Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:50

super leuk de deken die ik gisteren op de post heb gedaan. kreeg vandaag bericht binnen dat het paard de deken al op had.
Dus binnen 24 uur na het 1e bericht is het tot een deal gekomen, verstuurd en ontvangen :))

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 11:02

Het is me nu al de tweede keer in een week, dat iemand mij een tegenvoorstel of akkoord geeft en vervolgens mailt, dat er een andere hogere bod is gekomen.

Ik vind dat zo asociaal, verkoper geeft een akkoord of tegenvoorstel. Ik reageer daar direkt op en prompt gaat de verkoop niet door.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:01

Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Toezeggen is akkoord, vind ik.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 15:46

NenaC schreef:
Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Toezeggen is akkoord, vind ik.

Dat vind ik dus ook ... ik zit bijna te bedenken om op een andere item te gaan bieden onder een andere naam. En als we dan tot een akkoord zijn gekomen, mailen ik heb het elders goedkoper gevonden. Komt op het zelfde neer, weten ze gelijk hoe vervelend het is.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:23

Das wel een goeie ja! ;)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:04

Ik heb nog 2 (nieuwe) verpakkingen muizenvoer over, en had dat op facebook gezet om gratis af te halen. Meisje werd getagt, maar zat niet in de groep dus die heeft dat nooit gezien. Ik ben er dus zelf achteraan gegaan via Facebook, bleek een meisje van 16 te zijn. Ze had "enorme" interesse, maar ging gelijk moeilijk doen over het ophalen. Ze woont op ongeveer 15 minuten fietsen afstand. Of ik het niet even wilde komen brengen. Nee dus, graag of heel niet hoor. Afijn, ze moest even kijken wanneer ze dan langs kon komen om het op te halen die komende week. We hadden afgesproken dat ze even een berichtje zou sturen wanneer het uit kwam, dan zou ik zorgen dat ik thuis was. Niks meer gehoord. Dat was 10 weken geleden.

Vandaag kwam ik dat muizenvoer weer tegen (is nog tot eind volgend jaar goed hoor :D ) en heb ik het gelijk weer online gezet, nu bij (de Duitse) marktplaats. Binnen 2 minuten een bericht: "Nog te hebben?"
Zag gelijk dat het die griet was, dus ik heb teruggestuurd: "Niet voor jou, je hebt 2 maanden de tijd gehad en nu gun ik het iemand anders die het wél apprecieert". Ik gun het haar niet meer :')

Edit: 10 minuten later krijg ik van een "privat" (dus iemand die geen account heeft) een berichtje, net zo kort zonder aanhef of afsluiting, in dezelfde stijl (afkortingen) of het voer er nog is. De advertentie is ipv 2x, nu 3x bekeken. Ik denk dat het dezelfde dame is. Krijgt dus geen antwoord.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:13

Via bokt een mailtje, dat ze een berichtje van mij uit 2007 (!!!) Had gevonden over mijn zadelkast en of ik daar nog foto's van had. Ze ondertekende met "ASAP antwoord". Door die ondertekening heeft ze geen antwoord gehad...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:17

Gelijk heb je!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:21

wat betekend ASAP dan eigenlijk? :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:22

As Soon As Possible

Gelijk heb je hoor! :))

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:23

As soon as possible

Maar ik begrijp het niet helemaal. Had je dan nog een advertentie van 2007 op de boktmarkt staan?

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:34

GamblersCup schreef:
Ik heb nog 2 (nieuwe) verpakkingen muizenvoer over, en had dat op facebook gezet om gratis af te halen. Meisje werd getagt, maar zat niet in de groep dus die heeft dat nooit gezien. Ik ben er dus zelf achteraan gegaan via Facebook, bleek een meisje van 16 te zijn. Ze had "enorme" interesse, maar ging gelijk moeilijk doen over het ophalen. Ze woont op ongeveer 15 minuten fietsen afstand. Of ik het niet even wilde komen brengen. Nee dus, graag of heel niet hoor. Afijn, ze moest even kijken wanneer ze dan langs kon komen om het op te halen die komende week. We hadden afgesproken dat ze even een berichtje zou sturen wanneer het uit kwam, dan zou ik zorgen dat ik thuis was. Niks meer gehoord. Dat was 10 weken geleden.

Vandaag kwam ik dat muizenvoer weer tegen (is nog tot eind volgend jaar goed hoor :D ) en heb ik het gelijk weer online gezet, nu bij (de Duitse) marktplaats. Binnen 2 minuten een bericht: "Nog te hebben?"
Zag gelijk dat het die griet was, dus ik heb teruggestuurd: "Niet voor jou, je hebt 2 maanden de tijd gehad en nu gun ik het iemand anders die het wél apprecieert". Ik gun het haar niet meer :')

Edit: 10 minuten later krijg ik van een "privat" (dus iemand die geen account heeft) een berichtje, net zo kort zonder aanhef of afsluiting, in dezelfde stijl (afkortingen) of het voer er nog is. De advertentie is ipv 2x, nu 3x bekeken. Ik denk dat het dezelfde dame is. Krijgt dus geen antwoord.

