Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

d_ruiter

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:53

jah dat klopt ;) gefeliciteerd trouwens!

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:55

Ik ben vanochtend voor de 2e keer gezakt,dit keer 2 ingrepen gehad. Lessen voor het examen ging ook al niet lekker, en het examen wil ik niet teveel meer over nadenken.. Haha, ging echt slecht..

Over 2 weken weer les, en dan hoor ik wanneer ik weer mag afrijden..

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:58

d_ruiter schreef:
jah dat klopt ;) gefeliciteerd trouwens!

Dankje en ook bedankt voor je duidelijke antwoord ;) M'n naam wordt dus gewoon doorgegeven bij de gemeente en dan kan ik er gewoon om? Ik moet zeker wel een pasfoto meenemen? Sorry voor alle domme vragen hoor

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:59

Ilona__ schreef:
Ik ben vanochtend voor de 2e keer gezakt,dit keer 2 ingrepen gehad. Lessen voor het examen ging ook al niet lekker, en het examen wil ik niet teveel meer over nadenken.. Haha, ging echt slecht..

Over 2 weken weer les, en dan hoor ik wanneer ik weer mag afrijden..

Balen zeg Ilona.. 3x is scheepsrecht he!

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 11:01

haha k wist dat ook niet hoor. vond t ook vreemd dat ik niks meekreeg.. maar je gegevens worden gewoon doorgestuurd, dus als jij legitimatie en een pasfoto meeneemt komt t goed haha.. oh en vergeet geen geld (A) ik had alles in mn pakket, ook theorie enzo.. En toen had k r even niet aangedacht om voor mn rijbewijs zelf geld mee te nemen haha, gelukkig was papa zo lief om t te betalen haha

ilona, volgende keer ga je t redden!!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:22

Minka: Gefeliciteerd.. Ik vond het ook zo raar dat ik niks meekreeg. Komt allemaal goed. Niet je pasfoto en legitimatie vergeten!!!

Ilona: Balen zeg. Inderdaad, 3 keer is scheepsrecht!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:26

Jeetje, ik lees net op de site van m'n rijschool dat daar iemand in 4 dagen haar rijbewijs heeft gehaald......ERG KNAP! :j

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:30

Haha lekker goedkoop!! Die zal wel niet voor de 1e keer in een auto hebben gezeten ;)

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:03

ben geslaagd!!!! 1ste keer :D heb hem net ook meteen met spoed aangevraagd en kan hem donderdag ophalen,dit omdat ik er pas na 3 uur was, was ik voor 3 uur had ik hem morgen al gehad.

verder was het een makkie: heb alleen naar een punt hoeven rijden en de snelweg en verder heb ik niks gehad, geen cluster en navigatie enzo

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:20

wauw super swoeky!!!! :D :D

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:22

Gefeliciteerd voor de geslaagden.

ik heb volgende week mijn ttt maar weet van mijzelf dat ik er echt vet zenuwachtig van word wie heeft er tips om rustig te blijven

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:58

Swoeky: Super! Gefeliciteerd!
Priamos: Tja, ik mag niets zeggen, ik ben ook een zenuweleier 1e klas, maar TTT dat haald bijna iedereen wel hoor. Je hoeft maar 1 bijzondere verrichting goed te doen. Daarnaast is het gewoon leerzaam en haal je het niet? Geen ramp, dan doe je het gewoon goed op je examen:) Succes!

