model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:29

Ach Rebecca, je hebt wel een heel erg lief gezichtje. :)
Ik heb net zo weinig modellenervaring als jij, dus ik weet niet of je er wat mee kan, maar toch. Ik vind het. :')

Courses, die foto is echt onwijs gaaf! :oo

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:33

Ahww wat leuk Rebecca!!

@Courses , wat een gave foto zeg! Wauww :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:40

Joolien schreef:
Gianti schreef:
Hi, ik had een vraagje aan de fotografen hier. Ik ben erg geïnteresseerd in modellenfotografie, maar zodra ik een model voor de camera krijg, klap ik dicht... Iemand die zin heeft om een keer samen te shooten?

Je gaat maandag toch ook mee? Zal ik je een schop onder je kont geven? }> ~~}>

maandag niet helaas :n jullie hadden fotograaf teveel..

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:44

Wauw wat een gave foto Courses! Ook de belichting vind ik erg mooi, echt het hele plaatje klopt. Heel mooi!

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:50

Wie zou mij eens op de foto willen zetten? Nog nooit gedaan maar wil het toch wel een keertje proberen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:06

Gianti schreef:
Hi, ik had een vraagje aan de fotografen hier. Ik ben erg geïnteresseerd in modellenfotografie, maar zodra ik een model voor de camera krijg, klap ik dicht... Iemand die zin heeft om een keer samen te shooten?

Ik reageer hier even op als ik weer thuis ben van werk :)

Sorry dames, zal alle reactie's etc vanavond lezen, drukke week qua werk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:26

Gina ik vond echt totaal niet dat je dichtklapte hoor, van de week :n Ik had zelf natuurlijk ook al lang niet meer model gestaan dus het was gewoon even inkomen. Maar ik vond het echt heel gezellig!

Afbeelding

:D

Edit: Misschien even wat uitleg, was een beetje een toevallig shot volgens mij. Er was net een windvlaag :P Voor de rest zat m'n haar voor geen meter en had ik al zo lang geen model gestaan dat het gewoon echt ff heel erg wennen was. Van wat ik heb gezien op de camera van Gina is er uiteindelijk nog wel het één en ander aan leuks uit gekomen, belangrijkste is natuurlijk dat zij haar portfolio ermee kan opbouwen!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:27

Mooie foto! (: Wel een beetje een aparte blik, maar dat heeft wel wat. :j
Edit; die uitleg had ik niet gelezen, maar vind wel dat de wind toevallig iets heel moois heeft gedaan! (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:30

Ik geloof dat ik net op het punt stond mijn haar uit mijn gezicht te scheppen :') Ik moest er idd ook even een paar keer naar kijken maar ben er uiteindelijk heel tevreden mee :j Ben vooral erg benieuwd naar de rest! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:45

Dinniej schreef:
Ach [naam], je hebt wel een heel erg lief gezichtje. :)
Ik heb net zo weinig modellenervaring als jij, dus ik weet niet of je er wat mee kan, maar toch. Ik vind het. :')

Courses, die foto is echt onwijs gaaf! :oo

Haha heb zomersproeten en een giga spleet :') ( is wel hip een spleet , er past een raket ijsstokje tussen) , meer naar beneden wordt het veel deprimerender...

Emmaa_ die is apart en heeft toch wel wat!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:49

Ach joh, sproeten zijn schattig, en in Scandinavië hebben alle mensen een spleet tussen hun tanden. :j

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 10:54

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 13:20

Ik lees hier al een lange tijd stilletjes mee, en zie een hoop mooie foto's langs komen :)
Ik ga me toch maar even voorstellen. :o Ik ben Jitske, en er wordt vaak tegen me gezegd dat ik eens naar een modellenbureau moet gaan, maar ik vind zelf dat ik niet echt een modellenlook heb :+
Misschien dat ik ooit eens wat foto's op stuur om te kijken wat ze ervan zeggen, maar ik heb geen grote dromen om model te worden. :Y)
Ik heb geen professionele foto's dus pluk er bij deze maar even 2 van facebook:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 8756_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 4165_n.jpg
Ik ben 1.80, maat 36 bovenlijf en maat 38 onderlijf. Heb vooral lange benen, en tot mn frustratie lange armen waardoor alle mouwen altijd te kort zijn :+
Goed als ik hier mee klets? :)

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 16:27

@bente12 leuke foto's !

