Het weer & dat er nu al voor de 3e keer politie aan de deur staat wegens overval op speeltuintje naast mijn huis.
Niet dat er al voor de 3e keer politie staat, vind het super dat ze er serieus de tijd voor nemen, maar gewoon het feit dat dat naast mijn huis gebeurt. Kom op zeg, op een door de weekse dag, kwart over 8 savonds, worden er gewoon twee jongens even overvallen door een groep van 15 jongeren
De meneer van het electrabedrijf dat vanochtend langs kwam en toch best wel aparte vragen stelde waarbij ik me ongemakkelijk voelde. Net maar even de servicedesk gebeld en ze gaan er mee aan de slag. Gelukkig waren ze het met me eens dat sommige vragen gewoon te ver gaan
Lotus83
Geplaatst: 04-02-11 14:16
Ik ben nog steeds ziek, nog steeds koorts en dit is nu dag 4 dat ik niet naar mijn paard kan (maar ik ga toch!!)
Dat ik sinds 2 uur vanochtend min of meer constant wakker ben geweest. Het trucje met dat mijn moeder ipv mij mijn wekker zet werkt niet, ik word nog steeds constant wakker als ik op tijd op moet staan.
En ik was dus om 12 uur naar bed gegaan...
Het tentamen ging trouwens ook niet zo soepel, hoop echt dat ik hem nog gehaald heb.
Dat ik er drie kwartier over deed om thuis te komen en daar doe ik normaal een kwartiertje/twintig minuten over. En dat ik zometeen nóg een keer moet fietsen door die stomme paasei wind!
Dat ik zo in de storm moet rijden. Terwijl poown in der opbouw schema zit en energie voor 100 heeft
xSannee
Geplaatst: 04-02-11 15:46
de wind, en, dat mijn wekker vannochtend ging, ik hem per ongeluk uitzette en toen weer in slaap viel waardoor ik supererg moest haasten om op tijd te zijn.
diega
Geplaatst: 04-02-11 15:47
Dat ik net te horen kreeg dat het hooi wat morgen geleverd wordt 250 euro per ton kost.
Dat ik sinds woendag in het ziekenhuis lig terwijl ik 'even' een hartfilmpje ging laten maken, en de dokter me vanmorgen kwam vertellen dat ik het weekend ook nog moet blijven ter observatie. En dat terwijl ik me kiplekker voel en nu chips zit te eten.. En net nu ik een leuk weekend gepland had staan...
ik werd niet blij van dit drek weer! vanochtend bijna van de fiets gewaaid. terugweg wel de wind mee:D. gelukkig is mn tutboxermeisje hetzelfde als ik: haat dit weer!
Cavalia
Geplaatst: 04-02-11 15:57
Grrrr, ALWEER gezakt zijn op je praktijk toets waar je serieus waar jebest voor hebt gedaan.. en als je dan ook nog eens je vriend belt, dat ie banketstaaf reageert.. en je beste vriend ondertussen op stage vertreks na verweggiestan