Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:15

Ook voor nagellak <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:16

Jaaaa :D Maar in kleding vind ik het ook heel prachtig. Zoals dat jurkje bij de Monki, blauw/lavendel, echt gorgeous!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:17

Het allermooiste is het als je een beetje bruin bent... jammer dat ik permanent licht geef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:18

Ik word gelukkig wel redelijk bruin in de zomer haha. Normaal ga ik ook standaard onder de zonnebank voor de zomer begint, maar nu mag dat ivm mijn tattoo tijdelijk even niet... Behoorlijk balen :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:19

Ik wil ook graag zonnebanken, maar op een of andere manier komt dat er nooit van. Echt doen deze zomer. Ik moet echt dagenlang in de palle zon lopen om heel iets bruin te worden. Verbrand alleen nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:21

Ik zou dan nu al beginnen als ik jou was. Ik ga altijd rond half mei (nu dus ongeveer) de eerste keer, en dan probeer ik tot ik op vakantie ga of vaak in de zon kan liggen thuis of aan het strand zo eens in de drie weken te gaan. 20 minuutjes onder zo'n bankje en je hebt je vitamine D voor de komende paar weken weer gehad en je krijgt er een lekker kleurtje van :)

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:24

Ik verbrand juist altijd -O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:26

Ik ga binnenkort ook zeker met een vriendin. Zij heeft ook 2 zonnebanken thuis staan, dus dat kan ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:30

Ik verbrand onder de zonnebank niet, en dat hoort ook niet ElsRoosje :P Weet niet of je het nou over zonnebanken of gewoon zonnen hebt

ElsRoosje

gewoon zonnne, anders zou het wel erg slecht zijn :P Ik word van de echte zon altijd rood -O-

chanelle14

Ik heb thuis ook een zonnebank, maar ben er in heel m'n leven denk ik nog maar 3 keer onder geweest. :')
Denk elke week wel een keer van oh ik ga er onder, maar vergeet het telkens of stel het uit.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:43

Drunksheep schreef:
Ik wil ook graag zonnebanken, maar op een of andere manier komt dat er nooit van. Echt doen deze zomer. Ik moet echt dagenlang in de palle zon lopen om heel iets bruin te worden. Verbrand alleen nooit.

Precies, hier ook. Als ik in de zon loop wordt ik pas na dagen echt bruin. Mijn haar wordt wel direct blonder, en ik krijg echt belachelijk veel sproeten. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:23

Emmaa_ schreef:
Pasteltinten kan ik ook nog wel hebben, maar die zijn dan ook erg universeel qua ondertonen. Iemand die koel is kan ook goed creme hebben, terwijl iemand die warm is ook weer goed pastelpaars/roze kan hebben.

Ik ben heel koel (wintertype) maar ik kan echt geen creme of pastel hebben, want daar word ik ziekelijk of geel van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:25

Ja? Misschien dat het dan voornamelijk telt voor mensen die nog net iets neutraler zijn. Ik ben niet heeeeel warm, maar de meeste pasteltinten zijn ook niet warm. Als je bijvoorbeeld een pastelpaars pakt, dat is een koele kleur. Staat dat je ook niet?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:30

Nee, ik moet felle kleuren hebben. Zomer- en mengtypes kunnen wel pastel hebben, maar bij winter moet je daar niet mee aan komen zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:36

Hmm, ik verdiep me er de laatste tijd steeds meer in maar dan warm/koud en niet zomer/winter/herfst/lente. Weet wel dat ik een herfst type ben, maar that's it

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:27

Ik twijfel altijd tussen wat voor een type ik ben, ik zit overal een beetje tussenin.

Ik heb geen bruine ogen trouwens, een beetje blauw/grijs/groen met een klein beetje bruin/goudachtig. Ik twijfel of ik een herfst of winter type ben, beetje apart want dat zijn beide hele andere types volgens mij haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 00:19

Ik heb geen idee wat voor type ik ben. Ben iig heel wit. :')

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 06:00

Anthea schreef:

+1, soms zo wit dat mensen aan me vragen of het wel goed gaat met me. :=

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 07:30

Anthea schreef:

*steekt hand op*
Ik heb altijd een flinke laag makeup op, en als ik dan zonder make-up ergens heen ga vraagt iedereen zich af of ik me wel goed voel :')
Pastel staat mij alleen als het mint(ig) of babyblauw(ig) is. Roze, rood en vooral oranje en geel moet je heel erg ver bij mij vandaan houden.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:54

Hier nog zo een witte! Draag ook echt altijd wel iets van make-up ( mascara is toch wel echt het minimum ) anders zie ik eruit alsof ik weken niet geslapen heb..
En eigenlijk vindt ik dat witte wel iets hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:18

Ik draag zo goed als elke dag foundation, concealer, poeder, oogschaduw, eyeliner, mascara, blush, bronzer en highlighter (ik contour mijn gezicht de laatste tijd wat meer) en ik ga echt nooit de deur uit zonder een kleurtje op m'n lippen. T is niet dat ik me anders schaam of mezelf lelijk vind zonder makeup (in tegendeel zelfs) maar ik vind het zooo leuk om te doen :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:29

Ik vind het wel leuk... zo meteen een avondje bios en daar ga ik me helemaal voor opmaken maar s'morgens voor school heb ik écht geen zin om een half uur eerder op te staan voor make-up :D Luiheid ofzo..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:31

Ik heb niet echt een vaste hand helaas, dus opmaken kost mij enorm veel tijd en frustratie. Dus ik houd het bij een beetje mascara en wat foundation. :)

Maar zonder make-up durf ik ook wel naar de jumbo. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:32

Ik doe het ondertussen op m'n snelst in 10 minuten, dat heb ik er nog wel voor over haha. T hoort ondertussen echt een beetje bij m'n routine

Oh en marlinde ik ga zelfs naar school zonder makeup zonder me dr echt onzeker bij te voelen. Ik zie er prima uit zonder makeup, maar net iets mooier met :')