Dus ik gisteren haar bod verwijderd. Vervolgens weer een bod en een e-mail van haar. Ik keurig gereageerd. En nou is het weer stil.

Nou zit natuurlijk niet iedereen continue achter internet, maar ik zie een patroon ontstaan, haha!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Ik heb een paar stalschoenen op MP staan. Had ik vorige week een bod, ik gemaild, geen reactie.
Dus ik gisteren haar bod verwijderd. Vervolgens weer een bod en een e-mail van haar. Ik keurig gereageerd. En nou is het weer stil.
Nou zit natuurlijk niet iedereen continue achter internet, maar ik zie een patroon ontstaan, haha!
romyloverrr schreef:hier helaas een storing met internetbankieren, heel vervelend
birte; heb jij nog nieuwe bitten liggen die nog niet online staan??
upendo schreef:Ik heb een vraag..
Iemand heeft een sprenger bitje van me overgenomen. In de advertentie stond en eigen foto en het bit is nog helemaal prima. Door gebruiken is hij alleen donkerder geworden, zoals bij bijna al die bitjes gebeurt.
Nu kreeg ik te horen dat ze vond dat het bit er superoud uit zag en dat ze er niet aan af kon zien dat het een koperkleur had. Wat moet ik daarmee? Ik heb hem weg gedaan voor weinig, de staat stond op de foto.. Weet niet zo goed wat ik moet met de klacht..