Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:H$#%&^%*)^%^W$(%)# WEER GEZAKT VOOR THEORIE...
1 fout te veel dit keer, vorige keer 2
ik ben ook echt dom geweest, vraag was hoe hard je mocht op de autoweg, 80 natuurlijk, vul ik met mn domme kop 100 in :S
Kan gelukkig 19 jan weer, hopelijk dan wel, anders ga ik echt huilen
magic_lover schreef:gefeliciteerd louise!
Ik heb woensdag weer rijles, ligt wel sneeuw hier maar de meeste wegen zijn wel gewoon goed, dus hopen dat het gewoon doorgaat want moet volgende week afrijden (o wee als dat weer afgemeld word wegens sneeuw)
Niet teveel aan denken dan krijg ik wel een beetje de kriebels want ik wil hem graag in 1x halen.... maargoed dat weet je natuurlijk nooit, en leg mezelf daar natuurlijk wel weer lekker druk mee op de schouders..![]()
Annn schreef:H$#%&^%*)^%^W$(%)# WEER GEZAKT VOOR THEORIE...
ik ben ook echt dom geweest, vraag was hoe hard je mocht op de autoweg, 80 natuurlijk, vul ik met mn domme kop 100 in :S
SimoneDV schreef:magic_lover schreef:gefeliciteerd louise!
Ik heb woensdag weer rijles, ligt wel sneeuw hier maar de meeste wegen zijn wel gewoon goed, dus hopen dat het gewoon doorgaat want moet volgende week afrijden (o wee als dat weer afgemeld word wegens sneeuw)
Niet teveel aan denken dan krijg ik wel een beetje de kriebels want ik wil hem graag in 1x halen.... maargoed dat weet je natuurlijk nooit, en leg mezelf daar natuurlijk wel weer lekker druk mee op de schouders..![]()
Ik heb de week erna mn eerste examen zou ook zo graag willen dat ik hem in 1x haal want ben nu al wel een tijdje aan het lessensucces alvast
magic_lover schreef:Annn schreef:H$#%&^%*)^%^W$(%)# WEER GEZAKT VOOR THEORIE...
autoweg is toch 100 (of nouja met groene streep of strook in het midden, anders idd 80) en autosnelweg 120?
wel balen zeg, gatsie....succes de volgende keer!
Joonsel schreef:Net rijles gehad, in de sneeuw. We waren aan het slippenEn even later trekt m'n instructeur voor de grap 2x de handrem erop! Doodeng, maar wel grappig!
Citaat:Wegwijzer in het verkeer personenauto
Dit boek bevat de volledige verkeerstheorie met de praktijk die is afgestemd op het CBR theorie-examen en de rij-procedure. Het boek bevat veel foto's, tekeningen, cartoons en ruim 200 studievragen. De antwoorden zijn los toegevoegd. Met steunkleuren is onderscheid gemaakt tussen hoofdregels, samenvattingen en de praktijk. Extra handig: de bordenbijlage is een bijlage achter in het boek met alle borden en hun betekenis!
NieuwPrijs: €18,30
Citaat:Examentraining personenauto 1020
Examentrainingsboek met 1020 examentrainingsvragen verdeeld over 10 thematrainingen en 10 examentrainingen. De thematrainingen zijn gericht op de vragen uit deel 2 van het theorie-examen (verkeersregels & verkeersinzicht). Om uw bordenkennis te testen is er een speciale bordentraining van 50 vragen is. Elke examentraining heeft in totaal 65 vragen verdeeld gevaarherkenning (25 vragen), verkeersregels (30 vragen) en verkeersinzicht (10 vragen). Hierdoor krijgt u een realistisch beeld van de manier van examineren bij het CBR.
Nieuwe uitgave! Met gevaarherkenning!
NieuwPrijs: €24,50