Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:31

Ik heb een paar stalschoenen op MP staan. Had ik vorige week een bod, ik gemaild, geen reactie.

Dus ik gisteren haar bod verwijderd. Vervolgens weer een bod en een e-mail van haar. Ik keurig gereageerd. En nou is het weer stil. :')

Nou zit natuurlijk niet iedereen continue achter internet, maar ik zie een patroon ontstaan, haha! :))

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:34

Tallie1979 schreef:
Ik heb een paar stalschoenen op MP staan. Had ik vorige week een bod, ik gemaild, geen reactie.

Dus ik gisteren haar bod verwijderd. Vervolgens weer een bod en een e-mail van haar. Ik keurig gereageerd. En nou is het weer stil. :')

Nou zit natuurlijk niet iedereen continue achter internet, maar ik zie een patroon ontstaan, haha! :))

Zo een heb ik er momenteel ook zit elke x 1,5 week tussen het reageren....

Jolien87

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:54

Pff wat lastig zeg.

Mijn vriend had deze week ook zoiets vergelijkbaars.
Had een combimagnetron op MP gezet. Kreeg diverse biedingen, maar er was telkens één persoon die steeds een halve of één euro hoger bood. Mailtjes reageerde hij/zij niet op. Alleen maar bieden.
Dat wekte wel het idee dat diegene de boel een beetje aan het jennen was.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:56

Overschat het mailverkeerdoorgeefsysteem van MP niet. Als iemand z'n bod opnieuw doet, dan wil ze het toch graag hebben of ben ik nu te goedgelovig? Ik heb bovenstaande gehad met de verkoop van onze IPad en uiteindelijk deze persoon mijn telefoonnummer gegeven en zo tot een (uiteindelijk) snelle afronding gekomen.
@Joloen dat lijkt inderdaad wel op klieren.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:59

pff... zouden mensen hier komen kijken tussen 3 en 4...
guess what... nog niemand :+ ik zal nog eventjes wachten

o ja, en bieden van af 100,00
nieuw bod: 100,01 :') _O- _O- _O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:50

dat is niet zo vreemd.... 100,00 kunnen ze niet bieden, dus anders moet je zetten bieden vanaf 99,99 :+

Wat balen dat je voor niets hebt zitten wachten!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:59

Kentaro schreef:
dat is niet zo vreemd.... 100,00 kunnen ze niet bieden, dus anders moet je zetten bieden vanaf 99,99 :+

Wat balen dat je voor niets hebt zitten wachten!

6 uur waren ze er :D gelukkig..
en gewoon overgenomen voor 100. voortaan doe ik wel bieden vanaf 99,99 :P

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:11

|(
Ik haal net de strijkstok van mijn cello uit de hoes na een paar weken niet spelen, ligt de helft van het haar eraf..

Gelukkig heb ik er een gevonden via marktplaats die wel voor tijdelijke vervanging kan dienen maar MAN, wat baal ik.. Net wat geld voor op de spaarrekening verdiend met het verkopen van mijn spulletjes.. Kan het er meteen weer af.. :(

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:22

Balen is dat seline.

Ik heb net m'n prestige springzadel verkocht ;(

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:42

Net weer een goede ervaring 17:00 gemaild voor een deken 17:30 mailtje terug en 18:00 deken opgehaald helemaal mooi nog in goede staat.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:57

dat is idd lekker snel, hier is vandaag ook weer een deken opgehaald, heb sinds vandaag een nieuwe telefoon dus de oude kan ook op mp, is net een jaar oud en doet het nog goed dus brengt vast nog wel iets op.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:00

hier helaas een storing met internetbankieren, heel vervelend -O-
birte; heb jij nog nieuwe bitten liggen die nog niet online staan??

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:06

Even nog over dat bieden, op de computer kan ik ook nooit het bedrag bieden waar vanaf je moet bieden maar via mijn mp app wel hhahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:15

Ik kan via de app idd wel gewoon hetzelfde bedrag bieden, hoef er geen €0.01 bij te doen, laptop weet ik niet, ik gebruik altijd de app.

