wat is jouw gênante moment?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
penelope444

Berichten: 563
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 10:06

Iris82 schreef:
Op je werk aan komen s ochtends en dan een collega die zegt: "Heej, wat zit er toch in jouw capuchon van je trui?" en graait in de capuchon....

Is het de roze string die je de dag van te voren aangehad had. :oo

:x 8)7 _O-

TheNovelist

Berichten: 1527
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:08

Ik haal meestal mijn beste vriendin op van school, en deze keer wou ik naar haar toe rennen en van achteren een knuffel geven.
Dus ik ren zo leuk op haar af e spring half op haar, bleek het een ander persoon te zijn :o
'Sorry!' En toen rende ik snel weer weg haha!

lovemario

Berichten: 1846
Geregistreerd: 16-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:14

Ooit een keer met turnen.. ik wou overslag over pegasus doen, en terwijl ik op de plank spring zakt mn net iets te grote trainingsbroek af.. op dat moment kon ik niet meer stoppen en daar stond ik dan, in mn ondergoed.. oeps

Ramiro

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:57

Op dit moment is mijn gênante moment aan mijn collega's moeten uitleggen waarom ik hardop zit te lachen achter mijn pc, de tranen lopen me letterlijk over de wangen na t lezen van een paar pagina's van dit topic _/-\o_ :o

Maar ja ik hoor dus braaf aan t werk te zijn, dus is moeilijk uitleggen waarom een excel spreadsheet zo grappig is

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:42

Een paar dagen geleden ging ik bij een paar vriendinnen slapen en we gingen 'draai de fles' spelen. Vraagt een van hun "Waar gaan we de fles dan op draaien?" (nogal weinig plaats in de kamer) Zeg ik kei droog "Op je k*t"... Gevolgd door een grote stilte want ik wou natuurlijk 'op je kop' zeggen maar het kwam er erg fout uit.. :o

byjou1983

Berichten: 2331
Geregistreerd: 29-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:51

DezeNaam schreef:
Een paar dagen geleden ging ik bij een paar vriendinnen slapen en we gingen 'draai de fles' spelen. Vraagt een van hun "Waar gaan we de fles dan op draaien?" (nogal weinig plaats in de kamer) Zeg ik kei droog "Op je k*t"... Gevolgd door een grote stilte want ik wou natuurlijk 'op je kop' zeggen maar het kwam er erg fout uit.. :o

*\o/* Hilarisch dit _/-\o_

marleen_usar

Berichten: 24701
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:31

Ik had hoge nood bij de wei, we liepen de wei uit en ik zocht een beschut plekje. Vanaf de dijk zie je niks maar loop je naar beneden wel. Zegt mijn dochter er komt iemand aan hoor, ik dacht die maakt een geintje. Ik sta op mij.gemak op, heis mijn broek op ik loop weg en zie ik een boer die zijn hand voor zijn gezicht houd. Oeps haha

limilouJarig

Berichten: 802
Geregistreerd: 09-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:53

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:25

Kort geleden nog, per ongeluk een scheet laten op m'n eerste date. :') En een paar weken geleden, moest ik met rijles afslaan, maar deed ik de ruitenwisser aan ipv de richtingaanwijzer.
Paar jaar geleden was ik met anderen aan het paardrijden in een land met koeien, toen die opeens dichtbij kwamen, werd ik erg angstig. Of ik kon er vandoor gaan in galop of snel eraf springen en naar het hek rennen. Ik deed het laatste, want het hek was maar 10 m bij mij vandaan. De hele stijgbeugel plus riem vloog door de lucht, ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn. Iemand had die wel tegen zijn hoofd kunnen krijgen.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:32

Joaltijd schreef:
Met paardrijden..

Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel haken :) zit ik daar in t zand :') pootje omhoog :p


:') :') :') :')

herkenbaar, is mij afgelopen jaar nog gebeurd.
zwaaide soepeltjes mijn been over het zadel, laat mijzelf zakken en dacht toen mijn kont al voorbij het zwaartepunt was: ik had misschien mijn andere voet ook uit de stijgbeugel moeten halen.. kon niet meer omhoog, maar dus ook niet omlaag, behalve dan mijzelf maar laten kukelen.. En idd, dan land je op je kont in het zand, met je pootje omhoog.

Seventeen
Berichten: 1204
Geregistreerd: 20-01-12

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:20

Wij reden laatst met de vrachtwagen van Breda naar Eindhoven, toen we langs een recreatieplas met omliggend pad kwamen. We stonden in de file dus ik zat te kijken toen er een man van rond de 50/55 liep en ik moest lachen want hij hij een 'ballenknijper' aan. Plaats voor 3 in de vrachtwagen dus iedereen kijken tot ik ineens zag dat hij helemaal geen zwarte ballenknijper aan had maar dat de hele boel los hing! :oo
Ik heb zo hard gegild en gelachen dat die man mij gehoord heeft en opkeek!
Hij liep gewoon in zijn nakie LANGS de snelweg waar file stond! :oo
Heb er geen problemen mee hoor maar schrok mij helemaal dood.
Bleek dat daar een naaktstrand was toen we iets verder reden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:30

elenaMM77 schreef:
Joaltijd schreef:
Met paardrijden..

Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel haken :) zit ik daar in t zand :') pootje omhoog :p


:') :') :') :')

herkenbaar, is mij afgelopen jaar nog gebeurd.
zwaaide soepeltjes mijn been over het zadel, laat mijzelf zakken en dacht toen mijn kont al voorbij het zwaartepunt was: ik had misschien mijn andere voet ook uit de stijgbeugel moeten halen.. kon niet meer omhoog, maar dus ook niet omlaag, behalve dan mijzelf maar laten kukelen.. En idd, dan land je op je kont in het zand, met je pootje omhoog.

:') Heel herkenbaar :')

Alleen ik ging wat hyper op een pony stappen geen goed plan , ik zwaaide been erop maar ging wat te hard en hing op mijn kop :') . Vraag me nog steeds af hoe ik dat deed , brave pony op ponykamp die bleef mooi staan

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:07

Ik was een tijdje terug onbewust ontzettend grappig/genant bezig.
Voor de context moeten jullie weten dat ik een Nederlandse ben die een jaar geleden naar Engeland verhuisd is. Een paar maanden geleden was ik met een operagezelschap waar ik toen bij zong een week in Berwick voor de voorstellingen van onze show. We bleven de hele week op een grote camping in stacaravans, waarin we na de repetities met zijn allen naborrelden. Allemaal ontzettend gezellig, helemaal toen bleek dat iemand Cards Against Humanities mee had genomen.
Voor degene die dat spelletje niet kennen: het doel is om zo grof mogelijk te zijn. Je hebt een witte kaart waarop een random uitspraak staat zoals "In een land overspoelt door ____, is de enige oplossing _____" en dan heb je andere kaarten waar de meest belachelijke antwoordmogelijkheden opstaan waarmee je die blanke vlakken moet opvullen, zoals "twee kabouters die in een emmer schijten". Degene die de grappigste combinatie speelt, wint de ronde. We zien het niveau? Prima, gaan we verder.
Dus op een gegeven moment wordt de prompt-card "Mummy, why do I hurt all over?" gespeeld. Ik had geen goede kaarten, echt niets paste naar mijn inziens. Dus ik gooi een willekeurige kaart weg die ik al eeuwen in mijn handen had in de hoop er een betere voor terug te krijgen. Dus even later worden de verschillende kaarten opgelezen en komen we aan bij:
"Mummy, why do I hurt all over? Jimmy Saville."
En iedereen begint te lachen en ik zit daar met een hoofd van "waarom is dat grappig?". Ze zien mijn hoofd en beginnen nog veel harder te lachen. Op het moment dat ze doorhadden dat dat ook nog eens mijn kaart was en ik echt niet wist waar ze het over hadden ze het helemaal niet meer.
Jimmy Saville bleek dus een van de meest beruchte pedofielen uit de geschiedenis van het Verenigd Koninkrijk te zijn en ik had onbewust een ontzettend ongepaste grap gemaakt :').
Ik hoef volgens mij niet uit te leggen dat ik die ronde gewonnen heb en dat heb ik de rest van de week moeten horen :+. Gevolg is echter wel dat als nu iemand Cards Against Humanities speelt en die kaart boven komt, er een foto van op mijn tijdlijn verschijnt. Ik weet nou niet wat beschamender is, onbewust een hele afschuwelijke grap maken of een foto op je tijdlijn van Jimmy Saville met als onderschrift "saw this and thought of you." :')

