ik heb boekje 1x gelezen, en dan cursus van 3 avonden gedaan met oefen examens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lindsey schreef:__KELLY schreef:Gefeli Lindsey... Las het al bij verhaal van de dag op hyves
![]()
Brrr ik moet over 2 weken ook .. hoop dat ik dan net als jou in 1x slaag want ben een beetje gelijk met jou begonnen volgensmij
En wat voor auto doe jij? Ik hou mn scooter gewoon. Kan altijd een auto van hier pakken als ik wil. Ik kan wel een auto betalen maar die maandelijkse lasten aan de auto vind ik een beetje veel.
Mijn ouders rijden beide automaat en dat wil ik niet aanwennen
Dus ben nu lekker aan het rondkijken, eerst die scooter maar verkopen
__KELLY schreef:oowja oké hahaha nouwja ze hebben het wel goed bekeken... lekker makkelijk.. en over een tijdje bestaan dr geen schakelauto's meer. Maar snap als je er nog niet aan wil wennen. Ik vind automaat ook nog niks.
Wat voor scooter heb je? Mijn nichtje wil nog een nieuwe scooter .. maar wel een Zip
_Lindsey schreef:oowja oké hahaha nouwja ze hebben het wel goed bekeken... lekker makkelijk.. en over een tijdje bestaan dr geen schakelauto's meer. Maar snap als je er nog niet aan wil wennen. Ik vind automaat ook nog niks.
Wat voor scooter heb je? Mijn nichtje wil nog een nieuwe scooter .. maar wel een Zip
_Lindsey schreef:__KELLY schreef:oowja oké hahaha nouwja ze hebben het wel goed bekeken... lekker makkelijk.. en over een tijdje bestaan dr geen schakelauto's meer. Maar snap als je er nog niet aan wil wennen. Ik vind automaat ook nog niks.
Wat voor scooter heb je? Mijn nichtje wil nog een nieuwe scooter .. maar wel een Zipik heb een zip waar ik vanaf wil, een zwarte
wemkelover schreef:_Lindsey schreef:oowja oké hahaha nouwja ze hebben het wel goed bekeken... lekker makkelijk.. en over een tijdje bestaan dr geen schakelauto's meer. Maar snap als je er nog niet aan wil wennen. Ik vind automaat ook nog niks.
Geen schakkelauto's meer, hoe weet jij dat?
Ik denk persoonlijk dat die er niet uitgaan hoor teveel jongeren die het veel leuker vinden dan een automaat.
Ik wil zelf ook niet in een automaat afrijden, vind schakel veel handiger denk ik.
__KELLY schreef:Haha ze verdwijnen niet op de 1 of andere dag![]()
Maar daar gaat de markt wel meer naar toe naar meer automaten omdat schakelen eigenlijk onzin is .. een automaat doet precies het zelfde en is handig.. dus ooit gaat het wel eens gebeuren.
Ik hoef ook geen automaat .. vindt schakelen prima en heb weinig keuze..
ChrissiejJ schreef:Vandaag om 08.00 uur heb ik mijn TTT gehad. Heb vrijstelling gekregenMaar de parkeeropdracht was niet voldoende
![]()
Verder zaten er goede momenten tussen maar ik kreeg ook wat opmerkingen natuurlijk. Vooral wéér dat kijken. Als ik het al gezien heb zeggen zij dat ik niet keek. Het is echt altijd dat kijken
Nu nog 10 lesjes ongeveer en dan mag ik hopelijk op
Voor de geslaagden: Gefeliciteerd!
SamSter schreef:Weet iemand dit trouwens.
Mn examen tijd is 08.55 zelfde tijd als mn ttt toen was ik om 09.45 weer thuis, Als ik nou slaag
kan ik dan meteen naar t gemeentehuis die geloof ik tot 12 uur open is om hem aan te vragen?
En als je hem met spoed aanvraagt hoelang duurd het dan?
En hoelang duurd het zonder spoed?