Zo 2 uurtjes werken, even langs stal, vanmiddag een hoorzitting en vanavond bij moeders eten.
ElineGC
Geplaatst: 12-03-15 09:44
Vandaag vrij van school dus mijn dag ziet er als volgende uit: Net even gegeten Bezig met maak en leerwerk van school Met paard wandelen Weer bezig met maak en leerwerk Vanmiddag weet ik nog niet precies maar als ik niks te doen heb weer met school bezig en vanavond werken
101 doelen verzinnen ben bij nummer 47 voor het day zero project
Konstantine
Geplaatst: 12-03-15 16:52
Ik was aan het schoonmaken, maar toen mijn volledige emmer water (denk zo'n 12 liter) over de vloer gutste heb ik dat opgegeven. Nu ben ik een extra was aan het draaien met alle handdoeken die ik gebruikt heb om het fiasco op te ruimen.
Straks ga ik koken, daarna die was ophangen en vanavond lekker op de bank een serie kijken met mijn lief.
Werken, jobbeurs, koken, solliciteren (heb tijdelijke job die morgen stopt), badkamer poetsen, lezen en televisie kijken
LisaFalco
Geplaatst: 12-03-15 20:10
Vandaag school om half 9, had engels mondeling dus was pas rond 5 thuis. Net lekker gaan uiteten bij de italiaan (waar blijkbaar nét mijm ex geweest was met zijn date, jammer dat ik die gemist heb )met ouders en vriend en nu fijn op de bank
Vandaag lekker een dag vrij. Zo even een frontriem maken en schoonmaken. Daarna hardlopen, met school bezig en paardrijden. Vanavond nog met school bezig of lekker niks.
LisaFalco
Geplaatst: 13-03-15 09:41
Dalijk even naar school voor 2 uurtjes, werken van 5 tot 9 en dan op stap met vriendin