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:28

Inujojo schreef:
Ik was een tijdje terug onbewust ontzettend grappig/genant bezig.
Voor de context moeten jullie weten dat ik een Nederlandse ben die een jaar geleden naar Engeland verhuisd is. Een paar maanden geleden was ik met een operagezelschap waar ik toen bij zong een week in Berwick voor de voorstellingen van onze show. We bleven de hele week op een grote camping in stacaravans, waarin we na de repetities met zijn allen naborrelden. Allemaal ontzettend gezellig, helemaal toen bleek dat iemand Cards Against Humanities mee had genomen.
Voor degene die dat spelletje niet kennen: het doel is om zo grof mogelijk te zijn. Je hebt een witte kaart waarop een random uitspraak staat zoals "In een land overspoelt door ____, is de enige oplossing _____" en dan heb je andere kaarten waar de meest belachelijke antwoordmogelijkheden opstaan waarmee je die blanke vlakken moet opvullen, zoals "twee kabouters die in een emmer schijten". Degene die de grappigste combinatie speelt, wint de ronde. We zien het niveau? Prima, gaan we verder.
Dus op een gegeven moment wordt de prompt-card "Mummy, why do I hurt all over?" gespeeld. Ik had geen goede kaarten, echt niets paste naar mijn inziens. Dus ik gooi een willekeurige kaart weg die ik al eeuwen in mijn handen had in de hoop er een betere voor terug te krijgen. Dus even later worden de verschillende kaarten opgelezen en komen we aan bij:
"Mummy, why do I hurt all over? Jimmy Saville."
En iedereen begint te lachen en ik zit daar met een hoofd van "waarom is dat grappig?". Ze zien mijn hoofd en beginnen nog veel harder te lachen. Op het moment dat ze doorhadden dat dat ook nog eens mijn kaart was en ik echt niet wist waar ze het over hadden ze het helemaal niet meer.
Jimmy Saville bleek dus een van de meest beruchte pedofielen uit de geschiedenis van het Verenigd Koninkrijk te zijn en ik had onbewust een ontzettend ongepaste grap gemaakt :').
Ik hoef volgens mij niet uit te leggen dat ik die ronde gewonnen heb en dat heb ik de rest van de week moeten horen :+. Gevolg is echter wel dat als nu iemand Cards Against Humanities speelt en die kaart boven komt, er een foto van op mijn tijdlijn verschijnt. Ik weet nou niet wat beschamender is, onbewust een hele afschuwelijke grap maken of een foto op je tijdlijn van Jimmy Saville met als onderschrift "saw this and thought of you." :')



Whahahahaha deze is wel echt heel erg :') _O-

Junia

Berichten: 2230
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Oosteind

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:11

Briljant!!!!!!!! Ik heb tranen in mijn ogen hahahaha :D

(...en ik wil dat spel! ;) )

IMANDRA

Berichten: 9842
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:04

hahah awesome. Heb die kaart ook wel eens gehad maar wisten geen van allen wie t was. Nu wel dus _O-