Ik zit te twijfelen om mijn andere blue labels ook weg te doen als deze een beetje vlot verkocht word, ik wist niet dat ze niet meer gemaakt werden, heb sowieso nog een grijze en volgens mij een bruine.. Ik rij op dit moment toch niet en heb mijn HH broek anders nog.
Maar even over na denken nog, die grijze was/is wel m'n favoriete broek :o

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:19

romyloverrr schreef:
hier helaas een storing met internetbankieren, heel vervelend -O-
birte; heb jij nog nieuwe bitten liggen die nog niet online staan??

ja nog een paar, voornamelijk enkelgebroken watertrensjes, heb alleen nog geen tijd gehad om ze uit te zoeken, maar als je iets zoekt dan kan ik even voor je kijken

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:33

Een koperen bit in 11,5?

KmbrlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:44

Ik heb een hondje gezien op marktplaats nu wachten op antwoord. Helaas geen nummer bij }>

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:46

Alja schreef:
Een koperen bit in 11,5?

Helaas die heb ik niet

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:56

moest van de week iets ophalen bij iemand,
door allerlei gedoe was ik een kwartier te laat.
nou ja, kan gebeuren, doet ze open, beetje kort en koel en afstandelijk.
Ik heb betaald en meegenomen, kom ik thuis zie ik dat ze net voor ik daar kwam al een boze mail had gestuurd. Dat als ik niet kwam af moet zeggen bla bla bla.
Ja ik weet te laat komen is niet netjes, maar om al gelijk een boze mail te sturen na 10 minuten over tijd, kom op zeg.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 23:02

Dat is wel heel snel na tien minuten :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:00

Dan gaan we er maar vanuit dat ze heeeeel veel slechte ervaringen heeft gehad :P

Zo stom, had ik eergister iets per brievenbus verzonden (was eigenlijk pakket inclusief de verpakking, maar ze wilden het uit de verpakking, dan kon het nét als brievenbuspost), vergeet ik er iets bij te doen................. :o
En heeeeel toevallig had ik het doosje nog niet weggegooid en kon ik het gister gauw alsnog op de post doen!
Voelde me wel super stom -O-

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:17

Pff op mp ben ik echt een uur bezig geweest om al die advertenties van ie bedrijven door te scrollen :')

Je word er echt mee overspoeld

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:46

Ik heb een vraag..

Iemand heeft een sprenger bitje van me overgenomen. In de advertentie stond en eigen foto en het bit is nog helemaal prima. Door gebruiken is hij alleen donkerder geworden, zoals bij bijna al die bitjes gebeurt.

Nu kreeg ik te horen dat ze vond dat het bit er superoud uit zag en dat ze er niet aan af kon zien dat het een koperkleur had. Wat moet ik daarmee? Ik heb hem weg gedaan voor weinig, de staat stond op de foto.. Weet niet zo goed wat ik moet met de klacht..

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:49

upendo schreef:
Ik heb een vraag..

Iemand heeft een sprenger bitje van me overgenomen. In de advertentie stond en eigen foto en het bit is nog helemaal prima. Door gebruiken is hij alleen donkerder geworden, zoals bij bijna al die bitjes gebeurt.

Nu kreeg ik te horen dat ze vond dat het bit er superoud uit zag en dat ze er niet aan af kon zien dat het een koperkleur had. Wat moet ik daarmee? Ik heb hem weg gedaan voor weinig, de staat stond op de foto.. Weet niet zo goed wat ik moet met de klacht..

Als jij eerlijk bent geweest over de staat, lijkt me er niks aan de hand. Je kan haar als tip geven om Diamond Paste te kopen (tube). Dat is speciaal voor koperen sprengerbitjes gemaakt en hij wordt echt helemaal nieuw. Gaat super blinken en weer helemaal koper. Topspul.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:50

Even schoon maken met koperpoets? Daarna uiteraard wel goed schoonmaken dat hij nog gebruikt kan worden natuurlijk.