Zeker weten dat mijn paarden morgen op tijd naar binnen gaan. Ik ben ook liever voorzichtig.
Ludique96
Geplaatst: 27-06-11 22:10
Ik hoop dat het minder wordt dan dat ze voorspellen morgen.
01San
Geplaatst: 27-06-11 22:16
Ludique96 schreef:
ja idd hoop ik ook wel
Rienn
Geplaatst: 27-06-11 22:17
Ik keek net op buienradar (zit er vaak naast, ik weet het), maar voor het Westen ziet er het in de avond knap vervelend uit. Beetje jammer dat ik in het Westen woon.
Ik ga lekker slapen, en dan merk ik morgen wel wat er allemaal naar beneden komt zetten.
gohya
Geplaatst: 27-06-11 22:33
Rienn schreef:
Ik ga lekker slapen, en dan merk ik morgen wel wat er allemaal naar beneden komt zetten.
Slaap lekker,ondanks de hitte.
Aranel
Geplaatst: 27-06-11 22:37
01San schreef:
Ludique96 schreef:
ja idd hoop ik ook wel
Ik vind dat juist wel leuk altijd, spectaculair weer
Mijn haf gaat naar binnen morgen, ze staat nu lekker in het land en in de loop van de ochtend haal ik haar binnen, met dit warme weer doe ik d'r ook geen plezier buiten.
Ik ga zolang het kan nog lekker in het zwembad bij m'n tante liggen morgen
mememe
Geplaatst: 27-06-11 22:41
Het was hier vandaag heet .. Niet leuk meer. Het was buiten dik 32 graden maar binnen ook wel 30 graden. Moest eerst van 9 tot 4 bij talant stage lopen( client heen en weer brengen etc..), daarna nog naar bertilla van 6 tot 9 voor vrijwilligerswerk voor school. En ben net nog even wezen hardlopen, nou ik kan wel dood neervallen maar toch nog 45 minuten gelopen . Morgen ook weer stage, ben benieuwd of ik het nog een beetje uit kan houden
De buien zullen denk ik/hoop ik wel weer meevallen , ze zeggen al weken dat het gaat regenen en onweren nou zoveel heb ik daar in het noorden nog niet van gezien. Maarja we zullen zien wat er gaat gebeuren!!
Ik heb alleen nog maar hoofdpijn en trillende en pijnlijke spieren van de warmte. Ik heb 2 ramen tegen elkaar open in de hoop op wat verkoeling. Maar kan dat geloof ik wel vergeten.
ninaricci85
Geplaatst: 27-06-11 23:53
ik ben stikverbrand van een half uur in de zon zitten. ben er niet eens echt voor gaan liggen maar gewoon ff lekker op de tuinstoel gezeten. alles doet zeer nu. ik hoop dat t morgen iets minder warm word. dit is echt te veel van het goede. en ik hoop dat de buiien ook meevallen. ik ga iig morgen op tijd naar huis om mijn konijntjes te verzorgen. moet toch 10 minuten fietsen en heb geen zin om dan hagel of onweer te krijgen.
Ik heb gefietst,... maar ik verbrand nooit En hier is het 27 graden binnen,.... en buiten is het nog 26,7 Ben benieuwd wat we van het weer merken, ....
hoorde net op de radio dat zelfs de ns morgen een aangepaste dienstregeling krijgt ivm het te verwachten noodweer. moet dus wel serieus zijn als ze dat nu al hebben beslist. brrr eng hoor.