Het regende vanochtend ik dacht echt: Neee niet meer regen, het land is al zo nat! Later was het gelukkig een hele tijd droog.
Deaglán
Geplaatst: 31-12-12 00:30
Vanmorgen in alle vroegte even een bui maar de rest van de dag droog met een waterig zonnetje en de wind waaide hard genoeg om te fungeren als föhn zodat de paardjes eindelijk eens droog genoeg waren om geborsteld te worden (werkt een stuk fijner dan dat ze nog half nat zijn)
Anoniem
Geplaatst: 31-12-12 00:38
djuulsie schreef:
Flinke wind, maar wel zon... Echt geen oud&nieuw gevoel
Ik heb het idee dat we binnenkort alweer het strandhuisje gaan opbouwen, maar dat duurt nog 4 maanden
Nou de tuin hier is hardstikke leeg! Normaal zitten er áltijd vogels hier,er ligt n.l. volop te eten voor ze. Woon jij achteraf of in een rijtjeshuis Cayenne ?
mirgino
Geplaatst: 31-12-12 12:37
hier knallen ze er al flink op los
gelukkig is de stal in de polder,en hopelijk is de buurman bij stal niet thuis ,die maakt zijn vuurwerk zelf zijn net bommen!
en ik vind het wel jammer dat er veel regen is vannacht wij hebben ook vuurwerk, en liever alles vannacht weg dan dat ze morgen en misschien de komende dagen nog knallen
Sjors
Geplaatst: 31-12-12 12:40
gohya schreef:
Het gaat aankomende nacht behoorlijk regenen en stevig waaien,dus ik denk niet dat er veel en lang geknalt gaat worden.
Probleem met regen is dat er heel veel niet word afgeschoten en je er dus langer last van zal hebben de dagen erna. Laat het maar droog blijven tot een uurtje of 1 en dan regen eroverheen. Ik zal blij zijn als we het weer achter de rug hebben.