besloot tinder te installeren om gezellig contacten op te doen. Met één iemand een erg leuk en lopend gesprek gehad, na 2 dagen kletsen schoof hij ineens zijn nummer onder mijn neus wat ik dus ook toevoegde. Op de app ging het gesprek verder en het werd alleen maar gezelliger.
Hij vroeg me of ik zin had om een drankje te gaan doen, en na wat twijfelen (was toen pas 5 dagen vrijgezel) hier toch in mee gestemd, ik wou overigens nieuwe mensen leren kennen.

Tijdens het drankje doen bleek de klik nog veel groter te zijn dan ik van te voren dacht, erg leuke avond gehad en mezelf naar huis gestuurd omdat hij weer vroeg op moest. Daarna elkaar eigenlijk niet meer met rust gelaten op de app. Heb "bekend" dat ik eigenlijk pas net vrijgezel was en dit totaal niet de bedoeling was, maar dat ik het wel erg gezellig vond en jammer om af te kappen. Hij had al zo'n vermoeden maar wou mij alle ruimte geven die ik nodig had maar ook hij zou het jammer vinden als het daar zou stoppen (toen smolt mijn hart). Dus zo doende verder gaan appen en zo zat ik gisteren weer bij hem.

En nu, nu word het met het moment nog leuker en gezelliger en zit ik continue de afweging te maken of ik niet te snel ga of niet.

Wie had dat gedacht dat alles in 1,5 week zo kon veranderen!
Over of ik niet te snel ga, geen idee. Mijn ex is totaal niet meer in beeld en heb ik ook geen moeite mee (heb ik 24 uur gehad, toen was het over).

Overigens ken ik al een paar mensen uit dit topic (en zij mij)!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:21

We willen je niet kennen Colien. :') *kruipt weer onder meeleessteen*

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:21

Colien, herkenbaar! Bij mij zo'n beetje hetzelfde verhaal behalve dat we elkaar nog niet ontmoet hebben. Gaat wel erg snel allemaal. Vind het ook altijd zo gek dat sommigen jaren of maanden tinderen of daten en nog steeds vrijgezel zijn, en ik nog nooit lang vrijgezel ben geweest omdat ik vrijwel meteen weer iemand ontmoet... wordt dan ook wel enorm snel verliefd moet ik zeggen. Maar zie dat gevoel maar eens tegen te houden als je een gevoelsmens bent :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:25

anne_bento schreef:
Colien, herkenbaar! Bij mij zo'n beetje hetzelfde verhaal behalve dat we elkaar nog niet ontmoet hebben. Gaat wel erg snel allemaal. Vind het ook altijd zo gek dat sommigen jaren of maanden tinderen of daten en nog steeds vrijgezel zijn, en ik nog nooit lang vrijgezel ben geweest omdat ik vrijwel meteen weer iemand ontmoet... wordt dan ook wel enorm snel verliefd moet ik zeggen. Maar zie dat gevoel maar eens tegen te houden als je een gevoelsmens bent :+

Voor mijn ex heb ik nooit een relatie gehad. Dus ik snap het wel als mensen lang vrijgezel zijn. Ik word absoluut niet snel verliefd.

Exitium schreef:
We willen je niet kennen Colien. :') *kruipt weer onder meeleessteen*

Vind jou ook lief <3

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:46

@anne_bento: Ik ben dan wel al 4 jaar vrijgezel, maar ik heb zeker wel gevoel hoor _O- Snap alleen niet hoe mensen van de 'ene liefde van het leven' zo door kunnen hoppen naar de volgende :+ Of 'nu echt verliefd zijn'.... En dat dan 5x na elkaar.

Ik heb de RUMAGblog gelezen inderdaad ja. Voor de mensen die dit herkennen :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:48

Klinkt allemaal heel goed! Hier voelde het na de 1e date ook top. 1e date was op dinsdag, 2e date gelijk die vrijdag. Ik moest werken om 14.00 en hij kon er pas om 12.45 zijn ivm werk, dus die date hebben we gezellig bij de subway doorgebracht :))

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:02

Winged schreef:
@anne_bento: Ik ben dan wel al 4 jaar vrijgezel, maar ik heb zeker wel gevoel hoor _O- Snap alleen niet hoe mensen van de 'ene liefde van het leven' zo door kunnen hoppen naar de volgende :+ Of 'nu echt verliefd zijn'.... En dat dan 5x na elkaar.

Ik heb de RUMAGblog gelezen inderdaad ja. Voor de mensen die dit herkennen :+

Hahah ik bedoelde niet dat de mensen die vrijgezel zijn geen gevoel hebben :+ :D
Ja ik begrijp dat je dat niet snapt, ik vind het zelf ook bijzonder ondanks dat het mezelf ook gebeurd. Al moet ik zeggen toen ik dit meemaakte, mijn ex en ik al jaren als vrienden leefden. Als je relatie gewoon goed is en het gaat ineens over kan ik me voorstellen dat het wat langer duurt.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:13

Ik praat nu met een andere leuke jongen, hij heeft donker haar ^^
Maar hij werkt op een boot en is dan soms 5 weken van huis pff.

Denk ik dan alweer over na hoor haha.