Ik heb net zo weinig modellenervaring als jij, dus ik weet niet of je er wat mee kan, maar toch. Ik vind het.

Courses, die foto is echt onwijs gaaf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joolien schreef:Gianti schreef:Hi, ik had een vraagje aan de fotografen hier. Ik ben erg geïnteresseerd in modellenfotografie, maar zodra ik een model voor de camera krijg, klap ik dicht... Iemand die zin heeft om een keer samen te shooten?
Je gaat maandag toch ook mee? Zal ik je een schop onder je kont geven?![]()
jullie hadden fotograaf teveel.. Gianti schreef:Hi, ik had een vraagje aan de fotografen hier. Ik ben erg geïnteresseerd in modellenfotografie, maar zodra ik een model voor de camera krijg, klap ik dicht... Iemand die zin heeft om een keer samen te shooten?

Ik had zelf natuurlijk ook al lang niet meer model gestaan dus het was gewoon even inkomen. Maar ik vond het echt heel gezellig!

Voor de rest zat m'n haar voor geen meter en had ik al zo lang geen model gestaan dat het gewoon echt ff heel erg wennen was. Van wat ik heb gezien op de camera van Gina is er uiteindelijk nog wel het één en ander aan leuks uit gekomen, belangrijkste is natuurlijk dat zij haar portfolio ermee kan opbouwen!
Ik moest er idd ook even een paar keer naar kijken maar ben er uiteindelijk heel tevreden mee
Ben vooral erg benieuwd naar de rest!
Dinniej schreef:Ach [naam], je hebt wel een heel erg lief gezichtje.
Ik heb net zo weinig modellenervaring als jij, dus ik weet niet of je er wat mee kan, maar toch. Ik vind het.
Courses, die foto is echt onwijs gaaf!
( is wel hip een spleet , er past een raket ijsstokje tussen) , meer naar beneden wordt het veel deprimerender...

Ik ben Jitske, en er wordt vaak tegen me gezegd dat ik eens naar een modellenbureau moet gaan, maar ik vind zelf dat ik niet echt een modellenlook heb

Je hebt een heel sprekend gezicht waar je qua uitdrukkingen echt heel veel mee kunt 

Daarnaast valt het wel op dat je vriendin niet zoveel ervaring heeft hiermee aan de compositie en kadering
Wel leuk jurkje trouwens! Staat je goed!
.
.
)
Zou inderdaad nog wat oefenen met je expressie (voor de spiegel o.i.d, ziet er echt belachelijk uit maar dan leer je je 'gezicht een beetje kennen'.)