Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerastes schreef:Ik heb nu net christmas pine erin gedaan van WME.
Ben benieuwd...Dit is mn eerste echte kerstgeur die ik ga branden!
Alwiene schreef:Allereerst nog even heel veel sterkte aan DeMolenhoek, dat zijn echt waardeloze beslissingen om te moeten nemen!![]()
@Stamper, ik begrijp je bericht niet helemaal?
Hier nu Pumpkin Souffle op van WME, vond hem in het cupje al erg lekker ruiken, zit er nog niet zolang in en ruik hem nu al best goed. Lekker luchtje!
Op de WC brand Santa Baby, die had ik naar de wc verbannen omdat ik hem niet zo lekker vond, maar was er op de wc toch wel een beetje gehecht aan geraakt. Maar WME had hem niet meer en toen zag ik hem van de week bij WM4Y, dus gegokt dat het dezelfde geur zou zijn en dat blijkt ook zo te zijnDus ik ben weer even blij.
Oh ja, ik heb van WME 'Tulpen' erbij gekregen als gratis geurtje, lief hoor, maar ik ben echt een bloemengeur hater. Hij ruikt er ook echt naar, vreselijk dus
waxmeltsenzo schreef:@Alwienie je meent het crisis haha.
Stamper schreef:Alwiene schreef:Allereerst nog even heel veel sterkte aan DeMolenhoek, dat zijn echt waardeloze beslissingen om te moeten nemen!![]()
@Stamper, ik begrijp je bericht niet helemaal?
Hier nu Pumpkin Souffle op van WME, vond hem in het cupje al erg lekker ruiken, zit er nog niet zolang in en ruik hem nu al best goed. Lekker luchtje!
Op de WC brand Santa Baby, die had ik naar de wc verbannen omdat ik hem niet zo lekker vond, maar was er op de wc toch wel een beetje gehecht aan geraakt. Maar WME had hem niet meer en toen zag ik hem van de week bij WM4Y, dus gegokt dat het dezelfde geur zou zijn en dat blijkt ook zo te zijnDus ik ben weer even blij.
Oh ja, ik heb van WME 'Tulpen' erbij gekregen als gratis geurtje, lief hoor, maar ik ben echt een bloemengeur hater. Hij ruikt er ook echt naar, vreselijk dus
http://www.puresoap.nl/c-663682/verrass ... wax-melts/
Dit bedoelde ik. Meer info staat er nu ook even niet bij hoor!