@xJitske haha ik herken het , lange armen pfoe wordt er moe van..
Maar ook jij leuke foto's ! En mooie jukbeenderen :0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 18:56

Ik vind dat je wel echt een modellenlook hebt Jitske :j Je hebt een heel sprekend gezicht waar je qua uitdrukkingen echt heel veel mee kunt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 18:59

Jitske ik vindt van ook! , je kan ze altijd opsturen kijken waar de boot strand!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:35

Vind het slecht te zeggen. Eerste foto is vrij onduidelijk en zijaanzichten zeggen niet alles :)

Mhm, Emma. Vind persoonlijk de expressie niet erg sterk. Gianti (zag haar hier laatst ook), ik vind de kleuren van de plaat nogal vlak, wat heb je qua nanewerking gedaan?

Verder, wat ik altijd doe is eerst een uurtje ofzo praten met modellen, dan is het voor beide kanten gemakkelijker. Daarnaast is het een kwestie van leren :)

Thanks voor de feedback dames. Ben er erg blij mee.

Ik ga op bed, heb 't hele weekend gewerkt :)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:38

Jitske, wie niet waagt wie niet wint. Van een paar foto's kun je het niet goed zeggen, maar ik denk best dat je potentie hebt.
Bente12, ik vind de foto's erg flets en van ver genomen. Als je ze wat cropt en mooi nabewerkt, zullen ze al veel meer spreken.

Ik heb zelf net ook nog een foto binnengekregen van een shoot van afgelopen week. Was een shoot met vrolijk, zomers thema.

Afbeelding

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 09:16

Dankjewel Eleandra! Ik zal eens vragen of de fotograaf er nog eens naar wilt kijken qua nabewerking ect

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:46

Zo, ik zit na 4 dagen ook weer eens achter m'n iMac :)
Ik ben ontzettend druk de laatste weken, en de komende zullen er niet minder op worden, haha. Wat een hitte zeg.

Bente, ik vind het 'leuke' foto's, maar meer voor op FaceBook om je nieuwe jurkje te showen ofzo, begrijp je wat ik bedoel? :) Daarnaast valt het wel op dat je vriendin niet zoveel ervaring heeft hiermee aan de compositie en kadering :) Wel leuk jurkje trouwens! Staat je goed! :)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:24

Ja daar heb je helemaal gelijk in maar ik wilde ze toch eventjes laten zien haha! nee klopt ze heeft weinig tot geen ervaring met ' mensenshoots ' ze doet meestal dieren, maar dat is natuurlijk geen excuus want daar heb je ook de goede compositie nodig om mooie foto's te schieten ;).

Dankjewel :).

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:30

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:38

Vind het beide niet zulke sterke foto's :) Zou inderdaad nog wat oefenen met je expressie (voor de spiegel o.i.d, ziet er echt belachelijk uit maar dan leer je je 'gezicht een beetje kennen'.)

Je haar ziet er op de eerste foto trouwens wel een beetje pluizig uit, had je 't die ochtend gewassen oid? Niet vervelend bedoeld hoor, maar dat scheelt al zoveel vaak :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:44

--Avond ervoor gewassen. 's ochtends was geen optie want we begonnen vroeg en mijn haar heeft bijna 2 uur nodig om te drogen. (Met de fohn is een
ramp).

Maar heb verder ook geen ambities om dit professioneel te doen oid, fotomeeting leek me gewoon een keer leuk.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:04

Sorry dat ik zo kom binnenvallen meiden.. :o

Ik heb gister mijn allereerste fotoshoot gehad. Nu ben ik uitgenodigd voor de Modellook wedstrijd van Elite, dus deze shoot was een goede oefening! Heb er een topic van gemaakt op bokt.
Zouden jullie zo lief willen zijn mij wat tips te geven? Heb nog veel te leren! :D

[FK] [FOTO] Shoot op de Larense hei/bos