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:58

gefeliciteerd :D

ik kwam net thuis, ging eten. tilde mn bord op om eten op te scheppen, wat denk je.. Ligt daar mn rijbewijs :D papa werkt bij de gemeente en had m dus voor me mee kunnen nemen zonder dat ik van iets wist! Dus vanavond mijn eerste rondjes in papa's auto gecrossed haha

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:01

Makkelijk dat je vader dat mee kan nemen :D En hoe was het rondje crossen?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:02

d_ruiter : Wat leuk zeg !! :D Zat 1 van je ouders naast je? Ik zou mijn vader noooit naast mij willen wanneer ik net mijn rijbewijs heb. Hoor m al gillen als ie denkt dat ik iets verkeerds ga doen }:0 Zal ik toch mijn moeder even vriendelijk aankijken :P
Ik heb morgen weer les, een uurtje maar , hoop de bijz verrichtingen te gaan leren. Heb over een maand mijn TTT, ben er nu al zenuwachtig voor %)

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:04

hahah dat dacht ik dus ook dat ie dat zou doen, dus ik wilde eigenlijk liever met mn moeder haha, maar dan mocht k r niet mee weg van mn vader... Maar hij bleef heel rustig en hij hielp me een beetje met wnr ik moest terug schakelen enzo, want tis echt een heel andere auto.. maar t ging redelijk goed.. 1 bochtje alleen nogal te snel genomen, maar t was gelukkig rustig :D

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:05

marije, succes morgen :D

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:33

Nu ik al die verhalen zo lees kan ik ook niet meer wachten tot ik 'm heb! Heerlijk die vrijheid.

Ik kijk echt enorm tegen m'n theorie op :? :=

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:36

@ Minka...Gefeliciteerd.

@ Swoeky....Ook gefeliciteerd. Zie dat je 's weekends in didam woont. Das vlak bij mij :D

@ Ilona...Balen zeg :(:) Maar jij gaat dus ook voor 3 x is scheepsrecht. Volgens mij zijn er al aardig wat die in hetzelfde schuitje zitten als jou.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:37

Anniekskie schreef:
@ Swoeky....Ook gefeliciteerd. Zie dat je 's weekends in didam woont. Das vlak bij mij :D

wonen is een groot woord ;) heb daar mijn vriend zitten, dus ben er meerdere weekenden in de maand en als ik vakantie heb ook doordeweeks. lobith ken ik ook wel :D is wel super mooie omgeving daar

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:27

Nainkey schreef:
Swoeky: Super! Gefeliciteerd!
Priamos: Tja, ik mag niets zeggen, ik ben ook een zenuweleier 1e klas, maar TTT dat haald bijna iedereen wel hoor. Je hoeft maar 1 bijzondere verrichting goed te doen. Daarnaast is het gewoon leerzaam en haal je het niet? Geen ramp, dan doe je het gewoon goed op je examen:) Succes!

Ik had bij mijn TTT 2 bijzondere verrichtingen! Vooral belangrijk niet denken dat die persoon naast je heel belangrijk is ;) ..

Ik moet morgen afrijden, hoop niet dat het een 1 april grap is..

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:30

ook jij, SUCCES!!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:31

Manny schreef:
Ik had bij mijn TTT 2 bijzondere verrichtingen! Vooral belangrijk niet denken dat die persoon naast je heel belangrijk is ;) ..

Ik moet morgen afrijden, hoop niet dat het een 1 april grap is..

Klopt, maar je hoeft er maar 1 van de 2 te halen :)

Spannend, succes morgen!!! Hoe laat moet je?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:42

Succes Manny !!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:54

d_ruiter schreef:
hahah dat dacht ik dus ook dat ie dat zou doen, dus ik wilde eigenlijk liever met mn moeder haha, maar dan mocht k r niet mee weg van mn vader... Maar hij bleef heel rustig en hij hielp me een beetje met wnr ik moest terug schakelen enzo, want tis echt een heel andere auto.. maar t ging redelijk goed.. 1 bochtje alleen nogal te snel genomen, maar t was gelukkig rustig :D

ik ga met mijn moeder in de auto écht niet vrijwillig rijden, en zo wel gaat ze achterin :=
m'n pa is de 1e keer meegereden (en de keer erna zat hij er ook naast, en toen ik m'n auto ging ophalen ook :P ) maar die is echt heel relaxed :)) (mocht toen ik auto ging ophalen alleen geen 120 op de snelweg >;) :P )