Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ziet er veelbelovend uit!

)

Citaat:Ziet er veelbelovend uit!
jammer van mijn plannen die dag!
Maar wie weet gaat het weer los en ben ik precies op de juiste plek. You never know! Dus mijn camera gaat mee.
Niets is immers zo veranderlijk als het weer.
) 
Annash schreef:El Reno... pfoe. Ik herinner me het ook nog goed.
Kaartjes zien er goed uit. Ik zeg: zaterdag of zondag, en graag omgeving Amsterdam zodat ik het vanaf daar kan zien. Maar niet als mijn vliegtuig vertrekt!!!![]()
Hoewel ik na de turbulentie in Oklahoma volgens mij alles aankan, maar brrrrrrrrrr. Dat was echt het effect: vliegtuig valt naar beneden en het water in het bekertje komt er een seconde later achteraan.
Had jij daar ook t idee dat er veel chasers op pad waren? 
Joolien schreef:Annash schreef:El Reno... pfoe. Ik herinner me het ook nog goed.
Kaartjes zien er goed uit. Ik zeg: zaterdag of zondag, en graag omgeving Amsterdam zodat ik het vanaf daar kan zien. Maar niet als mijn vliegtuig vertrekt!!!![]()
Hoewel ik na de turbulentie in Oklahoma volgens mij alles aankan, maar brrrrrrrrrr. Dat was echt het effect: vliegtuig valt naar beneden en het water in het bekertje komt er een seconde later achteraan.
Haha maar dan heb je misschien wel goed uitzicht!!!
Ik vind t vooral bizar ook om te zien heoveel chasers er op zo'n moment rondrijdenHad jij daar ook t idee dat er veel chasers op pad waren?
Ik zou gewoon alvast gaan rennen ofzo. 
Die cijfers zijn dus de capewaarden, vorig jaar Pinksteren was de capewaarde -11. Komt aardig in de buurt dus!