Brittneyx

Berichten: 1846
Geregistreerd: 03-08-11

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:57

Ik werk in een fabriek waar zeer veel lawaai is. Heb mijn oortjes en een speciale (oerlelijke) gehoorbeschermer op en hoor werkelijk niets van de machines. Ik was met macklemore can't hold is aan het rappen want er hoort me toch niemand.
Tot ik even achter me keek naar de klok en zag dat de machines stil lagen... O:)

Amado7

Berichten: 10747
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 15:34

Wat een heerlijk topic om opnieuw door te lezen. Ben al weer heel wat pagina s doorgekomen :+ Idee om het weer actief te laten worden? :D

linnke

Berichten: 868
Geregistreerd: 21-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:34

Ik ben voor :j Maak nog genoeg mee :')
Heb het ook pas weer doorgelezen :D

Sokje_6
Berichten: 3931
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:03

Ik zit hier met een bakje rozijnen in de collegezaal. Wil wat opschrijven... En knikker zo het bakje van tafel.
De rozijnen liggen overal _O- Het geluid alleen al, echt zo'n rozijnenregen _O-

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:28

Ohh herkenbaar, maar dan met een zak m&m's in de bioscoopzaal _O-

Sokje_6
Berichten: 3931
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:43

Ja, aan die post in dit topic moest ik meteen denken _O-

fleurvosje

Berichten: 378
Geregistreerd: 07-05-14

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:34

Ik heb er ook genoeg :') lijk er echt aanleg voor te hebben.

Even eentje snel die vandaag gebeurd is, ik werk in een snackbar en ik ben niet zo heel handig. Ik ben vandaag met mijn voet vast komen te zitten in de dweil :+ mijn collega hoorde mij niet dus heb zelf met een dweil bak aan m'n voeten door de zaak gestrompeld :=

TheNovelist

Berichten: 1527
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:13

fleurvosje schreef:
Ik heb er ook genoeg :') lijk er echt aanleg voor te hebben.

Even eentje snel die vandaag gebeurd is, ik werk in een snackbar en ik ben niet zo heel handig. Ik ben vandaag met mijn voet vast komen te zitten in de dweil :+ mijn collega hoorde mij niet dus heb zelf met een dweil bak aan m'n voeten door de zaak gestrompeld :=


Ah ik zie het al helemaal voor me! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je met je voet vast kwam te zitten in de dweil? ;)
Ik werk zelf ook in een snackbar en had laatst ook echt een gênant moment! Ik moest een broodje klaarmaken en had nogal onhandige schoenen aan (met allemaal haakjes aan de zijkant). Dus mijn veter bleef vasthaken aan mijn andere schoen en ik val keihard op de grond met dat broodje in mijn hand. Tuurlijk precies wanneer er heel veel klanten stonden.

fleurvosje

Berichten: 378
Geregistreerd: 07-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 14:58

TheNovelist schreef:
fleurvosje schreef:
Ik heb er ook genoeg :') lijk er echt aanleg voor te hebben.

Even eentje snel die vandaag gebeurd is, ik werk in een snackbar en ik ben niet zo heel handig. Ik ben vandaag met mijn voet vast komen te zitten in de dweil :+ mijn collega hoorde mij niet dus heb zelf met een dweil bak aan m'n voeten door de zaak gestrompeld :=


Ah ik zie het al helemaal voor me! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je met je voet vast kwam te zitten in de dweil? ;)
Ik werk zelf ook in een snackbar en had laatst ook echt een gênant moment! Ik moest een broodje klaarmaken en had nogal onhandige schoenen aan (met allemaal haakjes aan de zijkant). Dus mijn veter bleef vasthaken aan mijn andere schoen en ik val keihard op de grond met dat broodje in mijn hand. Tuurlijk precies wanneer er heel veel klanten stonden.


Oh oh dat klinkt vrij bekend :) Moet vast zeer hebben gedaan :D :')

Ik heb eigenlijk geen idee... altijd al ruzie mee gehad. Volgens mij is het lipje van mijn schoen achter het "vast klip dingetje" blijven hangen :')