"Maar hij kan op m'n arm hoor!"
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:Kinderen zijn inderdaad altijd een ramp... Wij hebben een hele hoog trap in de winkel,
willen ze van de leuning afglijden enzo.. Als je valt mieter je 3 meter naar beneden vol in een
stelling met glazen vazen en beelden. Onze winkel is vrij groot, dus ook vaak kinderen
die verstoppertje of tikkertje gaan spelen. Terwijl we erg veel breekbare decoratie verkopen.
Als ouder hou je je kind dan toch even in de gaten? Ik had het vroeger niet moeten proberen..![]()
Of mensen met een hond... Bij ons een grote sticker op de deur met verboden voor honden.
Maar mensen lopen nog steeds met hun honden rond te wandelen.
Als je er dan wat van zegt krijg je gewoon de opmerking; Ja maar de mijne is opgevoed.
Of hij is heel braaf. Etc.. Ja? Dus?
RianUnique schreef:Werk op de broofdafdeling in de Hoogvliet, vroeg n klant om 8 uur(openingstijd): Mevrouw zijn dit wel verse broodjes er ligt zo weinig!
Ik": Ja sorry is van 3 weken terug we hadden nog wat over dat nu op moet.
Kitty_ schreef:Ik moest van de week een paar klanten bellen voor meterstanden en een e-mail adres, zodat we per e-mail gegevens op kunnen vragen en niet steeds telefonisch hoeven te stalken. Ik had al 2 dove klanten aan de telefoon gehad, zat zowat te schreeuwen door de telefoon hihi.
Vervolgens belde ik een klant voor zijn e-mail adres waarop hij een heel verhaal over het onstaan van zijn e-mail adres begon over dat hij ergens was geweest waar ze hem een boeddha naam ofzo hadden gegeven etc etc. Ik gaf aan dat we het juiste adres zouden noteren. Hij zei daarop bedankt en ik wens u een gezond nieuwjaar, waarop ik zei, u ook meneer. Nee, begint hij vervolgens dat ie al 83 is en dit jaar gehandicapt is geraakt en dat hij pas geleden weer is gevallen...
Ik heb hem alsnog een gelukkig nieuwjaar gewenst en bedankt voor zijn e-mail adres
rooz1993 schreef:Ik werk in een vrij duur restaurant. Vraagt een echtpaar aan het einde van de avond aan mijn collega of ze iets voor de hond mee morgen nemen. Mijn collega dacht dus restjes ofzo. Dus hij vraagt of ze nog voorkeur hadden ofzo.. Qua brood ofzo. Nee meneer en mevrouw wilde echt een geheel gerecht. Kreeft met vanalles en nog wat. Ook niet echt goedkoop ook niet!
rooz1993 schreef:Ik werk in een vrij duur restaurant. Vraagt een echtpaar aan het einde van de avond aan mijn collega of ze iets voor de hond mee morgen nemen. Mijn collega dacht dus restjes ofzo. Dus hij vraagt of ze nog voorkeur hadden ofzo.. Qua brood ofzo. Nee meneer en mevrouw wilde echt een geheel gerecht. Kreeft met vanalles en nog wat. Ook niet echt goedkoop ook niet!
Citaat:Haha doet me denken aan deze zomer.
Ik zat met een vriendin op texel wat te eten bij een strandtent.
Mensen naast ons kregen ook hun eten en op 1 bordje lagen 2 frikandellen die er nogal euh.. goor uitzagen!
Dus wij die hele kaart inspecteren of er misschien groente frikandellen op stonden, maar nee hoor.
Die dingen waren dus gewoon rauw. Begon de vrouw ze heel netjes in stukjes te snijen, en toen ging een
stukje frikandel op haar vork... (Wij zaten ondertussen natuurlijk compleet gefasineerd te kijken)
en toen ging de vork onder de tafel naar de hond.. Heeft ze dr hondje twee rauwe frikandellen opgevoerd..![]()
Je zal dr werken en de bestelling op moeten nemen...; Wij willen graag dit en dat en zus enzo.. Ohja en graag
twee rauwe frikandellen voor de hond!
xXLiekeXx schreef:Citaat:Haha doet me denken aan deze zomer.