Je woon toevallig niet in de buurt van tiel / rhenen / ede / wageningen, anders wil ik het muizenvoer wil hebben voor de drie kleur muisjes van mijn zoon(tje)

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:39

Dat is wel heel brutaal ja haha, wat erg! Die zou ik het ook niet meer gunnen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:44

bridgetF schreef:
Je woon toevallig niet in de buurt van tiel / rhenen / ede / wageningen, anders wil ik het muizenvoer wil hebben voor de drie kleur muisjes van mijn zoon(tje)

Nee helaas, ik woon in Duitsland... ik kom wel regelmatig in Nederland, maar niet bij deze plaatsen :(

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 05:13

we hadden drie konijnen, helaas zijn er twee konijnen gestorven.... gevolg is dat een konijn alleen zit.

we willen voor haar een nieuw vriend(inne)tje halen.

gisteren een super advertentie tegen gekomen... twee kleine konijntjes tussen de een a twee jaar oud.... vrouwtje+ gecastreerd mannetje.
Het zou echt ideaal zijn.

Vol enthousiasme verkoper gemaild.
Verkoper reageert dat konijntjes er nog zijn....

Vervolgens is de advertentie verwijderd en reageert verkoper niet meer.

Ik ben benieuwd of er nog een reactie volgt.

Ik heb ruim 58 advertenties bekeken in een straal van 25 km. En er was maar een advertentie die geschikt zou zijn.

We willen geen baby konijn en ook geen groot konijn.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 07:13

silvericathy schreef:
we hadden drie konijnen, helaas zijn er twee konijnen gestorven.... gevolg is dat een konijn alleen zit.

we willen voor haar een nieuw vriend(inne)tje halen.

gisteren een super advertentie tegen gekomen... twee kleine konijntjes tussen de een a twee jaar oud.... vrouwtje+ gecastreerd mannetje.
Het zou echt ideaal zijn.

Vol enthousiasme verkoper gemaild.
Verkoper reageert dat konijntjes er nog zijn....

Vervolgens is de advertentie verwijderd en reageert verkoper niet meer.

Ik ben benieuwd of er nog een reactie volgt.

Ik heb ruim 58 advertenties bekeken in een straal van 25 km. En er was maar een advertentie die geschikt zou zijn.

We willen geen baby konijn en ook geen groot konijn.

Konijntjes uit de opvang een idee?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:03

Ik zou idd bij dierenasiel kijken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:11

snuffie123 schreef:
As soon as possible

Maar ik begrijp het niet helemaal. Had je dan nog een advertentie van 2007 op de boktmarkt staan?

Nee, ze heeft een gewone post van me gevonden en wil/eist aan de hand daarvan nu informatie

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:54

Vjestagirl schreef:
snuffie123 schreef:
As soon as possible

Nee, ze heeft een gewone post van me gevonden en wil/eist aan de hand daarvan nu informatie

LOL....weer zo'n taaltalent......ik vraag me zelfs (bijna) af of ze weet wat ASAP betekent......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:07

Oja die is heel herkenbaar Vjestagirl. Ik heb nog wel eens mensen die het proberen met een 10-jaar oud boktbericht van mij, waar in staat dat ik begin met fotograferen en fotoshoots voor een tientje aanbiedt. Krijg gewoon af en toe berichten met "Hoi ik las dat een fotoshoot van jou een tientje is, ik wil graag deze week nog inplannen" and such... :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:11

Sowieso heb ik geen foto's van mijn kasten, maar al helemaal niet van kasten van 10 jaar terug.

Vragen om fotoshoots voor de prijzen van 10 jaar terug vind ik ook wel n geniaal plan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 11:01

Ik heb een tijdje geleden in ene heel veel mensen gehad die mij een pb stuurde met de vraag naar stalling waar ik toen stond (lees een post van 4 jaar geleden en inmiddels sta ik op een andere stal), en of ze nog plek hebben enzo.
Kwam ook uit een topic vandaan die ook niet in ene omhoog kwam te staan ofzo dus echt gewoon al 4 jaar noet gereageerd was

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 11:52

Wel lef om het zo te zeggen zeg.

De deken die ik verkocht had laast was ik vergeten van mp af te halen. Had hem er al vaker opgezet voor 40 euro nooit wilde iemand. En nou kreeg ik ineens allemaal biedingen binnen van €100. :')

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:19

Haha dat mensen denken dat je daar nog serieus op gaat reageren dan

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:34

ik moet eerder bekennen dat ik hier op boktmarkt ook weleens in de war ben vanwege de data, lijkt alsof er weinig opgeschoond wordt.
maar dan zo´n berichtje sturen is wel toppunt van manieren hahaha.