Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:35

Oehhh brrr een koude badkamer is het ergste wat er is :brr:

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:39

Moderatoropmerking:
Dit wil ik even onder de aandacht brengen hier:

Urielle schreef:
Ben hier geen mod maar: Denken jullie eraan dat je geen andere Bokker mag bespreken? Beter even via PB.

Het is inderdaad niet de bedoeling om andere Bokkers te bespreken, ik wil jullie vragen dit dan ook niet meer te doen. Daarnaast wil ik jullie ook vragen niet meer om PB's te vragen in dit topic, dat is erg storend en voegt weinig toe. Een PB naar de desbetreffende persoon sturen is fijner, zo blijft dit topic leesbaarder. Bedankt alvast!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:48

Damned schreef:
Ohh ik herken me in je man, ik ben ook een verschrikkelijke koukleum. Altijd koude voeten, en na lang stilzitten ook altijd ijskoud. Ik sliep tijdens de hittegolf nog met een donsdeken :+ En nu alweer een dubbele, en dan word ik snachts rond 3 uur nog wakker van de kou

Hier hetzelfde :j ik heb al zomerwinterdekbed en mn wollen deken, en ik heb vannacht overwogen om mn kruik warm te maken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:50

Na het douchen in de winter , stap je uit de warme stralen en bamm zo koud :brr:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:53

juist heerlijk :D

Is mijn confession dan eigenlijk dat ik een hele slechte vrouw ben voor mijn man? :') :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:57

Rebecca schreef:
Na het douchen in de winter , stap je uit de warme stralen en bamm zo koud :brr:

Ik douche zoo heet dat ik als een kreeft onder de douche weg kom, en de badkamer dan zo vol stoom staat dat het daar ook niet koud meer is := en ik heb het dan zooo warm dat ik heel blij ben met een beeetje frisse lucht :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:03

Rebecca schreef:

Daarom zet ik 's winters de verwarming aan in de badkamer, zodat het minder koud is als ik de douche uit zet. O:)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:07

Wij hebben vloerverwarming in de badkamer :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:12

vuurneon schreef:
juist heerlijk :D

Is mijn confession dan eigenlijk dat ik een hele slechte vrouw ben voor mijn man? :') :')

:j

Confession: ik zocht net mijn ex op via facebook, en toen ik zijn foto's weer zag,vroeg ik me af waarom ik niet wat harder ben geweest tegen hem toen ik het uitmaakte.
(en waarom ik ooit kon vallen op iemand die zo slecht schrijft := )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:13

Wij hebben tot half oktober geen verwarming... :') _O-
Yay voor verbouwen, we hebben wel een houtkachel maar de vloer en alles behalve de zithoek is steenkoud. :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:19

Ik ben jaloers op mensen die een uitkering hebben en dan een paard hebben, ik wil t ook, maar ben een (arme) student :=

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:38

mijn confession dat ik zomers al met 3 dekens lig ( 1 dekbed 2 fleecedekens ) en in de afgelopen winter met: thermomumie slaapzak(tot-15) gewone slaapzak als deken, dekbed nog een dekbed en in de slaapzak nog 2 fleecedekens heb gelegen en t nog koud had :o

en: ik ga mijn 2 eigen paardjes in januari verlaten voor 6 weken. ga naar het buiteland en durf ze niet los te laten. ben nooit langer dan een week weggeweest van ze en voel me zo egoistisch dat ik hier toch voor heb gekozen... en het jaar daarna ga ik nog langer weg... voor 3 maand. heb ook nog geen advertentie geplaatst voor een tijdelijke leaser #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:39

Ik heb niet gehuild bij The Fault In Our Stars, ik vind het een verschrikkelijk boek met een verschrikkelijk verhaal en ik vind de karakters echt op het randje achterlijk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:25

Emmaa_ schreef:
Ik heb niet gehuild bij The Fault In Our Stars, ik vind het een verschrikkelijk boek met een verschrikkelijk verhaal en ik vind de karakters echt op het randje achterlijk :o

Confession: Ik heb de film überhaupt nog nooit gezien, als de enige in mijn omgeving geloof ik. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:27

Ik heb de film ook niet gezien. Alles wat zo over-hyped is vind ik per direct al irritant. :o

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:40

Onze kat heet Hazel door die film

Confession:
Je hebt langs provinciale wegen wel eens borden staan met ""let op afslaande voertuigen"
Ik heb een tijd gedacht dat dit gaat om afslaande voertuigen: Alsof de auto daar makkelijker afslaat :?
Niet als zijnde auto's die een woonerf oprijden. Voelde me zo dom toen ik dat door kreeg..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:35

Confession:
Als ik bij mijn ouders ben bied ik regelmatig aan om te koken. Natuurlijk doe ik dat omdat ik het fijn vind om iets voor ze te doen..

Maar eigenlijk doe ik het vooral omdat het eten van mijn ouders weinig voedzaam (vooral uit pakjes en zakjes) is en het meeste vind ik ook echt niet lekker (at thuis vroeger ook heel slecht) :o .

Als ik kook vinden zij het vrijwel altijd heel lekker (terwijl ik echt niet bijzonder of goed kook, maar gewoon simpel met wat verse groenten en kruiden). Dus ja, zij blij, ik blij :P .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:40

Ik vind het vies als anderen mijn eten maken, behalve in restaurants (dan zie ik het niet) of als mams het doet.
Dus als ik samen eet met mijn huisgenoten dan kook ik altijd, ik zeg gewoon dat ik het leuk vind. Terwijl dat niet de hoofdreden is. :')

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:45

Confession:

Vroegah hadden mijn buren een hond. Een hele lieve hond. Geen idee wat voor merk; was zwart, en, euh, een mannetje of een vrouwtje. Dacht een vrouwtje vroeger, want die heette Rokkie. De naam nooit geschreven gezien.

Altijd al een rare naam gevonden voor een hond.

Tot je de reclame kreeg van een man bij de videotheek, vroeg om Rocky, kwam die man terug met een rokje: "Hier. Rokkie."

... cue het "ooooh....!!!!" momentje :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:46

Dannon schreef:
Confession:

Vroegah hadden mijn buren een hond. Een hele lieve hond. Geen idee wat voor merk; was zwart, en, euh, een mannetje of een vrouwtje. Dacht een vrouwtje vroeger, want die heette Rokkie. De naam nooit geschreven gezien.

Altijd al een rare naam gevonden voor een hond.

Tot je de reclame kreeg van een man bij de videotheek, vroeg om Rocky, kwam die man terug met een rokje: "Hier. Rokkie."

... cue het "ooooh....!!!!" momentje :')

Merk? :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:48

Dat is een vaak gebruikte term.... Is als grapje bedoeld...

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:50

MarlindeRooz schreef:

Grappig is het zeker, ik had er alleen nog nooit van gehoord :D

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:55

LSnuitje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Grappig is het zeker, ik had er alleen nog nooit van gehoord :D

Honden hebben merken; katten komen in smaken :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:57

Neeee echt waar? Geweldig! :D Waarom heb ik dat nog nooit eerder gehoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 20:09

Ladybird schreef:
[naam] schreef:

Ik douche zoo heet dat ik als een kreeft onder de douche weg kom, en de badkamer dan zo vol stoom staat dat het daar ook niet koud meer is := en ik heb het dan zooo warm dat ik heel blij ben met een beeetje frisse lucht :')

Vaak ook :') , oude badkamer was groot dus werkte niet. Heb nu kleinere badkamer dus moet werken :')

Verwarming slaat uit als ik douche -O-