Ik heb het liefst gewoon de blauwe stoffen banken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Als ze er op Rotterdam Alexander pas achterkomen dat ze eigenlijk naar DH moeten.. wat hebben ze bij Gouda dan zitten slapen?daar wordt het zelfs nog omgeroepen..
Unwritten schreef:Den Haag gaat 2 keer per uur vanaf 18![]()
Ik ben altijd net een springveer als ik met de trein mag.. echt een stuiterballetje![]()
Als ze er op Rotterdam Alexander pas achterkomen dat ze eigenlijk naar DH moeten.. wat hebben ze bij Gouda dan zitten slapen?daar wordt het zelfs nog omgeroepen..
Muisbal schreef:De ene keer dat het mij overkomen is werd er helemaal niets omgeroepen, dus ik kwam er ook pas op Rotterdam Alexander achter, samen met heeeel veel andere mensen...
Maar toen stond het treinstel ook wel ernstig verkeerd... Hij was echt over de helft van spoor 8a, maarja
MoonChloe schreef:Unwritten schreef:Als ze er op Rotterdam Alexander pas achterkomen dat ze eigenlijk naar DH moeten.. wat hebben ze bij Gouda dan zitten slapen?daar wordt het zelfs nog omgeroepen..
Of je bent doof net als ik.. zo ben ik eens op Den haag beland ipv Rotterdam.
Ik heb liever de oranje stoelen, weet alleen niet zo goed waarom
SimoneDV schreef:MoonChloe schreef:
Of je bent doof net als ik.. zo ben ik eens op Den haag beland ipv Rotterdam.
Ik heb liever de oranje stoelen, weet alleen niet zo goed waarom
oh dat is wel vervelend zeg, soms kloppen die bordjes ook niet of wat op de trein staat ofzo, lijkt me wel lastig!
Muisbal schreef:Ik vind de oranje banken juist minder lekker zitten omdat de hoofdsteun dan in m'n nek zit en de tafeltjes vind ik minder fijn
Ik heb het liefst gewoon de blauwe stoffen banken