Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xSannee schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb ze binnen hoor!
Ook supersnel, dinsdagavond rond 10 uur besteld, op de site staat 3 tot 5 dagen, heb ze vandaag al binnen!
*We vergeten maar eventjes dat ik daar nooit op zou kunnen lopen
* 
) en pumps van 10cm waar ik gewoon een dagje op loop (niet te lang dagje
) DaisyDarling schreef:Davinia_ schreef:Waar had je ze besteld? Vind dat echt dé perfecte sandaal*We vergeten maar eventjes dat ik daar nooit op zou kunnen lopen
*
Zit-schoenen!![]()

Misschien kwestie van wennen! 
Ik vroeg jullie me in bedwang te houden niet om me aan te moedigen hem te kopen, maar oke... voor 11,11 kán ik m niet laten hangen. Heb laatst ook al wel een kortingscode gebruikt kan dat twee keer?? kom maar op met die code...

en dat herken ik inderdaad ook. Ik liep eigenlijk nooit zo veel op hakken, maar nu steeds meer. Het bevalt me wel, krijg ik wat meer lengte van
Droomster schreef:Ik heb mijn bestelling weggeklikt! Mezelf omgepraat dat ik dat jasje echt niet nodig heb, gezien mijn jasjes-verzameling (die ik ook al niet allemaal draag)
Wat dragen jullie 's zomers eigenlijk qua schoeisel? Ik loop al jaren op birkenstocks, omdat ze echt hééérlijk zitten. Maar ik wil er eigenlijk ook wel iets anders naast, dat ook heel comfortabel loopt. Dus wie heeft de tip?