Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:31

jeeetje hoe krijg je dat voor elkaar bij de Primark! :oo Dan moet ze wel echt tassenvol hebben

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:38

marjolein_el schreef:
jeeetje hoe krijg je dat voor elkaar bij de Primark! :oo Dan moet ze wel echt tassenvol hebben

Of gwn veel grote dure dingen gekocht haha

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:49

Nouja grote dure dingen kom je daar toch niet zoveel tegen. :=

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:56

marjolein_el schreef:
Nouja grote dure dingen kom je daar toch niet zoveel tegen. :=

Nja colbertjes zijn 30 ofzo... En schoenen ri 20 ofzo dus als je daar maar genoeg van koopt gaat t hard haha!! 1 ding is zeker, die heeft iniedergeval even genoeg geshopt haha!! Die kan de zomer weer door!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:11

Dit was mijn schade vrijdag :D

Afbeelding

totaal 65 euro :D (wel nog 7 paar sokken bij, die staan niet op de foto + mama's camera heeft kuren, die schoenen zijn gewoon bruin xD)

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:39

oee die jurkjes zijn leuk!! wat kosten die en hoe vallen die?? en ook geschikt voor mensen met voorgevel??

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:41

Leuk die rechter oorbellen :D
Bruine veertjes?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:47

Oh die jurkjes..! Waar was je?
Mag ik vragen hoe duur die zijn?

Ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen en ik word er zo hebberig van..! Ik mag 10 mei pas weer.. Duurt lang!

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:49

Jinte schreef:

Ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen en ik word er zo hebberig van..! Ik mag 10 mei pas weer.. Duurt lang!

hoezo 10 mei?? weer salaris ofzo?? : :P ik mazzel dat ik zo lekker dichtbij woon haha! of misschien toch niet voor mn bankrekening ?? -O-

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:51

Ja tijd en geld inderdaad.. Plus ik ga met m'n moeder, een vriendin van haar en mijn lief dus t is ook nog eens kijken wanneer iedereen kan.. En de Primark is helaas ook nog niet echt om de hoek.. Van mij mag die in Almere nu al wel open gaan, is een stuk dichterbij!

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:59

moet wel zeggen dat je wel goedkoop moet kunnen reizen wil het goedkoper zijn als je van ver komt... zeker nu de benzine zo duur is tikt het natuurlijk hard aan... gelukkig ben ik student dus reis gratis en woon niet zo ver dus kan ook regelmatig gaan al moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd alleen basics koop... wellicht binnenkort wat van die jurkjes en shorts... heb nog wel 2 zgan shorts liggen maar die heb ik in 36 gekocht en die zaten toen prima maar nu ik 6 kg kwijt ben wil dat niet meer... wellicht een mt 34 passen of dat beter zit?! dan natuurlijk ook nog even naar de outlet van the sting, vorige keer voor 5,- daar onwijs leuke broek gekocht met riempje voor maar 5,- (wel alleen maar mt 34/36 maar dat is gelukkig voor mij niet zo een probleem aangezien 36 meestal prima zit! haha)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 23:57

Champie_Me schreef:
oee die jurkjes zijn leuk!! wat kosten die en hoe vallen die?? en ook geschikt voor mensen met voorgevel??

Kosten maar 9 euro :D
En zeer geschikt voor mensen met een voorgevel! Ik heb zelf E, maar door deze jurkjes lijken ze kleiner, haha :D
Had ook eigenlijk niet verwacht dat het zou passen, maar ging toch maar even passen, en stond echt perfect, dus toen heb ik de witte er ook nog bijgepakt (:

Shanna_ schreef:
Leuk die rechter oorbellen :D
Bruine veertjes?

Ja bruine veertjes! Er hingen ook nog heeeeele leuke (eigenlijk nog leuker dan die bruine) met roze veertjes, maar die hing er nog maar 1 paar en die was helaas kapot ):

Jinte schreef:

Ik was in Rotterdam :D En 9 euro zoals hierboven al staat :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:26

Woensdag ochtend ga ik voor school ff naar de Primark in Rotterdam! Normaal rij ik over de Erasmusbrug naar school en die is dan afgesloten. Mooie smoes toch, dat ik eerst naar de Primark moet, zodat ik niet over de Erasmusbrug naar school hoef? :P Oeioeioei, stufi is er weer.. Net ook al een bestellinkje bij The Beauty Bakery geplaatst..

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:35

Weten jullie of ze moeilijk doen met een bikini-broekje omruilen? Ze hadden mijn maat namelijk niet meer, en ik moest en zou die bikini hebben! Broekje leek ook niet erg groot te vallen, maar voor het mooie is hij toch net iets te groot & in het water zakt hij waarschijnlijk van mijn reet af! :+
Op de bon staat namelijk dat ondergoed niet geruild mag worden, maar niets over badkleding.. O:)

Ik heb deze gehaald trouwens! <3
Afbeelding Afbeelding

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:48

Zit er toevallig zo'n hygiënestrip in het broekje?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:52

@ Mirjamsel: Ja, die zit er wel in :j

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:53

Zitten er cups in de primark bikini's?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:01

Hoe bedoel je cups? Voorgevormd of bedoel je met beugel?

Ze hebben in ieder geval een aantal bh-modellen, met beugel en vaak enorme opvulling. Deze halter die ik heb gekocht, heeft dunne 'pads' en is dus ietsjes voorgevormd. En volgens mij hebben alle bikini's dat wel bij de Primark, een beetje voorgevormd :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:08

Nouja zegmaar van die pads. Dus dat je hebt stofje- ''schuimlaagje'' - huid, en niet stofje - huid.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:20

Ja, volgens mij zitten dat soort pads in bijna alle bikini's wel bij de primark! Geen nipplegate ;)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:31

Droomster schreef:
@ Mirjamsel: Ja, die zit er wel in :j

Dan mag het denk ik wel :D

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:57

oh mooizo :D dan ga ik ook maar eens voor een bikini kijken

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 19:24

Droomster schreef:
Weten jullie of ze moeilijk doen met een bikini-broekje omruilen? Ze hadden mijn maat namelijk niet meer, en ik moest en zou die bikini hebben! Broekje leek ook niet erg groot te vallen, maar voor het mooie is hij toch net iets te groot & in het water zakt hij waarschijnlijk van mijn reet af! :+
Op de bon staat namelijk dat ondergoed niet geruild mag worden, maar niets over badkleding.. O:)

Mijn ervaring is dat ze daar echt heel moeilijk over doen.. Is mij nog nooit gelukt om dat soort dingen te ruilen

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 19:26

Was vandaag in Rotterdam, leuke collectie. Heb bruin broekje gezien, mooi stofje, helaas niet meer in m'n maat. Zelfde ook in mintgroen, ook niet meer in mijn maat .

Daarnaast helemaal verliefd geworden op een wit blauw gestreepte jurk, open rug (beetje), beetje uitlopend rokje en afgewerkt met fel gele details en fel riempje. Helaas alleen nog maar in maat 34 en 44, ik was duidelijk niet de enige die hem leuk vond -O-

Van de week eens een nieuwe poging doen in een ander filiaal.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 23-04-12 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 19:26

Anders kun je altijd gewoon een nieuw bikini broekje halen voor die prijs denk ik?