EngeltjeS schreef:Nayomie schreef:Ik ga nu niks plannen maar ik ga me geheel in die persoon verdiepen
potverdorie, dat klinkt heel eng hahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Een idee voor dott lijkt me leuk! Ik wil dit best regelen![]()
Als iedereen die mee wilt doen een pb stuurt? Dan kunnen we een budget bepalen en bedenken wat we doen
Dott schreef:Rudina schreef:Haha deal! Jij moet toch ook wat krijgen voor het organiseren, stuur je adres maar in pb!
nee joh, hoeft toch niet
Citaat:
Haha, had ook al geprobeerd via je ss van vorig jaar je adres te ontfutselen, zodat ik je wat kon sturen![]()
Heb alleen geen pb terug gehad, dus mocht er iets worden georganiseerd doe ik graag mee
Dott schreef:Citaat:
Haha, had ook al geprobeerd via je ss van vorig jaar je adres te ontfutselen, zodat ik je wat kon sturen![]()
Heb alleen geen pb terug gehad, dus mocht er iets worden georganiseerd doe ik graag mee
Ik kan wel blijven zeggen dat dat niet hoeft.. maar word gewoon hard genegeerd hier.
MerleSimone, sorryje bent er ff tussendoor geglipt.
Dott schreef:Nog een huishoudelijke mededeling![]()
Ik heb van de volgende mensen nog geen adresgegevens. (als ik alles goed genoteerd heb)
- Koekeroekus
- Simoonzel- MerleSimone
- Gowlan
- benangelique
- _Marinke_
- SpeechLess
- Giolli
- Amira_
- Rofah
Als het goed is klopt dit, mocht je nou wel je adres hebben gestuurd en toch op dit lijstje staan. Laat me dat dan even wetendan ben je er ff tussendoor geglipt.