Wauw mooi! Zie Alleen maar Foto's Van courses Zowat Haha :p Allemaal mooie meiden hier!
*bijgewerkt eigen foto's toch maar weggehaald*
Manou_xxx
Geplaatst: 06-12-14 16:39
Prachtig Courses!
yvanna schreef:
*bijgewerkt eigen foto's toch maar weggehaald*
Nou ben ik benieuwd!
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-14 11:18
Ik heb gister samengewerkt met Rachel Keijzer Fotografie Super leuk dagje gehad, ga vanmiddag editen want heb eerst een andere deadline ^^ Ook nog even snel een promo video voor Foxflash gemaakt dus die komt er ook zo snel mogelijk aan
hi, ik heb me hier wel s gemeld geloof ik, ik lees iniedergeval al een hele tijd mee. en maandje geleden ben ik gescout via instagram door VIA modelmanagement. 7 december mocht ik langs komen en hebben ze mij een contract aangeboden . nu had ik de vraag of mensen misschien ervaring met hun hebben. Het is een modellen bureau uit Duitsland.
Aankomende tijd veel vrij dus lekker veel shooten, volgende weer vrijdag helemaal naar Venlo zelfs reis van dik 4 uur, maar heb er wel zin in. De rest gelukkig wel wat dichterbij!
Dat is echt heel leuk!!! Eigenlijk bizar dat die likes zogenaamd meer 'beteken' maar ik begrijp wat je bedoelt Nee dat stond er helaas niet bij. In de mail stond alleen dat ze na lang overleggen toch besloten hadden me niet aan te nemen. Maar dat kan goed het standaard mailtje zijn.
Jaa idd, ik werd via whatsapp benaderd doordat me nummer ergens stond ofzo maar dat is Door zelfde persoon bij meerdere mensen die ik ken gebeurd.. maar de politie is er nu mee bezig. Ik zit op school in Harderwijk.
Maar 170 voor model is toch te klein? Ja k heb sws de maten niet maar alsnog.
Heb zelf nu 2 baantjes dus ben wat minder actief. Wel nog 2 promotiemodel klussen gedaan, op een internationaal Bully (honden) evenement en op een gala. Betaalde klussen gaan nu even voor . In januari / februari wil ik wel weer een of enkele shoots gaan doen.
Ik heb komende week (waarschijnlijk) een shoot voor een coverfoto van een magazine wat in Dubai word uitgegeven en dezelfde week nog een andere fashion shoot van een designer