Dus binnen 24 uur na het 1e bericht is het tot een deal gekomen, verstuurd en ontvangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NenaC schreef:Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Toezeggen is akkoord, vind ik.
GamblersCup schreef:Ik heb nog 2 (nieuwe) verpakkingen muizenvoer over, en had dat op facebook gezet om gratis af te halen. Meisje werd getagt, maar zat niet in de groep dus die heeft dat nooit gezien. Ik ben er dus zelf achteraan gegaan via Facebook, bleek een meisje van 16 te zijn. Ze had "enorme" interesse, maar ging gelijk moeilijk doen over het ophalen. Ze woont op ongeveer 15 minuten fietsen afstand. Of ik het niet even wilde komen brengen. Nee dus, graag of heel niet hoor. Afijn, ze moest even kijken wanneer ze dan langs kon komen om het op te halen die komende week. We hadden afgesproken dat ze even een berichtje zou sturen wanneer het uit kwam, dan zou ik zorgen dat ik thuis was. Niks meer gehoord. Dat was 10 weken geleden.
Vandaag kwam ik dat muizenvoer weer tegen (is nog tot eind volgend jaar goed hoor) en heb ik het gelijk weer online gezet, nu bij (de Duitse) marktplaats. Binnen 2 minuten een bericht: "Nog te hebben?"
Zag gelijk dat het die griet was, dus ik heb teruggestuurd: "Niet voor jou, je hebt 2 maanden de tijd gehad en nu gun ik het iemand anders die het wél apprecieert". Ik gun het haar niet meer
Edit: 10 minuten later krijg ik van een "privat" (dus iemand die geen account heeft) een berichtje, net zo kort zonder aanhef of afsluiting, in dezelfde stijl (afkortingen) of het voer er nog is. De advertentie is ipv 2x, nu 3x bekeken. Ik denk dat het dezelfde dame is. Krijgt dus geen antwoord.
silvericathy schreef:we hadden drie konijnen, helaas zijn er twee konijnen gestorven.... gevolg is dat een konijn alleen zit.
we willen voor haar een nieuw vriend(inne)tje halen.
gisteren een super advertentie tegen gekomen... twee kleine konijntjes tussen de een a twee jaar oud.... vrouwtje+ gecastreerd mannetje.
Het zou echt ideaal zijn.
Vol enthousiasme verkoper gemaild.
Verkoper reageert dat konijntjes er nog zijn....
Vervolgens is de advertentie verwijderd en reageert verkoper niet meer.
Ik ben benieuwd of er nog een reactie volgt.
Ik heb ruim 58 advertenties bekeken in een straal van 25 km. En er was maar een advertentie die geschikt zou zijn.
We willen geen baby konijn en ook geen groot konijn.
Vjestagirl schreef:snuffie123 schreef:As soon as possible
Maar ik begrijp het niet helemaal. Had je dan nog een advertentie van 2007 op de boktmarkt staan?
Nee, ze heeft een gewone post van me gevonden en wil/eist aan de hand daarvan nu informatie