Goof, sjah echt leuk vind ik het niet dat je zegt dat ik tinder om mannen af te zeiken.. Op basis van 2 shots.. Maar goed. Leuk dat jij je kerel hebt gevonden, wie weet vind ik ook ooit iemand.
Femke, leuk! Wanneer kunnen we de volgende date verwachten?
Ik ben net onder de douche vandaan, en heb wonderbaarlijk een ''good hair day'' te pakken, zonde om daar niet gebruik van te maken toch? Begin er nu wel veel zin in te krijgen, ondanks dat we pas om 21u hebben afgesproken
Carlijn101
Geplaatst: 10-02-16 20:10
Tinder, voor als je settelt mer minder..
Mooie stelling, maar zelf ook aan de tinder. Mijn overbuurman via tinder leren kennen en mijn ex.. Hele heftige intentie korte relatie geworden, maar helaas niet toekomstwaardig.
Inmiddels wel weer contact met een oudere tindermatch, erg gezellig!!
Ik heb nu eentje al n paar dagen op de app, hij is wel aardig enzo maar vraagt constant wanneer we nu gaan daten en of ik hem wel aantrekkelijk vind. Pfff vind ik eigenlijk n beetje irritant merk ik ga t maar afkappen straks.
Ik ga Vrijdag trouwens op date!!!
Met mezelf lekker even kappertje, winkelen, uiteten EN daarna naar de film: how to be single. Gewoon omdat t kan! Haha ff geen dateweekend voor mij.
Hoe druk bezocht zou how to be single wel niet zijn op Valentijnsdag haha
Eske_B
Geplaatst: 10-02-16 20:41
Ik hou een Tinderstop, heb denk ik echt een leuke jongen aan de haak geslagen Hij heeft me ook gevraagd om binnenkort een keer te blijven slapen, is voor mij voor het eerst.(wel al een keer bij hem langs geweest). Ik ben echt heel erg verliefd!
kak.. per ongeluk super like gegeven aan wie ik ken, dat was dus echt gewoon niet de bedoeling.. En het was geen match, dus ik spring er straks nog lekker tussenuit ook Niet dat ik hem geen like waard vind hahah.
Veel plezier op date Aight!! Hoop dat ie het meer dan waard is om uiteindelijk onder de douche te springen
Super leuk Eske, hopelijk een life happily ever after tinder story!
Marlinde Heb je nog wat over? Als je hem dan ook wat geeft ruikt hij het niet meer (bijna, maar dan stinkt ie in ieder geval zelf ook)
Nope, alles is op. Maar heb me even snel gedoucht met sterk geurende douchegel (rozen) en daarna de bijbehorende bodylotion gebruikt. Dat moet toch camoufleren. Hij is hier met 15 min oid haha.
DominiqueDG
Geplaatst: 10-02-16 21:46
MarlindeRooz schreef:
Nope, alles is op. Maar heb me even snel gedoucht met sterk geurende douchegel (rozen) en daarna de bijbehorende bodylotion gebruikt. Dat moet toch camoufleren. Hij is hier met 15 min oid haha.
Op een beetje peterselie kauwen werkt!
MarlindeRooz
Geplaatst: 10-02-16 21:49
Dat heb ik niet haha. Maar hij neemt me maar zoals ik ben. Moet hij maar niet onverwachts een spraak memo sturen.
Heb 2x mijn tanden gepoetst en ik ga nu een Smintje zoeken.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-02-16 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
KellyR
Geplaatst: 10-02-16 21:49
Pindakaas schijnt ook te helpen. Volgens mij was het in combinatie met peterselie wat hierboven al genoemd is Succes