Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerlindie schreef:Ik ben stiekem ook benieuwd hoe de onbewerkte foto eruit ziet.
Hoeveel mensen lopen daar?
zigranta schreef:Ben benieuwd naar jullie huwelijksdag!!
Domi_94 schreef:Die foto met 'the worst day ever'
gerlindie schreef:Ik ben stiekem ook benieuwd hoe de onbewerkte foto eruit ziet.
Hoeveel mensen lopen daar?
Diertjec schreef:Jay, wat een onwijs mooi stuk tekst erbij op fb.
Britt_Sisi schreef:jeetje ik moet ook zo'n man vinden!
Paisano schreef:Over 2404_54: Dat is dus een schaduwaccount van SebasDe cijfers verwijzen naar de trouwdag van Sissi (24 april 1854), de avatar is een stukje uit haar sterrenjurk en het onderschrift spreekt natuurlijk ook voor zich. Stiekem wist ik dit al vanaf de eerste post
Maar ik heb in overleg met Ashley (overloper!) mijn mond gehouden in de hoop dat ik er nog hints uit zou krijgen. Heb dat account zelfs nog PBs gestuurd. Hij noemde zichzelf Elisa, nou, toen lag ik in een deuk hoor
Ladybird schreef:Zijn jullie nou de eerste twokkers die verloofd zijn??
Nu je het zegt... Ja, ik denk het wel!
Paisano schreef:Er zijn een heleboel mensen geweest die naar het verhaal van Sebas hebben gevraagd. Hij heeft vanaf het begin álles bijgehouden: Zijn ideeën, hints, alle slimme en domme dingen die wij gezegd hebben. Voor iedereen die het graag wil lezen: http://www.sebas-jay.nl/aanzoek
Debbie schreef:Maarre.. Als er dan toch nog veel andere mensen rond liepen bij het paleis, ben ik wel heel nieuwsgierig hoe die mensen reageerdenHadden ze door wat er gaande was?
Yaralisa schreef:Superleuk allemaal!
Die foto's, de blog, jullie overduidelijk gelukkige berichtjes... De liefde spat ervan af!
Heel veel geluk samen en geniet van de voorbereidingen van jullie dag