Ik zat met een vriendin op texel wat te eten bij een strandtent.
Mensen naast ons kregen ook hun eten en op 1 bordje lagen 2 frikandellen die er nogal euh.. goor uitzagen!
Dus wij die hele kaart inspecteren of er misschien groente frikandellen op stonden, maar nee hoor.
Die dingen waren dus gewoon rauw. Begon de vrouw ze heel netjes in stukjes te snijen, en toen ging een
stukje frikandel op haar vork... (Wij zaten ondertussen natuurlijk compleet gefasineerd te kijken)
en toen ging de vork onder de tafel naar de hond.. Heeft ze dr hondje twee rauwe frikandellen opgevoerd..![]()
Je zal dr werken en de bestelling op moeten nemen...; Wij willen graag dit en dat en zus enzo.. Ohja en graag
twee rauwe frikandellen voor de hond!
Ik werk in een friettent en maak dit echt super vaak mee! Vind het echt onzin om je hond frikandellen te geven, maar er zijn mensen die een hond behandelen alsof 't een klein kind is..
Mellanii schreef:Zo zat ik op vakantie;
Waren ijs aan het eten, en een oudere man ook .
Man 1 hapje van het ijs en daarna de hond 1 hapje.
En zo continu! Echt vies.
En die hond helemaal over de tafel heen.
Debbie schreef:Mellanii schreef:Zo zat ik op vakantie;
Waren ijs aan het eten, en een oudere man ook .
Man 1 hapje van het ijs en daarna de hond 1 hapje.
En zo continu! Echt vies.
En die hond helemaal over de tafel heen.
Ja heerlijk he..
Ben opzich helemaal niet zo vies van mn dieren maar zoiets gaat me te ver.
Die honden van ons eten de hele dag paardestront.. ze likken hun eigen kont schoon..
Om daar nou een ijsje mee te delen..
vibabu schreef:'Ruilen binnen 30 dagen met bon'
Ik ben mijn bon net kwijtgeraakt denk ik, hij lag bovenop m'n boormachine. Niet terugnemen?! wat zijn jullie on-klantvriendelijk zeg! wat een belachelijk beleid. Ik zeg toch net dat ik mijn bon kwijtgeraakt ben.
Chantal_ schreef:Ik werk in de Praxis bij de kassa, wij sluiten op zaterdag om 5 uur en dan komen er mensen om 5 voor 5 binnen dat ze nog 3 potten verf gemengd willen hebben en dan eerst nog helemaal een kleurtje komen uitzoeken (weet je hoeveeeeel kleuren).
Ook dat er om 10 over 5 nog mensen binnenkomen die hele pakketten hout gezaagd willen hebben.
Heb je de hele dag?! Kom laten we op het laatste moment komen want wij hebben niks te doen na sluitingstijd...
Vjestagirl schreef:Chantal_ schreef:Ik werk in de Praxis bij de kassa, wij sluiten op zaterdag om 5 uur en dan komen er mensen om 5 voor 5 binnen dat ze nog 3 potten verf gemengd willen hebben en dan eerst nog helemaal een kleurtje komen uitzoeken (weet je hoeveeeeel kleuren).
Ook dat er om 10 over 5 nog mensen binnenkomen die hele pakketten hout gezaagd willen hebben.
Heb je de hele dag?! Kom laten we op het laatste moment komen want wij hebben niks te doen na sluitingstijd...
Tuurlijk! Als winkel personeel leef je toch voor die winkel! En dan vind je het ook helemaal niet erg om op je vrije zaterdag avond een uur langer in de winkel te blijven, omdat er nog iemand een doe roller, een haarborstel of een fles shampoo wil kopen...