Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:Ben hier geen mod maar: Denken jullie eraan dat je geen andere Bokker mag bespreken? Beter even via PB.
Damned schreef:Ohh ik herken me in je man, ik ben ook een verschrikkelijke koukleum. Altijd koude voeten, en na lang stilzitten ook altijd ijskoud. Ik sliep tijdens de hittegolf nog met een donsdekenEn nu alweer een dubbele, en dan word ik snachts rond 3 uur nog wakker van de kou
ik heb al zomerwinterdekbed en mn wollen deken, en ik heb vannacht overwogen om mn kruik warm te maken

Rebecca schreef:Na het douchen in de winter , stap je uit de warme stralen en bamm zo koud
en ik heb het dan zooo warm dat ik heel blij ben met een beeetje frisse lucht
vuurneon schreef:juist heerlijk
Is mijn confession dan eigenlijk dat ik een hele slechte vrouw ben voor mijn man?![]()
)
.
.
Dannon schreef:Confession:
Vroegah hadden mijn buren een hond. Een hele lieve hond. Geen idee wat voor merk; was zwart, en, euh, een mannetje of een vrouwtje. Dacht een vrouwtje vroeger, want die heette Rokkie. De naam nooit geschreven gezien.
Altijd al een rare naam gevonden voor een hond.
Tot je de reclame kreeg van een man bij de videotheek, vroeg om Rocky, kwam die man terug met een rokje: "Hier. Rokkie."
... cue het "ooooh....!!!!" momentje
Waarom heb ik dat nog nooit eerder gehoord? Ladybird schreef:[naam] schreef:Na het douchen in de winter , stap je uit de warme stralen en bamm zo koud
Ik douche zoo heet dat ik als een kreeft onder de douche weg kom, en de badkamer dan zo vol stoom staat dat het daar ook niet koud meer isen ik heb het dan zooo warm dat ik heel blij ben met een beeetje frisse lucht
, oude badkamer was groot dus werkte niet. Heb nu kleinere badkamer dus moet werken