[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nooor_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:48

De markt op bokt, misschien?

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:50

Kijken 'fashion' bokkers vaak op bokt markt voor kleren?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 09:58

Ik kijk daar wel eens ja en ook op marktplaats. Vooral nu. Ik ben al aantal maanden ziek en moet gewoon echt nieuwe zomerkleding hebben. Ik hoop echt dat ik volgende week naar de stad kan, en anders kijk ik wat rond op marktplaats. Maar vind het zo moeilijk, want ik wil heel graag een taillerok met dan wel eentje die uitloopt, maar heb hem nog nooit aan gehad, dus weet niet of het mij staat.

Weet iemand of er in de winkels al veel zomerrokjes en jurkjes hangen?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:13

Ik ben gister naar Den Haag geweest en heb een simpel gestreept hemdje gekocht en een beige kleurige blazer met streepjes motief aan de binnenkant (moet alleen nog bedenken wat er onder kan). Verder op station Utrecht een super leuk hemdje met bloemetjes er op :+:
Nu volgende week donderdag nog in Antwerpen shoppen en dan is het wel weer genoeg. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:15

Ah was je gisteren op Station Utrecht? :D Waar? Wat voor shirtje? Bloemetjes klinkt echt als iets wat jij een paar jaar terug echt niet snel aangedaan zou hebben hihi. :)

ik heb gisteren zó'n leuk shirtje gekocht bij de monki in Utrecht. Ik ben er echt heel erg blij mee!

Morgen nog eventjes naar Arnhem met vrienden en vandaag misschien even hier het centrum in O:) en dan ben ik ook weer helemaal klaar voor Toscane! O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:20

Afbeelding

Schattig he <3

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:29

Rebeccaa schreef:
Ah was je gisteren op Station Utrecht? :D Waar? Wat voor shirtje? Bloemetjes klinkt echt als iets wat jij een paar jaar terug echt niet snel aangedaan zou hebben hihi. :)

ik heb gisteren zó'n leuk shirtje gekocht bij de monki in Utrecht. Ik ben er echt heel erg blij mee!

Morgen nog eventjes naar Arnhem met vrienden en vandaag misschien even hier het centrum in O:) en dan ben ik ook weer helemaal klaar voor Toscane! O:)

Gekocht bij Jambelle. Klopt, maar ik vind andere dingen steeds leuker worden :=
Ik kan zo snel even geen foto vinden. Ja heb nu ook teenslippers met een bloed er op en sandalen met een bloem er op <3

Edit:
Deze:
Afbeelding

Blazer bij H&M:
Afbeelding

En deze:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:43

Oh wat leuk Marije! Je wordt nu echt een 'meisje' hihi. Staat je goed denk ik :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:45

Leuke dingen! :j

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:31

WiskyBokjes schreef:
Rebeccaa schreef:

Gekocht bij Jambelle. Klopt, maar ik vind andere dingen steeds leuker worden :=
Ik kan zo snel even geen foto vinden. Ja heb nu ook teenslippers met een bloed er op en sandalen met een bloem er op <3

Edit:
Deze:
Afbeelding

Blazer bij H&M:
Afbeelding

En deze:
Afbeelding

Bloed? Ik denk bloem of niet? haha leuke kleren!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:39

Oeps typfout, inderdaad bloem :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:42

Gister heb ik trouwens deze armband gekocht:

Afbeelding

En mijn ouders waren op vakantie geweest en hebben een Amerikaanse sjaal voor me meegenomen! :+: zo tof! Nu alleen nog even zien hoe ik die leuk kan combineren! :) Hebben jullie nog ideetjes voor de sjaal?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:55

Hoooiiii

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen.
Ik zoek voor deze zomer voor het eerst een leuke bikini. Na altijd tankinies en badpakken aan hebben gehad, durf ik het nu eens aan om een bikini te nemen. :o
Ik heb altijd voor veilig zwart gekozen en had laatst bij c&a? een bikini gezien van donker bruin, maar kon niet passen omdat er geen kleedhokjes waren en zo kopen op de gok durfde ik niet, want het was ergens anders ver van huis :)
Ik heb lang blond haar en bruine ogen en me huidskleur is niet bleek maar echt mooi bruin ook weer niet.
Ik wil wel van die standaard broekjes er bij want met breede band of hele dunnen komt me buik heup zone niet zo mooi uit. Niet dat ik dik ben.. maar ook geen topmodel lichaam :')

Iemand idee qua kleur en model bikini?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:03

Afbeelding

Ik vind zo'n broek zó gaaf he! <3

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:05

Die roze valt af. Maar die grijze vind ik zeker mooi. Borst ondersteunend is idd wel fijn.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:52

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:53

Citroen, er is ook een bikinitopic, misschien kun je daar wat inspiratie op doen :)

Ik ben de afgelopen 3 dagen naar Wenen geweest en heb daar de forever21 ontdekt, wát een leuke winkel! Leuke kleding, niet duur en vooral ook heel veel leuke accesiores :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:02

Forever21 lijkt me inderdaad een hele leuke winkel! Lees wel eens op blogs en daar hebben ze ook vaak hun kleding van Forever21 vandaan, maar helaas hebben ze die hier niet. Misschien een goede reden om keertje naar Antwerpen te gaan :+

Ik heb vandaag nog wel een heel leuk strapless zomerjurkje gekocht! Wil nog heel graag een taillerok. Heb via marktplaats wel leukes gezien, maar weet niet of ik die durf te kopen. Heb zoiets nog nooit aangehad, straks staat het me niet ofzo :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:42

Dit was daar mijn buit:

Afbeelding

Afbeelding (jasje)

[img[http://www.forever21.com/images/large/00041075-02.jpg[/img]

En nog een koraalkleur trui met lange mouw (off shoulder), een lange turkooise ketting, een zwart basic hemdje, een bloementuniekje met een rug en elastiekjes :D (kan ik allemaal niet vinden op de site :\

Hier zie je het jasje en de turkooise ketting :) (let niet op mijn extreem blije gezicht hahaha)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7511_n.jpg

Minaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:23

Hey!

Weet iemand hier misschien een site/winkel waar ik zo'n jack kan kopen voor niet al te veel geld (hoeft geen echt leder te zijn) :

Afbeelding

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:31

Ik heb wel zoiets te koop van de only! :)

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:14

Leuke dingen voorbij zien komen! Ja ik had op de site veel leuke dingen gezien van forevernew, in Nederland is geen store hiervan toch? Dan zou ik toch via de site moeten bestellen ...

Ik ben gister in Den Haag geweest, echt leuke dingen geshopt, happy!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 23:01

Er is toch een forever 21 in amsterdam?