Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 8!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:11

SteffiiY schreef:
Ik vind hem gaaf Dressagelady :j

@,mj: gewoon even met paypal bellen :j

Ja ik probeer nog ff wat dingen en anders ben ik even. Als hij is gehackt ofzo kunnen ze er toch niet veel mee want er stond geen geld meer op en mijn account is niet gekoppeld aan mijn rekening want ik maak altijd via internet bankieren geld over naar mijn paypal account.

deedee19

Re: Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:29

Pffff heb ik weer. Heb op 6 oktober voor mijn man een jaarvoorraad scheermesjes besteld. Scheelt enorm met in de winkel maar kost alsnog zo'n 90 euro. Die dingen moeten uit Duitsland komen en zijn er nog niet. Gisteren maar eens gemaild en een trackingnummer gekregen. Gisteravond kreeg ik niks te zien op dat nummer en vanmorgen zie ik ineens dat mijn pakket naar Australie is gestuurd!! Hij is fijn. De verkoper beweert het echt naar mijn adres gestuurd te hebben en heeft de post om opheldering gevraagd. Ja heel fijn maar het is een enorm bedrag dus ik heb gezegd dat ik het een week aan kijk en dan echt via ebay buyers protection mijn geld terug ga vragen. Hij mailt mij en zegt dat hij dat snapt, maar dat hij dat geld niet heeft, da's ook fraai of niet?

Hoe werkt dat met zo'n geschil? Krijg je je geld altijd terug? Heb er nog nooit gebruik van hoeven te maken namelijk...

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:47

Pfff dat is wel een hele hoop geld :\ Geen idee hoe dat werkt verder omdat ik een 'nieuweling' ben.. maar je hebt iig bewijs dat hij het niet op de post heeft gedaan naar het juiste adres..

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:48

Jawel hij zegt van wel, maar dat ze het daar naar Australie hebben gestuurd (eh waarheen dan vraag ik me af???) Maargoed...

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:50

lijkt jouw straatnaam ergens op iets van australie ofzo? of wat voor land heeft hij er dan op gezet joh :')
wel echt super vervelend -O-

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:51

Nou nee niet echt...
Hij heeft mij het adres getypt waar hij het heen heeft gestuurd en dat is echt mijn adres. Nou goed hij zoekt het maar uit. Ik open volgende week echt wel dat geschil anders kan ik fluiten naar mijn geld. Dadelijk even een print screen maken van het schermpje als bewijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:08

Wat vervelend deedee!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:18

Gewoon een geschil openen, Deedee. Dan kan hij het daar uitleggen. Anders ben jij straks je geld kwijt en is hij zomaar 90 euro rijker.

De seller van het vestje dat ik heb gekocht (Babylonfashion) heeft inmiddels nog maar een rating van 92% en nog altijd geen pakket verzonden. Ga ik ook maar een geschil voor openen (nog nooit gedaan, ben nog een newbie op ebay)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:29

Heb je de seller al gemaild dan? Kan best zijn dat het allang verzonden is, maar nog niet aangevinkt.

Balen deedee... Ook heeel erg apart! Seller moet zelf maar achter dat pakket aan, kan jij niks aan doen.
Dat ie dat geld niet heeft is ook zijn probleem. Maar dat regelt paypal verder voor je als het goed is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:32

Weet je zeker dat het naar Australie is gestuurd? Zou het geen Oosterijk kunnen zijn? :')
Maar wat enorm balen zeg, de verkoper hoort gewoon nu er achter aan te gaan waarom het pakket naar australie is gegaan. Hij zal toch ook wel weten waar die het naar toe stuurt? :+ hoeveel verzendkosten had je?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:38

Ik heb gister m'n ring binnen gekregen en het boek 'wreck this journal'! Ben er erg blij mee :D
Afbeelding

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:08

Deedee, Ik zou ook gewoon een geschil openen.. Zo komt die er wel heel makkelijk vanaf.. en het gaat niet om een paar euro... :\

Iemand nog leuke items, zin om wat te kopen :=

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:12

Ik heb eindelijk het schilderij binnen. :+:
De seller had op de brief erbij gezet dat het maar 18 dollar kostte, de held, want het heeft een week bij de douane gelegen. :')

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:34

lifaya schreef:
Weet je zeker dat het naar Australie is gestuurd? Zou het geen Oosterijk kunnen zijn? :')
Maar wat enorm balen zeg, de verkoper hoort gewoon nu er achter aan te gaan waarom het pakket naar australie is gegaan. Hij zal toch ook wel weten waar die het naar toe stuurt? :+ hoeveel verzendkosten had je?

Geloof iets van 5 euro.
Dat geschil ga ik wel openen hoor wees maar niet bang. Wil hem wel de kans geven het zo nog proberen het op te lossen (en die 30 dagen zijn nog niet om) Dus volgende week is hij de sjaak en zoekt hij het maar uit hoe hij mij dat geld of het artikel gaat sturen.

Het is echt Australie (Australien)

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:34

Joanieke schreef:
Ik heb gister m'n ring binnen gekregen en het boek 'wreck this journal'! Ben er erg blij mee :D
http://i.imgur.com/nn8Dc.jpg

Oehh, wreck this journal! Herinneringen komen terug hahaha, ben daar alweer 3 jaar geleden druk mee bezig geweest. Superleuk :) Mooie ring!

En deedee, dat is echt poedersuiker zeg :( Hoop voor je dat je je geld terug krijgt

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:03

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:05

Hoe is die eerste ring Nouka, heb je er een "om" foto van, wil even kijken qua kleur want ik vind 'm leuk :+:

En jammer dat het steentje felgroen is, dat mintkleurtje vind ik juist leuk op de foto

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 20:59

Ik heb m'n eerste aankoop gedaan, als newbie maar even een artikeltje van $1 gekocht, omdat ik wou weten hoe kopen/betalen etc nou in zn werk ging, maar dat is idd redelijk simpel :)

Heb alleen wel een vraag.. er staat nu: Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 29 okt 2012 - 31 okt 2012)
Ik heb wel mn rekening gekoppeld en bevestigd dmv die bedragen die paypall overmaakt naar je rekening, dan gaat het geld toch automatisch van mn rekening af? Of moet ik geld storten op paypall zelf?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:00

bij je eerste aankoop word dit altijd gedaan, het word de 29-31 in die periode afgeschreven, bij volgende aankopen zal dit gelijk gedaan worden. don't worry.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:04

chanelle14 schreef:

Ik meld me hier ook als dat mag. Ben op zoek naar een mooi objectief voor mn camera en zag op ebay wel het een en ander staan. Vanmiddag maar eens een account aangemaakt. Ben benieuwd hoe het gaat met betalen, misschien eerst maar even iets goedkoops aanschaffen om te oefenen. Vind bovenstaand hengsel voor de camera erg leuk!
Hoe lang duurt het doorgaans voor je iets in huis hebt?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:07

bijna elke seller geeft een tijdsperiode op, scroll maar naar beneden bij je advertentie. daar geven ze een schatting.

Ik heb gemerkt dat het meeste uit China na zo'n 2 weken binnen zijn.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:08

Pelryo schreef:
bij je eerste aankoop word dit altijd gedaan, het word de 29-31 in die periode afgeschreven, bij volgende aankopen zal dit gelijk gedaan worden. don't worry.

Aaah oke nou helemaal goed dus! Dan zie ik mn oorbelletjes van € 0,78 ergens eind november wel tegemoet :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:25

Ach voor 0.78 kun je wel even wachten toch :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:41

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:11